Heineken Thirst Music Studio cauta DJ
Luni, 14 August 2006

Heineken Thirst Music Studio cauta DJ( AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

Heineken Music Thirst revine īn 2006 cu Studio. Potrivit agentiei Grey Worldwide Romānia, Heineken Music Thirst Studio reprezinta unul dintre cele mai importante programe dezvoltate de marca de bere pe piata romāneasca. Oficialii competitiei au afirmat pentru AdPlayers si AdPlayers.ro ca evenimentul Heineken Music Thirst de anul trecut a īnregistrat, īn Romānia, un public de 6.500 de persoane si 60 de DJ care s-au īnscris pentru un loc īn finala europeana din Croatia.

Campania Heineken Music Thirst Studio din acest an se va desfasura īn perioada august - decembrie, incluzānd comunicare conventionala, neconventionala, comunicare on-line si PR. Aceasta este dezvoltata de agentiile The Works si Slice din Londra. Promotorii programului au afirmat pentru AdPlayers ca, īn Romānia, Heineken Music Thirst Studio este coordonata si implementata la nivel local de o echipa de la  Brau Union si Grey Worldwide Romānia, media este asigurata de agentia Mediacom Romānia, iar suportul web este furnizat de Senior Software.

Emag!c Entertainment, companie de promovare de concerte si impresariat artistic international care a adus de curānd Depeche Mode si Shakira īn Romānia, a fost aleasa de catre Heineken sa fie promotoarea cāstigatorului Heineken Music Thirst Studio 2006.

Heineken Music Thirst Studio 2006

Autorii evenimentului sustin ca Heineken Music Thirst Studio 2006 reprezinta o colaborare de exceptie īntre cei mai mari producatori de muzica electronica urbana din īntreaga lume si DJ talentati cu abilitati de producator din numeroase tari, printre care si Romānia.

Competitia internationala, spun reprezentantii Heineken, se adreseaza celor mai talentati DJ care mixeaza, dar si produc piese originale de muzica de club. Cāstigatorul Heineken Music Thirst Studio 2006, mai adauga ei, va avea ocazia de a produce o piesa proprie īmpreuna cu renumitul grup britanic Groove Armada īn studiouri profesioniste din Londra si Barcelona.

Unul dintre cele mai renumite grupuri de muzica de club din ultimii ani, potrivit autorilor programului Heineken, Groove Armada se bucura de aprecierea unui public numeros, dar si a unor fani faimosi precum Madonna sau Elton John cu care Groove Armada a colaborat. La cererea lui Elton John, grupul a fost invitat sa mixeze la cea de-a 30-a aniversare a renumitei reviste americane, Interview, iar printre admiratori s-au numarat Johnny Deep, Calvin Klein, Liz Hurley, Jon Bon Jovi, Puff Daddy, Moby si Giorgio Armani.

Pornit de la consumatorul de muzica de club

Heineken Thirst Music Studio cauta DJIlco Kwast (foto), Group Brand Manager Heineken afirma ca “Prin acest program, Heineken anticipeaza tendintele din industria muzicala internationala si raspunde unui mediu cultural urban aflat īntr-o continua schimbare. Punctul de la care am pornit este, desigur, consumatorul de muzica de club din ce īn ce mai avizat si avid de experiente inedite.”

Kwast mai sustine ca „Īn Romānia, competitia Heineken Music Thirst Studio īsi propune sa contribuie la dezvoltarea unui curent care a luat deja amploare la nivel international si, īn acelasi timp, sa propulseze cei mai buni DJ romāni, carora le ofera ocazia de a crea track-uri originale alaturi de nume mari ale muzicii urbane internationale.”

Desfasurare

Potrivit promotorilor programului, īn perioada 25 august - 15 septembrie, DJ-ii vor putea īnscrie īn competitia Heineken Music Thirst Studio 2006 demo-uri continānd 20 de minute de muzica mixata, care vor include si o creatie proprie.

Jurizarea demo-urilor, sustin reprezentantii programului, va fi realizata īn trei etape: din totalul demo-urilor īnscrise īn competitie, cele mai bune 10 demo-uri vor fi selectate cu ajutorul unui juriu format din specialisti din industria muzicii de club din Romānia si vor fi trimise apoi spre jurizare cunoscutului grup britanic de producatori – Groove Armada.

Cei trei finalisti alesi īn Londra, mai deconspira initiatorii evenimentului, vor pleca īntr-un turneu organizat īn orasele Constanta, Timisoara si Cluj, unde publicul va da votul sau final. Cāstigatorul acestei editii a competitiei Heineken Music Thirst Studio 2006 va avea ocazia de a crea o piesa de muzica originala īmpreuna cu idolii celor mai multi dintre DJ-ii din īntreaga lume, grupul Groove Armada. Īn plus el va avea sansa de a mixa alaturi de Groove Armada si alti DJ renumiti pe scena unui eveniment de amploare organizat la Bucuresti īn cadrul Heineken Music Thirst Studio 2006.

DJ Raoul - cāstigatorul de anul trecut

Heineken Thirst Music Studio cauta DJ“Ma bucur sa fiu si anul acesta alaturi de Heineken Music Thirst Studio si invit DJ-ii din Romānia sa accepte provocarea si sa ia parte la o competitie īn care talentul si creativitatea sunt rasplatite cu adevarat”, a declarat DJ Raoul (foto), ambasadorul programului din acest an si cāstigatorul Heineken Music Thirst 2005. DJ Raoul a reprezentat Romānia la finala europeana a competitiei, organizata īn Croatia.

Pioneer – partenerul oficial al programului

Marca Pioneer a devenit partenerul oficial al programului Heineken Music Thirst la nivel global. Pioneer aduce cu sine, sunte de parere oficialii evenimentului, experienta pe care o are īn domeniul echipamentelor dedicate specialistilor din industria muzicii electronice, dar si premii. Cāstigatorilor competitiei Heineken Music Thirst Studio 2006 vor intra īn posesia a 10 casti Pioneer si a marelui premiu de la Pioneer constānd īn doua CD Playere CDJ 1000.

Autorii din Romānia

De la Brau Union proiectul este coordonat si implementat īn Romānia de o echipa formata din Ilco Kwast, Group Brand Manager Heineken, Antonia Stere – Brand Manager, Andreea Veress - Junior Brand Manager si Iosefina Frolu – Public Relations Manager.

Grey Worldwide Romānia “mixeaza” evenimentul cu Sorin Predescu – Creative Director, Razvan Gavrilescu – Client Services Director si echipa de BTL : Olivia Catana si Vasile Hodorogea, Mihai Fetcu – Art Director, Cosmin Nicolae - Copywriter, Ruxandra Mirea – Account Manager, Alina Stanciu – PR Director, Laura Pana – PR Executive. Suportul web Senior Software este asigurat de Mihai Tataru si Florin Secanu.

7.000 de DJ īn Heineken Music Thirst 

Initiat īn septembrie 2002, programul Heineken Music Thirst a devenit, dupa cum afirma reprezentantii sai, o competitie de referinta pe scena muzicii urbane electronice urbane internationale. De-a lungul celor patru ani, peste 300.000 de oameni au participat la evenimentele Heineken Music Thirst si peste 7.000 de DJ s-au īnscris īn competitiile programului.

Heineken este prezenta pe aproape toate pietele din lume, avānd vānzari de 23 de milioane hl īn 2006. Īn Romānia, marca Heineken face parte din portofoliul Brau Union Romānia, alaturi de marcile Gösser, Schlossgold, Silva, Ciuc, Golden Brau si Bucegi.


PUBLICITATE: