Rezultatele cautarii dupa : "sna"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 »
Oblique Dolce Magazin - 205.000 ex. pe aparitie si locul 4-5 in topul tirajelor
Luni, 20 Septembrie 2010
 Cu 205.000 exemplare distribuite gratuit, lunarul gratuit Oblique Dolce TV Magazin se claseaza conform BRAT pe locul 4-5 in ce priveste topul de tiraje per editie al publicatiilor din Romania, dupa cum a afirmat pentru AdPlayers Alexandru Andrei, managerul de vanzari al publicatiei

 

BRAT trece SNA Focus de la hartie la computer. Rezultate, in toamna lui 2011.
Luni, 21 Iunie 2010
 BRAT a stabilit pentru SNA FOCUS (Studiul National de Audienta) schimbarea metodei de culegere a datelor pentru trecerea de la metoda PAPI (PAper&Pencil Interview) la metoda CAPI (Computer Assisted Personal Interview) de colectare a datelor.
Cu 15-20 mii EUR, Gazeta Sporturilor a imprumutat din galben-auriul Bergenbier de Ziua Barbatului
Miercuri, 05 Mai 2010
 Proiectul a fost gandit de agentia de media Starcom impreuna cu departamentul de proiecte speciale al ziarului 
Divort cu scantei intre Monitorul de Suceava si Arbomedia, pe motiv de casnicie cu Obiectiv
Joi, 22 Aprilie 2010
 Dupa 7 ani de casatorie si volume de publicitate intre 50.000 si 180.000 EUR pe an, Monitorul de Suceava si ARBOmedia se despart, motivul fiind legat de cea mai recenta colaborare a regiei cu Obiectiv de Suceava

 

Media garantata la milimetru: sute de mii de euro excursii cadou pentru agentii
Marti, 02 Martie 2010
 Din 7-8 excursii exotice pe an, in primele doua luni din 2010 doar trustul condus de Dinu Patriciu si-a mai permis sa investeasca peste 0,5 Milioane EUR pentru a-si prezenta...
Burda a vandut Autoshow la Presworks (Star, Soc, Zau)
Miercuri, 16 Decembrie 2009
 Adina Gheorghe Director de Marketing la Burda Romania a motivat decizia de vanzare a revistei pe fundalul scaderii pietei auto si a interesului companiei pentru profitabilitate, dar si de consolidarea celorlalte categorii de publishing
Media Pro Publishing: 30 Mil. EUR in 2008, din care 40% Business Publishing
Miercuri, 06 Mai 2009
 Cosmina Noaghea, Publishing Director in cadrul diviziei de presa scrisa de la Media Pro, afirma ca grupul de media are multe scenarii de scadere al intregii piete, dar se asteapta ca...
Publimedia da start campaniei Business Magazin 5 ani
Luni, 04 Mai 2009
 Conform cifrelor SNA oct. 2007-oct.2008 citate de compania de publishing din grupul Media Pro, un numar de 81.000 de persoane citesc saptamanal BUSINESS Magazin iar 531.000 au citit...
Edipresse AS Romania numeste un nou redactor sef Look
Luni, 13 Aprilie 2009
 Irina Serbescu  (28 de ani) este noul redactor sef pentru Loook, revista de shopping care, potrivit
Cu 157.000 cititori, Caminul anunta trei cresteri consecutive de audienta in SNA
Luni, 30 Martie 2009
 Avand o audienta de 157.000 cititori e editie, potrivit studiului SNA Focus oct'07-oct'08, incepand cu numarul lunii aprilie, revista home & deco editata de Hiparion Magazines...
BRAT nu spune De ce publicitate in Presa Scrisa?
Joi, 05 Martie 2009
 Biroului Roman de audit al Tirajelor si-a facut campanie pentru cresterea numarului de membri BRAT, dar nu ofera raspuns la intrebarea: „De ce publicitate in Presa Scrisa?
270-330 EUR biletul de intrare la Scoala de Media BRAT
Luni, 17 Noiembrie 2008
 BRAT organizeaza in perioada 24-28 noiembrie o noua editie a Seminarului de media planning.

 

SNA testeaza chestionarul prin Computer Assisted Personal Interview
Joi, 16 Octombrie 2008

Realizat de Metro Media Transilvania proiectul isi propune sa identifice posibilele efectele pe care le poate produce noua metoda de culegere a datelor asupra rezultatelor SNA

Audientele SNA 2008. Din 2007!
Miercuri, 06 August 2008

Spune-mi ce tiraje ai avut in aprilie 2007, in aprilie 2008 si ce Audiente in SNA intre cele doua luni, ca sa-ti spun ce audienta reala ai acum

 

SNA (Ringier): Libertatea  - 1,3 Milioane cititori, Compact - 210.000, zilnic
Marti, 05 August 2008

Cifrele SNA sunt valabile pentru perioada aprilie 2007 - aprilie 2008 si sunt reprezentative pentru populatia Romaniei ce traieste in mediul urban, cu varsta cuprinsa intre 14 si 64 de ani (8.986.000 de persoane)

Seminar de media planning BRAT sustinut de proprietarul softului SESAME / SNA FOCUS
Sambata, 31 Mai 2008

Peter J. Masson va sustine seminarul BRAT in perioada 16-20 iunie, taxa de participare fiind cuprinsa intre 270 EUR si 330 EUR + TVA, pentru persoanele care fac parte din organizatiile membre BRAT

FEMEIA. se pozitioneaza revista cu ‚cea mai mare audienta pe segmentul revistelor lunare pentru femei’
Vineri, 30 Mai 2008

Cu 459.000 de cititori pe editie, conform celui mai recent SNA, autorii spun ca revista lasa in spate competitia, printre care si Avantaje, care inregistreaza, potrivit aceleiasi surse, cu aproape 200.000 de cititori mai putin.

Attica Media vinde ''cea mai citita revista pentru barbati din Romania''
Marti, 15 Aprilie 2008

„Playboy are un numar de 200.000 de cititori, in timp ce urmatorul titlu se situeaza la 108.000 de cititori (revista FHM citata in grafic n.r.)”, a afirmat, pentru AdPlayers, Elena Varnav - PR & Marketing Manager, la Attica Media Romania, citand date de audienta din SNA (Studiu National de Audienta), pe publicul...

BRAT vrea datele de audienta mai transparente
Vineri, 14 Martie 2008
Consiliul Director al BRAT a decis ca parteneriatul feminis – astrolog nu a incalcat regulamentul dar vrea sa modifice / completeze definitia siteului web sau o mai mare transparenta a rezultatelor de...
Auto, 17
Burda Romania a cumparat si Autoshow
Vineri, 22 Decembrie 2006
Michael Schroeder, Director General al trustului german spune ca "Burda Romania a devenit o data cu aceasta preluare (Autoshow ), cel mai important editor pe piata publicatiilor auto din Romania, având în portofoliu 2 reviste premium" (Autoshow si Quattroruote n.r.)
« 1 2 3 »