Rezultatele cautarii dupa : "report"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Luni, 09 Ianuarie 2017
											
											 TP Vision a desemnat Weber Shandwick ca agentie de lifestyle PR si social media in Europa, pentru brandul licentiat Philips TV.
										Marti, 03 Ianuarie 2017
											
											Holmes Report si African Public Relations Association (APRA, www.AFPRA.org), lanseaza prima editie a competitiei Africa Sabre Awards.
										Vineri, 09 Decembrie 2016
											
											 Cresterea va devansa celelalte canale digitale (si non-digitale)
										Vineri, 02 Septembrie 2016
											
											 Desi nu a comentat valoarea investitiei, agentia McCann PR, care a coordonat campania de comunicare dedicata lansarii brand-ului Forever 21 in Romania, a dezvaluit adplayers ca aceasta a avut focus pe zona de PR, radio, OOH, social media si parteneriate strategice
										Vineri, 12 August 2016
											
											COMMUNICATIONS: 310.314 clienti MagentaONE,Crestere de 2,8% pentru clientii TV fata de T2 2015, ajungand la 1,461 milioane; MOBILE: Venituri totale mai mari cu 4,9% fata de T2 2015, Baza de clienti redusa cu 4,6% fata de T2 2015, Baza de clienti business a crescut cu 5% fata de T2 2015
										Joi, 28 Iulie 2016
											
											 Potrivit cercetarii Zenith, acest lucru va duce la 31,3% cota cheltuielilor de publicitate aferenta video online in cadrul display-ului digital, fata de 26,7% in 2015.
										Joi, 16 Iunie 2016
											
											 Potrivit detinatorului marcii, rezultatele cautarilor pe Google sunt dominate de site-uri ilegale- 6 din primele 10 rezultate si 5 din primele 9 rezultate organice sunt reprezentate de site-uri care vand produse contrafacute!
										Marti, 24 Mai 2016
											
											Din 1993, compania a scos pe poarta peste 6 milioane de metri patrati de print digital si peste 50.000 de display-uri si proiecte complexe pana la decorarea unei aeronave Tarom cu tema 
											
											
										Luni, 25 Aprilie 2016
											
											 Agentia Tribal Worldwide Romania si McDonald’s Romania au primit 3 premii pentru campania #MecSalutaJunimea in Competitia In2 Sabre Awards EMEA, anunta reprezentantii de comunicare ai campaniei
										Marti, 19 Aprilie 2016
											
											 Romania ocupa locul 18 in Europa la numarul de pliante distribuite in cutiile postale, conform unui studiu European Letterbox Marketing Association
										Joi, 07 Aprilie 2016
											
											Buget de comunicare pe retail castigat pe 9 piete de Weber Shandwick, retea de comunicare reprezentata in Romania de agentia McCann PR. Reteaua globala de comunicare a anuntat astazi ca Teren...
										Joi, 31 Martie 2016
											
											 In pofida climatului economic turbulent, consumul de publicitate se va accelera in 2016, potrivit unui raport Advertising Forecasts al retelei ZenithOptimedia
										Miercuri, 30 Martie 2016
											
											 Mai mult de 30% dintre americani sunt mai degraba influentati de un blogger care nu este neaparat celebru, decat de o celebritate, arata un studiu desfasurat pe 14.000 de subiecti adulti americani.
										Luni, 07 Martie 2016
											
											 Radu Florescu, presedintele grupului Centrade, trece in revista doar cateva din noutatile cu care Centrade Cheil intampina piata in 2016, la intrebarile adplayers report.
										Joi, 03 Martie 2016
											
											 Clasament al creativitatii agentiilor, Gunn Report masoara aceasta performanta  in baza premiilor si distinctiilor obtinute de agentii  in peste 50 de festivaluri si competitii internationale de profil.
										Miercuri, 24 Februarie 2016
											
											 
										Luni, 15 Februarie 2016
											
											 
											
											
										Joi, 11 Februarie 2016
											
											 Numarul clientilor care au promovat produse si servicii in mediul online s-a dublat in 2015, comparativ cu anul anterior, iar numarul campaniilor este cu 40% mai mare, potrivit BRAT
										Joi, 22 Octombrie 2015
											
											 “Estimam sa depasim 2.2 milioane de euro pana la final de an, cu acelasi trend de crestere cu cca. 10% fata de 2014. Practic, vom creste mai mult decat media pietei, care e undeva la 7% pe zona de digital”.
										Miercuri, 05 August 2015
											
											 
											
											
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								


















