„Twenty nu mai inscrie lucrari la Internetics”, Alin Chiriac, Twenty
Miercuri, 07 Noiembrie 2007

(AdPlayers.ro, Alin Chiriac, Alexandru Cristache )

Alin Chiriac este Strategy and Planning Director la agentia de creatie si marketing online Twenty. Alexandru Cristache este Creative Director la Twenty. Compania  are in portofoliu de clienti nume precum: Radio Total, Greenpeace Romania, Primola, Bayer, Impact SA, BCR - Fond de Pensii, Alpha Leasing, ClickNet, Cesarom, Apla, Metropolitan Caffe, Ziua.

Alin Chiriac, Strategy and Planning Director, Twenty:

„A fi singurul festival al industriei online din Romania nu este echivalent cu a fi un festival bun. In ciuda declaratiilor organizatorilor, Internetics pierde an de an teren in cursa cu evolutia industriei. In urma acestei editii, twenty anunta ca nu va mai participa la festival pana cand acesta devine reprezentativ.

Pe site-ul Internetics se afla textul: "Festivalul urmareste de sapte ani evolutia internetului din Romania". Exact aceasta este si impresia pe care o transmite festivalul: ca este un simplu spectator, care de sapte ani nu a reusit macar o data sa fie un reprezentant al industriei.

"Dupa festivitate au fost cateva incercari timide de a trimite comunicate de presa, cu privire la cat de buna a fost organizarea, cum anumite agentii au realizat proiecte cat altele in zece, cum au ajuns pe locul 2 in doar un an, cum toata lumea a fost multumita.

Aceste comunicate nu pot sa ascunda insa faptul ca agentiile care pot face diferenta in web-ul romanesc nu mai vor sa se asocieze in nici un fel cu numele Internetics. Pana cand lucrurile se vor schimba drastic acest festival va insemna mediocritate, lipsa de obiectivitate si neprofesionalism.

Un festival in care juriul isi acorda singur premii nu va reusi niciodata sa conteze. Nu va putea stabili un trend sau macar standarde minime de calitate pentru web-ul romanesc. Apreciez reactia agentiilor care au ales sa critice produsul Internetics si anunt ca twenty va reveni in competitie doar cand aceasta se va dovedi reprezentativa pentru web-ul romanesc”

Alexandru Cristache, Creative Director la Twenty:

"In ultimii ani, Internetics a intrat pe o panta descendenta, atat din punct de vedere al imaginii cat si al reprezentativitatii online-ului romanesc. Macinat de scandaluri si controverse, a reusit sa-i indeparteze pe unii dintre cei mai respectati jucatori din piata si astfel si-a pierdut credibilitatea.

Imi este imposibil sa nu ma gandesc la faptul ca anumite lucrari ale mai multor agentii au fost defavorizate atunci cand juriul, in parte, nu este de specialitate, iar pe de alta parte este format din liderii agentiilor concurente.

Am convingerea ca participarea in actualele conditii de jurizare si cu actualul regulament ce permite si incurajeaza conflictele de interese nu aduce nimic pozitiv agentiei noastre, drept pentru care consider ca sunt suficiente aprecierile si multumirea clientilor nostrii.",


PUBLICITATE: