The Group preia 51% din agentia BrandsOn, intr-o achizitie evaluata la cateva sute de mii de euro
Luni, 14 Decembrie 2009
 (AdPlayers.ro, Iulian Toma)

The Group a preluat majoritatea (51%) in agentia de field marketing BrandsOn, alaturand-o celorlalte  companii specializate in industria comunicarii din cadrul grupului condus de Zoltan Szigeti si Mihaela Nicola.

Specialisti din piata de marketing si comunicare au evaluat pentru AdPlayers tranzactia la cateva sute de mii de euro, depinzand de activele si datoriile companiei.

“Am preluat 51% din compania BrandsOn, dar managementul ei ramane la partenerul nostru, Marian Dumitrescu (n.r Managing Director al companiei). Este un profesionist cu care am colaborat in trecut, detine restul actiunilor companiei si stim ca va intregi promisiunea noastra de a oferi servicii cu valore adaugata pentru clienti” a declarat, Zoltan Szigeti (foto), Presedinte The Group.

Infiintata in 2003, BrandsOn activeza in domeniul marketingului aplicat si comunicarii “in teren”, inregistrand in anul 2008, conform datelor oficiale disponibile la Ministerul Finantelor, o cifra de peste 5,2 milioane euro, si un profit de peste 100 000 euro. Compania in portofoliul de clienti nume precum Unilever, Danone, JTI, Coty, Tchibo, Parmalat, Cosmote.

Printre proiectele concepute si implementate de BrandsOn pentru clientii agentiei se numara campanii de activare a brandurilor la punctul de vanzare, promotii dedicate consumatorilor, programe de tip “mystery shopper”, caravane promotionale la nivel national, proiecte de decorare si mercantizare in retail modern, campanii de street-marketing si activari in HORECA.

Potrivit noilor proprietari majoritari ai agentiei, in 2010, BrandsOn va parcurge un program de rebranding sub numele de Field:star (communication and experiential marketing), va lansa noi instrumente de masurare a eficientei campaniilor in-store, si va introduce mecanisme noi de promotie “in and out of store”.


PUBLICITATE: