240.000 EUR indoor advertising la Elevate, in primele 9 luni
Joi, 03 Decembrie 2009


( AdPlayers.ro, Iulian Toma )

Agentia de indoor advertising Elevate a inregistrat pe primele 9 luni ale anului in curs o cifra de afaceri de 988,173 lei (aproximativ 240.000 EUR, estimare AdPlayers), in scadere cu 5% fata de anul trecut. Potrivit reprezentantilor companiei, Elevate a avut in primele 3 trimestre din 2008 o cifra de afaceri de 1,039,706 lei.

Scaderea cifrei de afaceri este pusa pe seama pierderii unor bugete apartinand investitorilor imobiliari, dar si scaderii generale a pietei de publicitate.  Compania a recuperat insa terenul prin proiectele speciale dedicate unor clienti. Conform oficialilor Elevate, evolutia companiei se afla peste nivelul pietei de advertising, a carei scadere generala este de peste 35% (Media Fact Book 2009).

Tudor Maxim, director general Elevate spune ca proiectele speciale sunt focusul vanzarilor si ca in 2009 compania nu mai vorbeste despre „clienti”, ci despre „parteneri” cu care lucreaza impreuna pentru solutii „best value for money”, strategie cu care compania are ca obiectiv o evolutie pozitiva in 2010. Printre cele mai recente campanii atrase in aceasta perioada se numara Porsche, Trocal, Ariel, Skol. In portofoliul companiei se mai regasesc nume e investitori in comunicare precum IKEA, Danone, Citybank, Kaspersky sau Furazolidon.

Infiintata in prima parte a anului 2005, agentia de indoor advertising Elevate are in portofoliu servicii de afisare clasica pe diverse formate, ecrane multimedia in cladiri de birouri, suporturi backlit si proiecte speciale neconventionale. Impreuna cu partenerii companiei, Elevate acopera in prezent, un numar de 26 orase. In blocuri de locuinte reteaua indoor genereaza pe cele 3.000 de spatii publicitare din Bucuresti si din tara o audienta medie de 80 de locatari/scara, la care se adauga o medie lunara de 160 de vizitatori. Portofoliul de locatii este structurat pe trei directii: Elevate Office, Elevate Rezidential, Elevate Hotel.

 


PUBLICITATE: