Rezultatele cautarii dupa : "show"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 7 8 9 10 11 »
Trofee “zgarie nori la New York Festivals
Vineri, 20 Decembrie 2013
Cu dimensiuni cuprinse intre 8 si 12,5 inch (20 – 32 cm) , organizatorii competitiilor desfasurate sub umbrela NYF ofera castigatorilor...
Televiziunile Intact in crestere pe publicul comercial 2013 versus 2012
Marti, 03 Decembrie 2013
 Intact Media Group comunica o crestere a publicului comercial pe majoritatea segmentelor orare in 2013 comparativ cu anul precedent
150-200 mii euro publicitate in revista. 300-400 mii euro cu TV. Intelligent Life advertising.
Marti, 08 Octombrie 2013
Lansata de curand cu o frecventa de aparitie la 2 luni, revista Intelligent Life, sub licenta The Economist, estimeaza venituri de 150 -200 mii de euro din publicitate in print si 300-400 mii euro impreuna cu reclama atrasa pe emisiunea cu acelasi nume difuzata la tv. Romania TV.
Panouri publicitare si schela Romanian Boat Show doborate de furtuna.
Joi, 23 Mai 2013
 Potrivit Realitatea TV o schela a cazuta in cadrul evenimentului nautic din Piata Constitutiei, dar nu a facut victime.

 

Fiecare marca pe televiziunea ei piere.
Vineri, 08 Februarie 2013
 Vor invata televiziunile sa-si indrepte programele spre un continut de calitate, castigand oamenii si pierzand un client de publicitate sau doi in goana dupa rating? Poate ca da. Mai curand, nu. Sa nu uitam ca televiziunea nu vinde calitatea, ci ratingul.

WOWBiz trimite Kanal D pe primul loc dupa 22.30
Miercuri, 06 Februarie 2013
 Potrivit datelor de audienta Kantar Media Romania citate de postul de televiziune, marti, 5 februarie, show-ul “WOWBiz” aa inregistrat un Rating de 4,8% si 14,8% Share, pe targetul All Urban, si 4,4% Rating si 14,4% Share, pe targetul 18-49 Urban.

Print & Sign si Gifts Show se muta primavara. Inscrieri pana la 15 aprilie.
Marti, 05 Februarie 2013
 Editiile 2013 ale celor doua evenimente Euroexpo vor avea loc in perioada 15-18 mai, la Romexpo
Acces  gratuit la 68 de furnizori la Print & Sign si Gifts Show la Romexpo
Joi, 20 Septembrie 2012

Organizat in perioada 19-22 septembrie (de miercuri pana sambata), targul se desfasoara pe o suprafata de 6000 de metri patrati si prezinta peste 100 de branduri din domeniul printului si obiectelor promotionale.

Intre Dumnezeu si Neamul meu, dupa Referendum. Razboi sau Pace?
Marti, 31 Iulie 2012
 “Daca prin social-democratie s-a intrat in comunism, nu se poate iesi din comunism tot pe-acolo. E ca o usa care se poate deschide numai dintr-o parte” Petre Tutea

Aterizare de 1 Milion euro de la Romaero Baneasa. Targurile Euroexpo revin la Romexpo.
Luni, 16 Iulie 2012
 Cu afaceri totale de peste 1 milion de euro pe an, Euroexpo revine cu o parte din targurile si expozitiile sale la Romexpo, dupa o perioada in care toate evenimentele dezvoltate au avut loc la Romaero Baneasa. Agenda: Digital Print & Sign si Gifts Show 19 – 22 septembrie 2012.
INFO: Enel de la Saatchi & Saatchi; ArtWars lansat de Infinit Solutions; Tic-Tac de Hyperactive; Ioana Spasiu la V + O Communication
Luni, 19 Martie 2012
 Pe scurt de la agentii: « Factura pe Email » Enel de la Saatchi & Saatchi, Proiect ArtWars (Artmark) de la Infinit Solutions, Tic-Tac pe facebook, de la Hyperactive; Ioana Spasiu, la V+O Communication.

