Rezultatele cautarii dupa : "strategie"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Europa Libera, AICI vrea 200.000 EUR pentru a aduce arhivele postului de radio in Romania
Vineri, 04 Decembrie 2009
 Campania de comunicare este un proiect initiat de Liviu Tofan, fost Director Adjunct la Radio Europa Libera si actual director al Institutului Roman de Istorie Recenta, si este...
240.000 EUR indoor advertising la Elevate, in primele 9 luni
Joi, 03 Decembrie 2009
Agentia de indoor advertising trage linie sub primele 3 trimestre ale anului 2009 la o cifra de afaceri de 988,173 lei, in scadere cu 5% de la 1,039,706 lei cat...
Licitatie Mega Image, la GMP si Webstyler
Vineri, 27 Noiembrie 2009
 Campania „Ceva Bun” a fost dezvoltata de GMP si Webstyler, dupa castigarea contului in urma unui pitch care a avut loc in luna septembrie.
INSPECTORII LICITATIILOR. Consultantii de media.
Joi, 26 Noiembrie 2009
 Cu peste 15 ani de munca in media si publicitate, consultantii de media sunt oamenii din spatele licitatiilor si a evaluarii agentiilor de media care administreaza bugetele investitorilor in comunicare
Contul AFI PALACE Cotroceni de 1,7 – 2 Mil. EUR, inclusiv pentru 2010, la Saatchi & Saatchi X si Zenith Media
Vineri, 30 Octombrie 2009
 Dupa un pitch cu Publicis Romania, Grey Bucuresti si Tempo Advertising, companiile Saatchi & Saatchi X si Zenith Media au castigat contul AFI PALACE COTROCENI -
Jean Valvis a ales Cohn&Jansen pentru Aqua Carpatica
Joi, 15 Octombrie 2009
 Cu premii de 50.000 EUR, agentia de publicitate patronata de  Andrei Cohn alaturi de Cristina si Peter Jansen a dat start concursului de design „in cautarea sticlei perfecte” pentru Aqua Carpatica, noul brand al lui Jean Valvis, parintele Dorna si Izvorul Alb
Publicitatea e ca Norvegia: castigi mult, si nu ramai cu nimic, Bradut Florescu, din Thailanda
Joi, 15 Octombrie 2009
 „Am renuntat la cariera in publicitate. Publicitatea e ca Norvegia: castigi mult si nu ramai cu nimic. E o iluzie creatoare de iluzii. Nimic pentru oameni. Nici pentru cei care o consuma, nici pentru cei care o fac. Suflet pierdut. Mult suflet pierdut.”
ADVERTISING AdPlayersREPORT 2009 – Raportul Agentiilor de Publicitate, editia 2009
Luni, 28 Septembrie 2009
 AdPlayers publica raportul agentiilor de publicitate AdPlayersREPORT 2009: ADVERTISING FULL SERVICES 2009, primul raport din seria AdPlayersREPORT 2009 realizat pentru fiecare...
Clasamentul agentiilor de media – publicitate din Romania?
Vineri, 25 Septembrie 2009
 AdPlayers lanseaza din ultima saptamana a lunii septembrie AdPlayersREPORT seria de rapoarte anuale pe expertize de comunicare
Inscrieri la Modulul I Scoala IAA, pana pe 25 septembrie
Marti, 22 Septembrie 2009
 Printre companiile care au inscris cursanti la Scoala IAA se numara Unilever, Pepsi, Hochland, Nestle, Ursus Brewries, Saatchi&Saatchi, Media Investment, Mercury 360, Odyssey, Publicis si altele.
Batalia in licitatia Redd’s s-a dat intre DRAFTFCB, Cap, Bridge, Publicis si Brands&Bears
Joi, 17 Septembrie 2009
Publicis era agentia de brand pentru marca Ursus, iar Brands&Bears administrase contul Redd’s in trecut, ambele ale aceluiasi producator Ursus Breweries
Contul de 300-400 mii EUR creatie si strategie Redd’s (Ursus Breweries), la DRAFTFCB
Miercuri, 16 Septembrie 2009
 „Sunt sigur ca pentru un astfel de cont, la runda finala a licitatiei am avut o compania selecta”, a afirmat Bogdan Santea, General Manager la DraftFCB
Ex Nicola Porter Novelli, Baumix pleaca la 4 Ace, la initiativa fostei agentii care bate palma cu concurentul - Ceresit
Joi, 10 Septembrie 2009
 Cuprins intre 10.000 si 15.000 EUR pe an, Baumix a incheiat colaborarea cu Nicola Porter Novelli pe contul de relatii publice, iar in prezent agentia din cadrul The Group lucreaza...
Furt intelectual sau asemanare? Notorious vs Galmopan
Luni, 07 Septembrie 2009
Dupa o propunere de macheta de presa creata de Notorious pentru Dulcissimo, producatorul Galmopan din Galati iese in aceasta toamna pe piata cu un spot TV care seamana izbitor cu macheta...
Cont de 500.000 de euro, creatie si media Plus, la Propaganda
Luni, 07 Septembrie 2009
 Conturile de creatie si media sunt administrate de compania de publicitate Propaganda dupa un dublu pitch de creatie si media, la acesta din urma participand si agentiile Universal McCann si Mediaedge:cia
Contul de 3 Milioane EUR Burger si Servus, la Propaganda
Miercuri, 02 Septembrie 2009
 Marcile de bere de la European Food au intrat in portofoliul agentiei in urma unui proces de selectie inceput in luna mai, la care au participat mai multe agentii
Contul Ikea, fara licitatie de la Mediaedge:cia la Media Investment?
Vineri, 28 August 2009
 Potrivit unor surse AdPlayers din piata de media, in urma unei decizii locale, contul de media Ikea a migrat de la Mediaedge:cia la Media Investment fara licitatie
Contul de creatie IKEA la Punct, dupa un pitch cu Propaganda, Publicis si Next
Joi, 27 August 2009
 Contul de creatie, strategie si productie Ikea a fost castigat de Punct Advertising, potrivit unor surse AdPlayers din piata, dupa un pitch cu Propaganda, Publicis Romania si Next...
Ex Publicis, contul de creatie Ursus, la Papaya
Vineri, 14 August 2009
 Potrivit unor surse din piata, in licitatie au fost invitate 4 agentii, iar pe langa Papaya, printre companiile invitate in pitch s-ar mai fi numarat Publicis si Odyssey
Estimat la 15-18 Milioane EUR pe an, contul Vodafone Romania va ramane la McCann si in 2010 ?
Joi, 13 August 2009
 Bogdan Enoiu a afirmat pentru AdPlayers ca stie de pitch-ul international pentru contul de media Vodafone, dar spune ca in Romania contractul este semnat pana la sfarsitul lui 2010