Rezultatele cautarii dupa : "senior"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Vineri, 29 Iulie 2005
											
											Agentia de publicitate "a reparat" ce a taiat atelierul de BTL Trusteam pentru campania de abonamente ce se deruleaza pana la 31 august la nivel national pe tv, presa scrisa , outdoor si radio
										Joi, 28 Iulie 2005
											
											Ex-Sales Manager la Ziarul Financiar, Adrian Miholca se va ocupa de administrarea spatiului publicitar al B 24 FUN, BV 24 FUN, IS 24 FUN, CJ 24 FUN, CT 24 FUN
										Joi, 28 Iulie 2005
											
											Consumatorii pot intalni la Mamaia stilul italian al berii Peroni, fashion, un Yacht si multa muzica
										Marti, 26 Iulie 2005
											
											Marca trimite la plaja si anul acesta cateva tiruri pline cu "navete" de muzica house care sa potoleasca "setea" a 40.000 de oameni
										Sambata, 23 Iulie 2005
											
											Marca de la Caroli Foods deruleaza noua campanie de imagine sub sloganul "C’est très, très… raffiné!", concentrata pe gama de Sunca Deliciu
										Marti, 19 Iulie 2005
											
											Campania BTL si PR a brandului de la Ursus Breweries a fost in grija Mercury Promotions, seria de evenimente ajungand in Timisoara, Iasi, Buzau, Pitesti, Giurgiu si Baia Mare
										Luni, 04 Iulie 2005
											
											Campania include spot TV cu executii de 45 si 30 de secunde care vor rula in aceasta vara pe 8 posturi TV nationale si publicitate outdoor
										Vineri, 01 Iulie 2005
											
											Jurnalistul de la Capital a luat Marele Premiu pentru interviul cu Dragos Seuleanu din articolul "Cum se duc banii radioului pe apa promovarii" scris in colaborare cu Petre Barbu 
										Joi, 30 Iunie 2005
											
											Bergenbier si Leo Burnett scot Q-Pack la iarba verde pana pe 21 august, intr-o promotie cu un spot (Vaca) ce se difuzeaza incepand de ieri la Pro TV, Antena 1, TVR 1, TVR 2, Prima TV, MTV, TV Sport
										Vineri, 17 Iunie 2005
											
											Festivalul de publicitate de la Cannes reuneste in 2005 peste 22.000 de inscrieri si zeci de seminarii si workshop-uri tinute de top executivi ai unor retele internationale din publicitatea mondiala
										Vineri, 17 Iunie 2005
											
											Agentia are un nou senior Account Manager - Dan Enache ( 28 ani ) si un nou Account Executive - Corina Toma ( 24 ani )
										Luni, 13 Iunie 2005
											
											Agentia a oferit consultanta pentru strategia de anuntare publica, dezvoltarea si gradarea mesajelor, comunicarea cu mass media si planul de informare a marelui public
										Joi, 09 Iunie 2005
											
											Dupa Jacobs 3 in 1, agentia din Romania a dezvoltat pentru Kraft Europe  campania Jacobs Ice Coffee -  un mix pe baza de cafea conceput pentru prepararea cu apa rece
										Marti, 07 Iunie 2005
											
											Semnata de descendenta primei agentii de publicitate internationale din Romania, campania "Cea mai buna mutare" se desfasoara pe TV, presa, outdoor Internet, precum si materiale POS
										Joi, 26 Mai 2005
											
											La festivalul cu acelasi nume ce se va desfasura intre 27 si 29 mai, pe langa muzica, organizatorii au pregatit 160 corturi si 50 de puncte de vanzare a berii cu 100 dozatoare
										Miercuri, 25 Mai 2005
											
											Mixul de media al campaniei de imagine pentru Universitatea Europeana Dragan contine o puternica componenta locala in toata zona Banatului
										Luni, 23 Mai 2005
											
											Agentia a dezvoltat campania “Apetisamba – Carnavalul gusturilor” pentru American Restaurant System
										Miercuri, 18 Mai 2005
											
											Promotia marcii de la Compania de Bere Romania demarata de curand se incheie la 31 iulie si acorda premii in valoare totala de peste 285,500 EUR
										Marti, 17 Mai 2005
											
											Campania pentru Innovatics Laboratories Romania a fost construita impreuna cu agentia Initiative in urma castigarii unei licitatii desfasurate la inceputul anului
										Marti, 17 Mai 2005
											
											Campania Baxi Romania se deruleaza sub sloganul “Confortul nu e un lux” si isi propune sa redefineasca notiunea de confort termic si deruleaza media prin ZenithMedia
										ALTE CAUTARI
							
							
																	»
									brandient (44)
									
																	»
									BCR (123)
									
																	»
									q (42)
									
																	»
									brandul (479)
									
																	»
									estetica (32)
									
																	»
									agentii online (23)
									
																	»
									agf (1)
									
																	»
									la luna (171)
									
																	»
									100 (1000)
									
																	»
									effie (286)
									
															
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								


















