"Am dat tot, si am luat tot" Dan Butoi, Sprint Promotion
Miercuri, 16 Decembrie 2009
 (AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Scaderea investitiilor in comunicare din 2009 a atins si industria de promotionale, dar a adus si ceva bun – parteneriatele strategice cu agentiile de publicitate si furnizorii, dupa cum spune seful companiei de productie de obiecte promotionale Sprint Promotion.

„Nu am facut inca un calcul exact in privinta scaderii cifrei de afaceri, dar estimam ca anul acesta a fost mai prost cu aproximativ 25%-30%, fata de anul trecut” a afirmat pentru AdPlayers, Dan Butoi (foto), Managing Partner al Sprint Promotion.

„Criza a adus insa si un lucru bun. 2009 a fost de departe anul parteneriatelor strategice pe care le-am avut cu o parte dintre agentiile si investitorii in comunicare. Am dat tot si am luat tot. Altfel spus, am dat tot in materie de preturi si discounturi, dar am luat tot, sau cat am putut de mult, din comenzile sau investitorii in comunicare ai agentiilor si furnizorilor pentru care lucram”, explica managerul companiei. Partenerul Sprint Promotion regreta ca actuala criza nu a venit mai devreme pentru a descoperi noua strategie de business.

Infiintata in 1998, Sprint Promotion ofera servicii de productie publicitara – imprimari pentru o gama larga de produse promotionale si materiale suport: de la material textil, plastic, pana la metale, ceramica, sticla si altele. Cu o echipa de 15 oameni, compania a inregistrat in 2008 o cifra de afaceri de 300.000 EUR (1,12 Milioane lei ).

„Este o cifra de afaceri ce reprezinta in proportie de 75%-80% doar serviciile de inscriptionari oferite de companie, iar restul cateva importuri de obiecte promotionale, pentru ca, in majoritatea cazurilor, lucram cu „materialul clientului” sau trimitem chiar noi clientul la importator. Investitorii in comunicare isi fac importurile de obiecte promotionale prin diversi furnizori, iar noi intram in ecuatie doar cu serviciile de inscriptionare”, precizeaza Dan Butoi.

Potrivit reprezentantilor Sprint Promotion, printre clientii si marcile din portofoliul companiei se afla nume precum Vodafone, Unilever (Algida,Rama), Germanos, LG, Samsung, Radio Romania, GlaxoSmithkline, Novartis, Danone, TVR, RFI, Avia Motors (Skoda), Porsche Romania (Volkswagen), Philip Morris (Marlboro), BCR, BRD, Reifeisen, Aviva, ING, Romprest, Rebu, Pepsi Americas, Lipton, Coca-Cola, Petrom, Shell Gas, Agip si altii. Compania de productie obiecte promotionale lucreaza de asemenea cu furnizori si companii din industria de comunicare precum Coza Advertising, Free Communication, Teranita, Inspirion, HNC, 4Colours, Lexonn.


PUBLICITATE: