Licitatie Mega Image, la GMP si Webstyler
Vineri, 27 Noiembrie 2009

Titlu: Cina
Agentie de Publicitate: GMP
Agentie Interactiva: Webstyler
Client: Mega Image / Delhaize Group


 
(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Mega Image lucreaza cu GMP si Webstyler pentru cea mai recenta campanie de brand a retelei de supermarketuri. Derulata pana la finele lunii noiembrie, campania “Ceva bun in fiecare zi” are componente de OOH, radio, comunicare in-store, TV si online.

Potrivit reprezentantilor de comunicare, GMP si Webstyler au castigat contul in urma unui pitch desfasurat in luna septembrie. In urma selectiei, GMP ofera lantului de supermarketuri, in aceasta campanie, servicii de strategie de comunicare, creatie, productie si graphic design. Webstyler a creat si implementat strategia de comunicare online pentru aceasta campanie.

Lantul de magazine  si-a dorit sa comunice competitivitatea preturilor sale printr-o campanie de brand. Odata cu campania de brand a Mega Image, GMP si Webstyler au schimbat si sloganul lantului de supermarketuri in „Ceva bun in fiecare zi”.

 „Am ales sa vorbim despre un stil de viata, in primul rand. Despre lucrurile, care nu au nevoie de o nota de plata grasa, ci, mai degraba, de un pic de inspiratie si de vointa. Si pentru ca nu ne doream ca totul sa ramana doar la nivel de discurs, am cautat o solutie integrata prin care Mega Image sa ofere, sau sa primeasca sugestii care mai de care mai inedite de retete sau de locuri pentru mic dejun, pranz sau o cina romantica”, a declarat Teodor Cucu, Head of Strategy GMP.


PUBLICITATE: