( AdPlayers.ro ) Leo Burnett scoate Q-Pack la iarba verde. Noua promotie Bergenbier realizata de Leo Burnett desfasurata sub sloganul Prietenii stiu de ce se desfasoara in perioada 21 iunie-21 august 2005. Interbrew va desfasura o promotie nationala pentru Bergenbier Q-Pack cu premii constand in gratare de buzunar si bere.
Campania cuprinde, pe langa spotul TV Vaca print, radio si alte materiale de promovare la punctele de vanzare. Campania TV a inceput ieri, 29 iunie si se va difuza pe posturile de televiziune: Pro TV, Antena 1, TVR 1, TVR 2, Prima TV, MTV Ro, TV Sport.Spotul "Vaca" este inca o punere in scena a unui adevar masculin: barbatilor nu le place sa care sau cara doar strictul necesar explica Carmen Calugareanu-Deputy Creative Director. Cand urca pe munte barbatii - au asupra lor doar Q-Pack-ul de Bergenbier, care este mai usor decat sticla de Bergenbier. De restul, adica de mancare, se ocupa la fata locului. La pregatirea ei ajuta Bergenbier: sub capacul Q-Pack-ului de Bergenbier-2l se poate castiga instant un gratar de buzunar.
Spotul Vaca a fost produs de Multimedia Est si regizat de Bogdan Naumovici.
Au avut grija sa stropeasca gratarul cu bere o echipa de la Interbrew Romania formata din Mihai Ghyka - Marketing Director, Stefan Teodorescu - Senior Brand Manager Bergenbier si Bogdan Lefter - Marketing Assistant.
Leo Burnett i-a trimis cu (carne de) vaca la gratar pe Bogdan Naumovici -Creative Director; Carmen Calugareanu Deputy Creative Director; Roxana Dumitru New Business Director; Alina Floroian Brand Communication Supervisor; Irina Revnic Brand Communication Executive; Alexandru Icodin Art Director; Irina Burlan Copywriter; Laura Georgescu-Baron A/V Production Director.
Potrivit agentiei de publicitate, Leo Burnett Romania se pozitioneaza ca agentia cu cele mai bune servicii de strategie si creatie din Romania. Leo Burnett Romania este detinatoarea titlului de Agentie a Anului la AdOr in ultimii 3 ani si prima agentie romaneasca finalista la Cannes.