Rezultatele cautarii dupa : "publicitate"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Buget de 1,3 Mil. EUR Caroli: 95% media, 90.000 EUR productia noului spot
Joi, 21 Mai 2009
 Adrian Nicolaescu, Director de Marketing, Caroli Foods, a afirmat pentru AdPlayers ca, pentru creatie si strategie, Caroli Foods lucreaza cu McCann Erickson in urma unei licitatii...
Digital Ads acuza: Boom nu poate trasa mai clar venituri
Joi, 21 Mai 2009
 Noua companie care va gestiona portofolii de publicitate online in cadrul grupului NCH/Netbridge, este definita de fondatori „o existenta juridica in scopuri de trasare mai clara a veniturilor din activitatea desfasurata  pe portofoliul de site-uri al grupului NCH”
Microsoft Content Ads intra pe piata Google AdSense
Miercuri, 20 Mai 2009
 Instrumentul de publicitate contextuala Content Ads va rula publicitate targetata in peste 1000 website-uri din reteaua Microsoft, printre care se numara titluri precum WSJ.com sau...
Mercury360 face 1,2 Mil. EUR din merchandising Coca-Cola, Colgate-Palmolive si Philip Morris
Joi, 14 Mai 2009
 Agentia de publicitate va oferi celor trei companii servicii de merchandising in IKA (International Key Accounts) si supermarket-uri  la...
Links Associates reprezinta CNN in Romania
Joi, 14 Mai 2009
 Potrivit companiei, reprezentarea are in vedere promovarea in Romania a unor proiecte editoriale, publicitate, marketing si PR pentru reputatul canal de televiziune
ADOR: Masa Tacerii sau Masa celor 12 Apostoli?
Marti, 12 Mai 2009
 Festivalul de publicitate patronat de UAPR si IAA anunta inscrieri intre 1 iunie si 31 iulie, iar lucrarile pot avea ca perioada de expunere 1 mai 2007 – 1 mai 2009, inclusiv cele care n-au participat in anii precedenti
15 agentii inscrise in TradeAds Valentin Oeru, Director Executiv, Tradeads
Luni, 11 Mai 2009
 Valentin Oeru, Director Executiv al bursei de publicitate online sustine ca vinde astazi astazi expunere la peste 4 Mil. vizitatori unici in cele 677 de zone din website-uri, cu un...
Ytong (Xella) lucreaza cu Propaganda si Free Communication
Joi, 07 Mai 2009
 Campania „De 80 de ani, lider mondial in BCA”, a fst dezvoltata de Xella Romania si agentia de publicitate  Propaganda, PR-ul fiind asigurat de Free Communication
Realitatea Catavencu renunta la DBV Media House pentru vanzarile Publishing si Radio
Joi, 07 Mai 2009
 La nici sase luni de administrare a publicitatii prin regia DBV Media House, potrivit unor surse din piata, board-ul Realitatea Catavencu ar fi votat deja marti, 6 mai,...
Media Pro Publishing: 30 Mil. EUR in 2008, din care 40% Business Publishing
Miercuri, 06 Mai 2009
 Cosmina Noaghea, Publishing Director in cadrul diviziei de presa scrisa de la Media Pro, afirma ca grupul de media are multe scenarii de scadere al intregii piete, dar se asteapta ca...
Cohn&Jansen | Ashley & Holmes: 2 Mil. EUR din creatie, strategie, productie si online
Joi, 23 Aprilie 2009
 Compania de publicitate a castigat anul trecut Peroni, Zapp si Karamolegos Bakery, dar in urma unei licitatii regionale Cosmote a plecat din portofoliul agentiei dupa doi ani si...
Spoon Media: 4,2 Mil. EUR; 60% prin agentii, 40% direct
Miercuri, 22 Aprilie 2009
 Pe langa o pondere de 60% din business-ul de anul trecut reprezentat de parteneriate cu agentii de publicitate cum sunt  CAP, GMP,...
Urmatoarea inchidere tip Bigger: o regie de vanzari online?
Marti, 14 Aprilie 2009
 Motivul? Pierderi de sute de mii de euro datorate previziunilor optimiste pentru sfarsitul anului precedent, si acumularea unor restante de plata la spatiile de publicitate online...
Bugetul BRD 10 ani – 1,5 Milioane EUR
Luni, 13 Aprilie 2009
 Campania dureaza pana la sfarsitul anului, si este administrata de agentia de publicitate Propaganda si agentia de media Zenith Media
Promotia Nu se mai face (II): Banii sunt in alta parte. In negocierile promotiei cu furnizorii
Luni, 13 Aprilie 2009
 Martorul AdPlayers spune ca agentia de publicitate care ar fi castigat licitatia pentru Promotia „Nu se mai face” ar fi avut numai ea un „agency fee” de 1-2%...
Licitatie Unilever pentru Promotia Nu se mai face (I)
Vineri, 10 Aprilie 2009
 In septembrie-octombrie 2008, Unilever a avut in plan o promotie de 4-5 Mil. EUR. Unul dintre participantii la brief-ul pentru ceea ce se dorea sa fie „cea mai mare promotie” Unilever facuta vreodata pe piata romaneasca rupe tacerea si spune ca la capatul a trei saptamani de munca si propuneri ale agentiei raspunsul clientului a fost ca promotia „Nu se mai face”
Papaya Advertising: 6,4 Mil. EUR anul trecut; 45% - creatie, strategie, productie si 55% media
Joi, 09 Aprilie 2009

„Aproximativ 45% din business-ul Papaya il reprezinta servicii de strategie, creatie si productie, restul de aproape 55% il reprezinta media”, a afirmat pentru AdPlayers, Robert Tiderle, General Manager al agentiei de publicitate

Kerry Kennedy verniseaza la Bucuresti expozitia fotografica Spune adevarul puterii
Miercuri, 08 Aprilie 2009
 Expozitia de la Carrefour Baneasa ce are loc in perioada 8-23 aprilie, contine fotografii realizate de Eddie Adams (1933-2004), unul dintre cei mai recunoscuti fotografi din America,...
Unilever s-a despartit de doi inalti executivi de marketing
Vineri, 03 Aprilie 2009
 Fara neaparat o legatura cu promotia de 5 Milioane alocata direct, si recent descoperita de AdPlayers, surse din piata de publicitate numesc Unilever - unul din primii 10...
Cei 4.000 lei pentru vizualul Effie 2009 pleaca la Andreea Dragomir (Scala JWT) si Ioana Sandru (Graffiti BBDO)
Joi, 02 Aprilie 2009
 Andreea Dragomir, Copywriter Scala JWT si Ioana Sandru, Art Director Graffiti BBDO sunt castigatorii concursului in urma caruia Comitetul Effie Awards a ales vizualul campaniei Effie...