Rezultatele cautarii dupa : "razvan gavrilescu"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Vineri, 17 August 2007
											
											"Pot fi si 50-100 de jurnalisti dar ne putem astepta si la 200, in functie de interesul aratat de publicatiile locale si internationale”, a afirmat, pentru AdPlayers, Razvan Gavrilescu, Summit Organizer la IAA European Summit, despre numarul jurnalistilor care pot fi acreditati la evenimentul ce va avea loc la Bucuresti, sfarsitul lunii viitoare
										Miercuri, 08 August 2007
											
											“Doamna Daniela Krautsack (MD, Magic Moments / MediaCom) a facut un amplu studiu asupra mediei ambientale din diverse tari ale lumii si speram ca macar o parte dintre concluziile acestuia sa le vedem la cea mai importanta manifestare europeana a industriei de marketing si comunicare care va avea loc la Bucuresti” a afirmat pentru AdPlayers, Razvan Gavrilescu - Summit Organizer...
										Vineri, 06 Iulie 2007
											
											Razvan Gavrilescu, Summit Organiser la IAA a afirmat pentru AdPlayers ca numarul celor inscrisi din afara Romaniei la Summit-ul European este mai mare decat cel al romanilor
										Joi, 14 Iunie 2007
											
											Cea mai importanta reuniune a profesionistilor europeni din industria de marketing si comunicare care va avea loc la Bucuresti ii are printre invitatii de onoare pe Alan Rutherford (Vice President, Global Media, Unilever), Nick Waters (Chief Executive Officer, MindShare EMEA), Steve Garton (Global Head of Media, Synovate), Adrian Sarbu (Regional Director, Central Media Enterprise, Chairman...
										Joi, 05 Aprilie 2007
											
											Diana Flutur (Odyssey Communication)  si Razvan Gavrilescu - numit în cadrul IAA România, la începutul lunii aprilie, Manager de Proiect al Primului Summit European IAA, vor conduce echipa dedicata pregatirii evenimentului ce va avea loc între 26 si 28 septembrie, la Bucuresti
										Vineri, 15 Septembrie 2006
											
											Conferinta IAA pe tema comunicarii de marketing integrate a captat atentia unor nume cum sunt Mihai Ghyka (Interbrew), Mihail Vârtosu, Cristiana Spataru si Razvan Gavrilescu (Grey Worldwide), Sorin Psatta (Graffiti BBDO), Cristofor Iosub (OgilvyOne Romania si 141), Afrodita Blasius (Bridge Communication) si multi altii
										Vineri, 25 August 2006
											
											Ilco Kwast, Group Brand Manager Heineken spune ca "Heineken Music Thirst Studio poate ajuta DJ-ii români sa devina cunoscuti la nivel international, sa produca piese în studiouri profesioniste si sa mixeze alaturi de DJ renumiti, dar mai ales (..) poate da masura pietei muzicii electronice urbane din România"
										Vineri, 18 August 2006
											
											Sub titlul "Tu cui ai da 3 masini?", Grey Worldwide România a semnat promotia estivala Golden Brau care a pus sub capace patru mari premii constând în câte patru Skoda Octavia, valoarea totala a premiilor fiind de 600.000 de euro
										Luni, 14 August 2006
											
											Dupa ce a înregistrat un public de 6.500 de persoane si 60 de DJ înscrisi pentru un loc în finala europeana de anul trecut, Heineken Music Thirst 2006 vine în acest an cu Studio, campania fiind coordonata si implementata în România de Brau Union, Grey Worldwide, Mediacom si Senior Software
										Miercuri, 26 Iulie 2006
											
											Concertele din Turneul Golden Brau Music Voltaj, ce se vor incheia in acest weekend la Costinesti au reunit, in medie, intre 5000 si 7000 de persoane, in total, peste 50.000 de participanti auzind puterea celor 30.000 W de sunet, ori fiind martorii spectacolelor de lumini cu o putere de 48 KW
										Luni, 17 Iulie 2006
											
											Sub titlul "Alunga rutina din viata ta!" si sloganul "Golden Brau. Una buna impreuna", Grey Worldwide Romania semneaza noua campanie de comunicare a brandului de la Brau Union ce se va desfasura, in perioada iulie-decembrie 2006, prin agentia Mediacom
										Miercuri, 22 Februarie 2006
											
											Group Brand Manager-ul Heineken motiveaza alegerea site-ului www.championsplanet.ro  ca suport principal de comunicare al campaniei Heineken "Welcome to Champions Planet" derulate de Grey Worldwide Romania (ATL, BTL) si Mediacom (media) in perioada 15 februarie – 1 mai 2006
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								










