Cu 459.000 de cititori pe editie, conform celui mai recent SNA, autorii spun ca revista lasa in spate competitia, printre care si Avantaje, care inregistreaza, potrivit aceleiasi surse, cu aproape 200.000 de cititori mai putin.
Cu un public estimat la 1,3 Milioane de persoane si amplasate in 16 orase, posterele din scara blocului completeaza oferta retelei de publicitate in lift Elevate
„Regulamentul de jurizare EFFIE, aloca 66% din punctaj rezultatelor de campanie si doar 33% comunicarii,”, a mai spos Ghyka, intr-un APEL LA LUCIDITATE, trimis la sfarsitul saptamanii trecute, de fostul GM Inbev si membru in comitetul de organizare al primului EFFIE
„Playboy are un numar de 200.000 de cititori, in timp ce urmatorul titlu se situeaza la 108.000 de cititori (revista FHM citata in grafic n.r.)”, a afirmat, pentru AdPlayers, Elena Varnav - PR & Marketing Manager, la Attica Media Romania, citand date de audienta din SNA (Studiu National de Audienta), pe publicul...
Vineri, 11 aprilie, emisiunea a inregistrat, la nivelul intregii populatii a Romaniei, o audienta de aproape 1,5 Milioane de oameni si, pe publicul urban, un varf de 12 puncte de rating si 27,3 procente cota de piata
In 2006-2007, “Marina” s-a situat in topul primelor 25 de productii urmarite de publicul hispanic din Statele Unite
Agentia a semnat 2 spoturi care promoveaza creditul pentru nevoi personale de la Piraeus Bank
Cu derby-ul Steaua-Rapid, Kanal D a ocupat prima pozitie si in Prima Time (18:00-23:00) inregistrand o cota de piata de 17,9% si rating de 6,2% pe targetul comercial 18-49 urban, fata de Pro TV care a inregistrat 14,7% cota de piata.
Pe langa trofeul „Colectia de Succese”, cei 5 castigatori ai proiectului vor mai avea ocazia sa faca o calatorie catre cea mai inalta cladire din lume, Burj Dubai, situata in orasul Dubai,
Grupul Realitatea-Catavencu se reorganizeaza in functie de publicul tinta, si este condus de trei directori ai noilor divizii integrate: Mihnea Vasiliu (Quality), Dragos Stanca (Business Media) si Sorin Vulpe (Life Style).
Pe publicul feminin 15-49 ani, telenovelele si serialele postului au inregistrat medii de audienta cum sunt: Salome – 11,5 puncte, Clona - 9,9 puncte, Betty cea urita – 9,6 puncte, Lacrimi de iubire – 9,9 puncte, Numai iubirea – 9,8%, Inima de tigan – 6,6%
La 500 de editii, tirajul Sapte Seri a crescut cu 350%, in timp ce numarul de locatii a crescut de 12 ori
Conform datelor furnizate de GFK, si prelucrate de postul de televiziune pentru perioada 7-16 ianuarie, pe intreaga zi, in target-ul comercial – 18-49 urban, Kanal D incepe anul 2008 situandu-se pe pozitia 5



















