141 Romania a câstigat al treilea brand integral de la BAT
Luni, 18 Septembrie 2006

(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

British American Tobacco a lansat Vogue Arome L’adoration, printr-o campanie de comunicare „through the line” realizata de agentia de publicitate 141 Romania. Potrivit agentiei, sub sloganul „Raspândeste aroma”, campania de lansare Vogue este dezvoltata 100% în România, în conditiile în care aceasta este o marca internationala prezenta pe piete cum sunt Franta, Rusia sau Polonia.

Iosub: "Vogue este al treilea brand British American Tobacco pe care îl gestionam integral"

141 Romania a câstigat al treilea brand integral de la BAT"Dupa Viceroy si Pall Mall, Vogue este al treilea brand British American Tobacco pe care îl gestionam integral, începand din acest an", spune Cristofor Iosub (foto), Deputy Managing Director la 141. „Campania de lansare Vogue Arome este un exemplu interesant de comunicare multi senzoriala a unui brand”, adauga executivul.

“Cu referire directa la aceasta campanie, putem spune ca am înteles mai bine decât colegii din alte tari ce îsi doresc femeile din România”, este de parere Dan Gherman, Group Creative Director la 141 Worldwide România, pe contul British American Tobacco.

141 Romania a câstigat al treilea brand integral de la BATMihaela Oprescu, Brand Executive Vogue la British American Tobacco spune ca noua campanie “se remarca prin dezvoltarea unor mesaje si executii creative care pornesc de la experienta consumatorului în fiecare mediu de comunicare, dupa o alegere atenta a acestora".

Asocierea "cu cele mai interesante experiente olfactive"

Agentia, spune Oprescu, s-a concentrat pe asocierea noului Vogue Arome "cu cele mai interesante experiente olfactive, exact acolo unde aceste senzatii sunt cele mai puternice”.

Responsabilul de marketing de la British American Tobacco spune ca sunt de remarcat display-urile tridimensionale amplasate în galeriile comerciale în vecinatatea magazinelor de parfumuri sau produse aromate, activarile cu produse parfumate si momentele de dans care simbolizeaza seductia aromei în HoReCa.

Autorii

Echipa care a coordonat proiectul este formata din Monica Bardan – Brand Manager British American Tobacco, Mihaela Oprescu – Brand Executive British American Tobacco, Alin Voicu – Marketing Trainee British American Tobacco.

De la 141 Romania s-au implicat în realizarea campaniei Dan Gherman – Group Creative Director 141, Anamaria Porupca – Art Director 141, Corina Bompa – Copywriter 141, Ruxandra Petrescu – BTL Coordinator 141, Andy Lita - Account Director 141, Miruna Sandulescu - Account Manager 141, Daniela Tulpan – Account Manager 141, Ecaterina Panova - Account Executive 141.

AdPlayersFile 141

Parte din grupul de comunicare WPP, Reteaua 141 Worldwide a fost creata în 1992 si re subsidiare în 36 de tari din întreaga lume.

Potrivit oficialilor companiei, 141 Worldwide Romania este una dintre primele agentii de BTL din România. Compania a fost înfiintata în 1997 si, din 2005, a fost integrata sub umbrela Ogilvy Group Romania, ca urmare a deciziei WPP de a-si consolida afacerile pe piata româneasca.


PUBLICITATE: