Rezultatele cautarii dupa : "teren"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Vineri, 17 Aprilie 2009
											
											 „Pune zidarul sa construiasca, atunci cand vrei o casa” spune, la 6 ani de FRIENDS Advertising, Sorin Tranca, Managing Director al agentiei, dupa un an in care a castigat 8 din 30 de licitatii, si a fost nevoit sa renunte la 14 invitatii in pitch, atunci cand a simtit ca unii clienti nu stiu ce vor, sau ce fel de agentie cauta
										Marti, 31 Martie 2009
											
											 Campania integrata „Ursus - O noua atitudine pentru Echipa Nationala” se desfasoara  pe TV, in online prin site-ul dedicat ursusfotbal.ro, pe panouri gigant, in presa scrisa
										Vineri, 06 Martie 2009
											
											 Daca un junior porneste la drum cu 400 EUR, dupa 3-5 ani de experienta un vanzator de publicitate ajunge intre 1500 si 3000 de euro, cei mai bine platiti fiind managerii regiilor, cu...
										Joi, 16 Octombrie 2008
											
											Realizat de Metro Media Transilvania proiectul isi propune sa identifice posibilele efectele pe care le poate produce noua metoda de culegere a datelor asupra rezultatelor SNA
Joi, 09 Octombrie 2008
											
											Valoarea estimata a investitiei in noul club este de 3-3,5 milioane euro
 
Vineri, 29 August 2008
											
											Estimarea Media Fact Book 2008 de 15 Milioane EUR in publicitatea pe Internet este insa una pesimista comparativ cu cea a unor jucatori importanti pe piata online care au afirmat pentru AdPlayers ca cifra s-ar putea ridica la 18-20 Milioane EUR
Vineri, 28 Martie 2008
											
											Regia se pozitioneaza o structura de vanzari concentrata pe media de nisa, strategia Upgrade Media fiind aceea de a-si ajuta clientii printr-o targetare cat mai precisa si eficienta a mesajelor de comunicare
Miercuri, 26 Martie 2008
											
											Oficialul publicatiilor gratuite de sanatate merge cu speculatiile pana acolo incat sustine ca publicul care cumpara Marie Claire nu cumpara neaparat si o mare valoare editoriala
										Miercuri, 07 Noiembrie 2007
											
											„A fi singurul festival al industriei online din Romania nu este echivalent cu a fi un festival bun. In ciuda declaratiilor organizatorilor, Internetics pierde an de an teren in cursa cu evolutia industriei.”
										Marti, 30 Octombrie 2007
											
											„70% din spoturile TV aratau mai prost decat ce vedem in pauzele de publicitate romanesti”, spune Ema Prisca, Creative Director la Graffiti BBDO, agentia de publicitate care a castigat un Silver Drum la Dosarele Istoriei si Golden Drum la categoria Nealcoolice, Print, cu Mountain Dew si Grand Prix-ul Competitiei Open Ad
										Marti, 23 Octombrie 2007
											
											”Am demarat proiectul “Sameday” anul acesta si speram sa atingem intr-un an de zile o CA de 100.000 Euro, contribuind cu o cincime la CA a grupului”, spune Octavian Badescu, Managing Partner la Active Business Solutions
										Joi, 04 Octombrie 2007
											
											Printre expozantii celui mai mare „showroom” auto din Romania - Salonului International de Automobile Bucuresti 2007, se regasesc 23 de companii auto ce expun 40 de marci, 10 companii de tunning prezente cu 50 de marci si 12 companii moto si ATV care prezinta 35 de marci
										Miercuri, 19 Septembrie 2007
											
											La concurs au participat 3 competitori: IMAS – Marketing si Sondaje, Mercury Reseach si consortiul Metro Media Transilvania - INSOMAR
										Marti, 04 Septembrie 2007
											
											“Bugetul de marketing si comunicare al Cosmopolis este de 1,5 Mil. EUR pentru urmatoarele 18 luni”, a declarat pentru AdPlayers, Murat Kavurga - CEO Opus Project & Development, dezvoltatorul Cosmopolis, care a mai afirmat ca “Agentia de publicitate cu care lucram pentru Cosmopolis este Grey Bucuresti, iar agentia de media este Mediacom România”
										Vineri, 17 August 2007
											
											“Pâna acum avem peste 1000 de participanti, si estimam ca vom avea peste 1.400 pâna la sfârsitul programului de comunicare”, a afirmat pentru AdPlayers, Raluca Oltean de la Mercury360, agentia de publicitate  responsabila pentru conceptul, implementarea si productia evenimentului
										Joi, 26 Iulie 2007
											
											Holsten a devenit sponsor principal la Rapid in sezonul 2007-2008 pentru 0.5 Mil EUR, suma care poate ajunge si la 1,2 Mil. EUR, bugetul urmand sa reprezinte, dupa cum a declarat pentru AdPlayers Shachar Shaine - Presedinte URBB, aproximativ 30% din bugetul de comunicare al marcii germane, estimat de executivul companiei la peste 2 Mil. EUR pe an
										Joi, 21 Iunie 2007
											
											Daca prima etapa a campaniei Residenz s-a desfasurat sub sloganul Willkommen acasa si expunea viitorilor rezidenti beneficiile traiului intr-un cartier construit exclusiv de un antreprenor german (LBBW Immobilien), sub garantia sigurantei si calitatii oferite de numele Tiriac, noua etapa se concentreaza in jurul ideii de diversitate – mai multe apartamente la vanzare, mai multe optiuni
										Joi, 31 Mai 2007
											
											Dan Moldovan (foto) Director de Creatie si Adrian Tuluca – Director Executiv la Propaganda sunt de parere ca “Pe masura ce timpul trece, AdOr-ul, din nefericire, imbatraneste. AdOr, spun  ei, "nu mai e resimtit ca un fenomen, ca pe o forta care duce publicitatea inainte. Din diverse motive, Ad’Or-ul si-a pierdut din personalitate"
										Luni, 19 Martie 2007
											
											Derulata de Brands & Bears pentru Unilever în Romania, Serbia, Muntenegru, Bulgaria, Macedonia, Kosovo si Moldova, promotia de primavara Cif si Domestos pune la bataie 4 milioane de plicuri cu seminte alaturi de sansa de a câstiga teren pentru o gradina de flori, în valoare de 25 000 de euro
										Miercuri, 21 Februarie 2007
											
											Agentia de publicitate a conceput o campanie bazata pe ideea de « potrivire », pornind de la cerinta clientului de a organiza o promotie nationala pentru întreg portofoliul de produse Chio Chips, "care sa sustina pe de-o parte vânzarile si pe de alta parte sa asigure penetrarea produsului într-un numar cât mai mare de magazine"
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								

















