Rezultatele cautarii dupa : "scadere"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5 6 »
AdEvolution & Beyond Group are peste 3 Mil. EUR pe prima jumatate din 2010
Luni, 26 Iulie 2010
Parte ale aceluiasi grup, cele doua companii insumau acest volum pe intreg anul 2009 (AdEvolution...
Culisele Effie. Descalificarea si schimbarea categoriei.
Joi, 03 Iunie 2010
Dupa o discutie cu Sorin Psatta, Integrated Communication Director, Graffiti BBDO Romania si membru in Comitetul de Organizare Effie 2010, AdPlayers va dezvaluie cateva lucruri mai putin...
Piata de media se prabuseste la 308 Milioane EUR, de la 339 Mil. EUR in 2009
Miercuri, 02 Iunie 2010

Conform Media Fact Book 2010, investitiile in Tv pentru acest an sunt estimate la 209 Mil. EUR, Print 27 Mil. EUR, Radio 23 Mil. EUR, OOH 35 Mil. EUR, Internet Cinema 14 Mil. EUR.

Criza la Effie Awards 2010: Minus de 30% la buget si inscrieri comparativ cu 2009
Marti, 01 Iunie 2010
 In scadere de la 71 la 48 de cazuri inscrise comparativ cu anul trecut, potrivit calculelor AdPlayers, bugetul din acest an al Effie Awards Romania se ridica la aproximativ 45.000...
Corneteanu a dat OK! pe o piata de 50 Milioane EUR
Vineri, 12 Martie 2010
 „In 2010, acesta piata se va pastra, plus sau minus 10% comparativ cu 2009, in functie de evolutiile anului, sau de cum vor juca diversi investitori importanti in piata de...
AdPrint estimeaza acelasi numar de inscrieri ca in 2009
Luni, 15 Februarie 2010
 Cu un buget anual cuprins intre 200.000 si 250.000 EUR, festivalul a inregistrat la editia de anul trecut un numar de 334 de lucrari intrate in competitie, in scadere cu aproape 25% comparativ cu 2008
2 trusturi au ramas in 2 ziare. Cine mai intra in rotativa?
Vineri, 12 Februarie 2010
Doi poli ai investitiilor in print din Romania, Realitatea Catavencu si Ringier, au ramas in doar 2 ziare. Romania Libera anunta investitii in relansare la...
VASILIU: Publicitatea in Print va scadea cu 40-50% si in 2010
Miercuri, 03 Februarie 2010
 „Televiziunea cred ca va ramane constanta, sau va avea o scadere de 5%, insa Print-ul va suferi si in acest an o cadere dramatica fata de anul precedent: 40%-50%
AdPlayersOUTLOOK 2009, Claudia Chirilescu, Spoon Media
Marti, 05 Ianuarie 2010
 „Daca previziunile de la inceputul anului 2009 faceau trimitere la o scadere a pietei de media de aproximativ 25%, estimari recente privind evolutia negativa sunt de...
Money Express iese din Realitatea Catavencu, dar pastreaza echipa si continutul. Business Standard: No comment
Joi, 10 Decembrie 2009
 Daca pentru Business Standard a raspuns cu „no comment”, „Money Express va aparea exact in forma si cu aceeasi echipa care a consacrat-o, fara nici cea mai mica schimbare de continut”, a declarat pentru AdPlayers, Sorin Freciu, Director General, Divizia de Business Media, Realitatea Catavencu
240.000 EUR indoor advertising la Elevate, in primele 9 luni
Joi, 03 Decembrie 2009
Agentia de indoor advertising trage linie sub primele 3 trimestre ale anului 2009 la o cifra de afaceri de 988,173 lei, in scadere cu 5% de la 1,039,706 lei cat...
Vizam extinderea portofoliului de reviste cu 5 titluri noi Adrian Rus, noul Administrator Medien Holding
Vineri, 06 Noiembrie 2009
Actionar principal in societatea “R”, care editeaza cotidianul Romania libera, tipografia United Print, Hiparion Magazines si GPR, companie de corporate media publishing,...
Portofoliul Burda a ramas fara licenta Men’s Health
Miercuri, 04 Noiembrie 2009
 Printre cei interesati de licenta Men’s Health pentru Romania, potrivit unor surse din piata de media, se numara editorii de la Hiparion, acum la Medien Holding (Romania...
Initiative estimeaza o cifra de afaceri de 34-35 Mil. EUR, iar cu Brand Connection un pol media de 41-42 Mil. EUR
Luni, 19 Octombrie 2009
Cele doua agentii prezidate de Veronica Savanciuc estimeaza 41-42 Milioane EUR: Initiative 34-35 Mil.EUR  si Brand Connection 7-8 Milioane EUR
Media Fact Book estimeaza piata la 350 Mil. EUR in 2009
Luni, 19 Octombrie 2009
 Octav Popescu, MD, Initiative: Piata de media 2009 se va situa in jurul valorii de 350 Milioane eur, cu 35% in scadere fata de anul trecut, an in care piata a fost estimata la 540 Mil EUR
DBV Media House ramane fara Realitatea, dar pastreaza OTV si Music Channel
Marti, 13 Octombrie 2009
 Publicitatea Realitatea Catavencu reprezenta 70% din venituri si 90% din volumul de vanzari al regiei conduse de Brindusa Vlanga
Ionete: Televiziunile Intact atrag in jur de 60 Mil.EUR in 2009
Miercuri, 07 Octombrie 2009
 De ce nu a acceptat cel care a vandut de peste 500 Milioane EUR pentru Intact sa mai reprezinte internalizat publicitatea antenelor, dupa ce le-a scos pe piata prin CLIR Media?
A&M International: productie outdoor – indoor de 5,2 Milioane EUR pe an
Vineri, 31 Iulie 2009
 „Cei 5,2 Mil. EUR provin in proportie de 60% din print digital, restul de 40% fiind reprezentat de productia de POSM si proiecte speciale pentru industria de...
Nielsen: Publicitatea in ziarele americane a cazut cu 27,7% in Q1 2009 vs. 2008
Miercuri, 10 Iunie 2009
 Un raport Nilesen privind cheltuielile de publicitate in SUA pe primul trimestru (Q1) din 2009 mai arata ca totalul investitiilor au scazut cu 12% fata de aceeasi perioada a anului...
Media Pro Publishing: 30 Mil. EUR in 2008, din care 40% Business Publishing
Miercuri, 06 Mai 2009
 Cosmina Noaghea, Publishing Director in cadrul diviziei de presa scrisa de la Media Pro, afirma ca grupul de media are multe scenarii de scadere al intregii piete, dar se asteapta ca...
« 3 4 5 6 »