Televiziunea facuta cu dosul. Unde se indreapta publicitatea?
Miercuri, 15 Februarie 2012
 Dand vina pe un talk-show de televiziune, un editorial semnat de un redactor sef de gazeta acuza ca presa se face cu dosul. Oameni buni. Spre deosebire de presa, televizorul scoate banii din audienta TV. Deci nu presa se face cu dosul, ci televiziunea.
Top 3 reclame ale noului CD Saatchi & Saatchi, Johan Ohlson: Pilsner Urquell, Carlbserg, Siemens Cleaning Ladies.
Miercuri, 04 Ianuarie 2012

Johan Ohlson a dezvaluit in exclusivitate pentru AdPlayers ca, desi nu pot fi comparate din punct de vedere al investitiilor in comunicare, ii plac deopotriva campaniile online pentru Pilsner Urquell, campaniile TV Spot & Teaser Trailers pentru Carlsberg. In topul primelor trei reclame ale suedezului se mai afla o campanie care i-a marcat si cariera profesionala:...

Print & Sign, Gifts Show si Expoplast au aterizat la Romaero cu 300.000 - 400.000 EUR
Marti, 27 Septembrie 2011
 Desi oficialii companiei nu au confirmat informatia, potrivit unor surse AdPlayers apropiate organizatorilor de la Euroexpo, cele trei targuri care au avut loc saptamana trecuta la Romaero Baneasa aduc in cont  companiei organizatoare in jur de 300.000-400.000 EUR
Italian Express: 6 Mil. EUR pe an din promotionale, servicii de tipar si print digital
Vineri, 23 Septembrie 2011

Prezenta pana sambata, 24 septembrie, la Gifts Show 2011 (Romaero Baneasa), Italian Express compania si-a relansat activitatea pe 3 extensii de brand : Italex Promo, Italex Trade si Italex Print

Sandra Stoicescu cauta outdoor si promo pentru Intact la Print&Sign si Gifts Show
Miercuri, 21 Septembrie 2011

Jurnalista Antenei 3 a deschis pentru 4 zile expozitiile Print&Sign 2011 - de tipar si productie publicitara, si Gifts Show 2011 - de obiecte promotionale. Targurile isi asteapta vizitatorii pana sambata (21-24 septembrie 2011 ) in pavilioanele H6 si H7 din Romaero Baneasa din Bucuresti,

130 de expozanti la Print & Sign si Gifts Show, la Romaero Baneasa
Vineri, 02 Septembrie 2011

„Locurile de parcare de la Romaero, accesul imediat in spatiul de expunere atat din zona Herastrau - Floreasca cat si apropierea de iesirea spre DN1 – Bucuresti – Ploiesti vor incuraja doritorii sa viziteze cele doua expozitii”, afirma Daniela Tarsay, despre cele doua expozitii care vor avea loc la Romaero Baneasa pe 9.000 mp intre 21 si 24...

Print&Sign si Gifts Show au zburat la Romaero. Cine a confirmat aterizarea pe Baneasa?
Vineri, 17 Iunie 2011
Daniela Tarsay, Deputy GM, Euroexpo, estimeaza peste 6000 de participanti. Ce expozanti au confirmat? Konica Minolta, Mozaik Consulting, Mons Medius, Geko,...
Castigatorii Effie in lume: 4, 5 sau 6 agentii. Romania: 1 agentie.
Marti, 14 Iunie 2011
 Daca in majoritatea cazurilor, castigatorul Effie Awards Romania este doar o agentie de publicitate, americanii nominalizeaza langa trofeele de eficienta...
De ce muzichii vechi, in publicitate? La microfon: Alexandru Gheorghias!
Vineri, 13 Mai 2011
 Alexandru Gheorghias, fost realizator al "Cutiutei cu Vechituri" de la Radio Contact, crede ca principalul motiv din cauza caruia multe dintre spoturile publicitare la radio si TV folosesc drept coloana sonora piese mai vechi, este incapacitatea muzicii comerciale noi de a transmite un mesaj publicului care o asculta. Mai multe despre „Muzica din reclame” si...
« 7 8 9 10 11 »