Rezultatele cautarii dupa : "spoturi"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Vineri, 07 Aprilie 2006
											
											La doua saptamani de la inchiderea festivalului eficientei in publicitate, agentiile se pregatesc pentru festivalul local al excelentei in creativitatea romaneasca, termenul limita de inscriere fiind 3 mai
										Vineri, 31 Martie 2006
											
											Apartinand grupului METRO, hypermarketul recent deschis la Timisoara desfasoara campania locala semnata de agentia condusa de Dan Moraru
										Joi, 30 Martie 2006
											
											Graffiti BBDO dezvolta o noua campanie de promovare a postului de radio semnand "versurile"executiilor "Cher", "Jackson Five", "Bob Marley" si "Bee Gees" care vor aparea in revistele Sapte Seri si 24FUN
										Vineri, 17 Martie 2006
											
											Asociatia a obtinut reducerea taxei de utilizare a locurilor publice la valoarea unica de 500 de Euro/zi pentru filmare spoturi publicitare/locatie, reprezentand o scadere, in medie, de la 20 EUR / mp la 0,5 EUR / mp
										Miercuri, 15 Martie 2006
											
											Mihaela Pascu (foto) il inlocuieste pe Razvan Lazar, fostul director de creatie, care lucreaza acum pentru Brightness
										Miercuri, 15 Martie 2006
											
											Nestle Romania a ales sa incredinteze comunicarea brandului Joe agentiei Leo Burnett, colaborarea incepand cu noile spoturi Tv "Scoala", "Banca" si "Petrecerea surpriza", ce pot fi vizionate din luna martie
										Vineri, 10 Martie 2006
											
											Realizatorii emisiunii "Marca Inregistrata" au dezvaluit AdPlayers ca printre subiectele de maine, vom vedea pe TVR2, incepand cu 20:30, comentarii la spoturile Dorna / Insula si Samsung - HAT, un interviu cu Adrian Preda Ex-Director de Creatie al Graffiti BBDO si actual Chief Creative Director al McCann Erickson Zagreb si povestea coniacului Unirea 
										Luni, 27 Februarie 2006
											
											Ruxandra Voda, Chief Marketing Officer, ALTEX a declarat pentru AdPlayers ca "ALTEX a incheiat anul 2005 cu o cifra de afaceri de 275 milioane de Euro (fara TVA), inregistrand vanzari mai mari cu 87% decat in anul 2004" in timp ce cheltuielile de marketing au crescut cu 188% fata de anul precedent
										Marti, 21 Februarie 2006
											
											Declaratia lui Paul Renaud, Director de Marketing Romtelecom a fost facuta la lansarea noii campanii “Numere Favorite” semnata de Grey Worldwide Romania
										Sambata, 04 Februarie 2006
											
											Noua platforma de comunicare va fi lansata in Europa in prima jumatate a anului 2006 prin intermediului unei campanii semnata Lowe Brindfors, Suedia
										Sambata, 04 Februarie 2006
											
											Sub sloganul "Ia o pauza si fii tare-n parcare!", campania produsa exclusiv in tara noastra consta in doua spoturi TV, reclame in presa, outdoor, internet si materiale promotionale pentru magazine (POSM-uri)
										Vineri, 27 Ianuarie 2006
											
											Conceputa de Brands&Bears, cel mai mare castig in promotia "Knorr suna castigator!" a fost de 4.500 de euro,  valoarea medie a premiilor fiind de 700 de euro 
										Luni, 16 Ianuarie 2006
											
											Sub sloganul Conteaza ce e inauntru, agentia OgilvyOne a semnat al saselea spot TV din 2005 pentru Ozone Laboratories
										Miercuri, 21 Decembrie 2005
											
											Campaniile de imagine, de produs precum si ofertele speciale de retail sunt realizate si implementate de GMP/ASHLEY Bucharest in parteneriat cu Ashley & Holmes Atena
										Joi, 08 Decembrie 2005
											
											Saatchi & Saatchi desfasoara un program de fidelizare pentru reteaua de farmacii pentru cardurile de reduceri
										Marti, 06 Decembrie 2005
											
											Animatia pentru spotul Elite ce contine "un nou inceput" este semnata de Hassan El Youbi, animator care care a mai lucrat cu Nicolas Cage si Ethan Hawke pentru "Lord of the War"
										Luni, 05 Decembrie 2005
											
											Campania desfasurata de Papaya Advertising sub sloganul "Aproape de tine" se deruleaza pe televiziune, presa si outdoor
										Luni, 05 Decembrie 2005
											
											American Restaurant System si US Food Network deruleaza cu agentia doua campanii noi pentru cele doua lanturi de restaurante
										Miercuri, 30 Noiembrie 2005
											
											Derulata prin Optimedia, campania de informare si publicitate pentru programul Phare – Coeziune Economica si Sociala (CES) al Uniunii Europene are un buget de 300.000 de euro si urmareste cresterea nivelului de cunoastere a beneficiilor aduse de investitiile realizate cu fonduri nerambursabile
										Miercuri, 30 Noiembrie 2005
											
											Acordul Pan-European Jetix – ARBOmedia extinde parteneriatul de vanzari in Romania de la 1 ianuarie 2006, punand capat contractului de 6 ani cu Cable Direct 
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								


















