Rezultatele cautarii dupa : "public"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Lowe PR a intrat in CCRP
Miercuri, 24 Octombrie 2007
Pe langa Lowe PR, printre membrii CCRP se numara 2activePR, DC Communication, Free Communication, Image Promotion, Millenium Communications, Ogilvy PR, Perfect, Prais Corporate Communications, Premium Communication si The Practice
Premiu pentru Publicitate fara Client la Golden Drum
Miercuri, 17 Octombrie 2007
Graffiti BBDO a luat la Golden Drum marele premiu OpenAd cu o lucrare nepublicata: „Lucrarea castigatoare face parte din campania dezvoltata pentru brandul Yale, dar nu a putut fi publicata din motive legale. Speram ca pe OpenAd isi va gasi un brand si o tara in care sa poata fi vazuta”, spune Ema Prisca, Creative Director Graffiti BBDO
Orange primeste cat 10 de la Tempo
Luni, 15 Octombrie 2007
Potrivit autorilor campaniei, cele doua executii de TV si print – Orange Young Oferta si Orange Young Hot Spot – comunica tinerilor beneficiile din programul Orange Young
Floriana Jucan alege Arbomedia pentru Q Magazine
Marti, 09 Octombrie 2007
Editata de Babilon Press, companie detinuta de Floriana Jucan, Q magazine are o frecventa bilunara, este membru BRAT si, potrivit Arbomedia, are un tiraj de 30.000 de exemplare
Forum Invest PR lucreaza pentru Roca
Vineri, 05 Octombrie 2007
Sub sloganul “Totul pentru baie”, ROCA Obiecte Sanitare produce si comercializeaza in Romania solutii complete de obiecte sanitare si accesorii pentru amenajarea bailor
„Cea mai mare agentie independenta” comunica pentru Reinert
Miercuri, 03 Octombrie 2007
Mercury360 deruleaza campania pentru Martinel, noul produs pentru copii de la Reinert, lider de piata in domeniul specialitatilor din carne in Germania, recent intrat pe piata din Romania
Somatie TVR1 pentru Teleshopping
Miercuri, 19 Septembrie 2007
CNA a decis ieri somatie publica  postului TVR1, pentru emisiunea „Teleshopping”
Naumovici: “Trecem printr-o perioada în care se vinde aproape orice ”
Marti, 18 Septembrie 2007
„Indiferent cât de bine sau cât de prost se face publicitate, daca s-a auzit de marca ta, se vinde”, reia Bogdan Naumovici - Chief Creative Oficer la Leo Burnett, pentru cursurile Qualians, o declaratie mai veche pentru AdPlayers.ro
Renault a ales Senior Interactive pentru comunicarea online
Joi, 06 Septembrie 2007
"Conform studiilor noastre, jumatate dintre clientii nostri au declarat ca inainte de a-si cumpara masina, au consultat informatiile de pe internet pentru a putea lua cea mai buna decizie de achizitie”, a declarat Elena Buhus, Chef Departement Marketing Relationnel, Renault Romania
Publicitatea romaneasca in perioada comunista
Luni, 03 Septembrie 2007
Publicitatea in anii 1950 - 1970, agentiile si companiile de publicitate in perioada comunista, dar si despre “Sistemul Reclamei Socialiste” in premiera, pentru AdPlayers, intr-un fragment din lucrarea "Istoria Jurnalismului si a publicitatii din Romania", carte in curs de aparitie la Editura Polirom, Iasi
Tempo PR a castigat Deloitte Romania
Luni, 27 August 2007
“Deloitte isi cauta o companie cu care urma sa comunice, Tempo PR fiind aleasa in urma unei propuneri de colaborare din partea agentiei”, a declarat pentru AdPlayers Simona Dan - PR Group Account Manager la divizia de relatii publice de la Tempo
Carmen Tiderle dezvaluie singurul motiv al despartirii de Leo Burnett, in AdPlayers
Luni, 27 August 2007
Intr-un “making of” de 15 minute al unui film de 10 ani in publicitate, viitorul Creative Director la GMP – Carmen Tiderle, acum Director de Creatie la Leo Burnett pentru inca o luna, dezvaluie pentru AdPlayers motivul datorita caruia va incheia socotelile cu agentia de publicitate pentru care a lucrat aproape 7 ani
Blanculescu a facut agentie de PR cu Durlan
Miercuri, 15 August 2007
Ionel Blanculescu si fostul PR de la Publicis Romania au lansat agentia specializata de comunicare si relatii publice First Line Communication,  in care cei doi parteneri detin 60% - Blanculescu, respectiv 40% - Durlan, dupa cum a afirmat ,pentru AdPlayers, Razvan Durlan - Managing Partner al companiei
Lowe a exportat prima campanie integrata Eximbank
Miercuri, 08 August 2007
Oficialii agentiei de publicitate au declarat pentru AdPlayers ca prima campanie integrata Eximbank s-a derulat in perioada Iunie-iulie, iar contul de media full service (toate serviciile) a fost si acesta in grija Lowe&Partners
Buget net de 100.000 EUR pentru Orangina Bosaball Tour
Miercuri, 08 August 2007
Despre bugetul anual pentru BTL si evenimente sponsorizate de Orangina, Catalin Ignat Vice-presedinte marketing URBB si Carlsrom Beverages a afirmat pentru AdPlayers ca acesta este cuprins intre 35% si 40% din bugetul total alocat comunicarii marcii, estimat de executiv pe an la o valoare cuprinsa intre 1 si 1,5 Mil. EUR
'Nu este prima data cand se face aluzie la cuplul Moni & Iri in publicitatea romaneasca'- AdPlayersCritic / French Toast
Luni, 23 Iulie 2007
Atinsi de mirosul de paine French Toast pe Internet de la Vel Pitar si Next Advertising, am invitat la AdPlayersCritic – analiza unor campanii recente de comunicare facute de oameni de publicitate - un director de creatie alaturi de unul de strategie si cercetare in media: Florin Dumitrescu - Deputy Creative Director la Adviser | ChilliMedia si Cristian Parvan - Research Director &...
Initiative a donat carti de 6.000 EUR
Vineri, 20 Iulie 2007
Beneficiarii celor 500 carti cu ocazia lansarii editiei a zecea a ghidului Media Fact Book sunt Universitatea Bucuresti si Academia de Studii Economice
Pleon Graffiti a castigat Rolex si Mikimoto
Marti, 17 Iulie 2007
Agentia de PR din grupul Graffiti BBDO comunica pentru Rolex si Mikimoto -  doua marci de lux distribuite de Chronolink in Romania
Initiative Romania estimeaza 42 Mil. EUR in 2007
Luni, 16 Iulie 2007
Cu o cifra de afaceri estimata la 42 milioane de euro pentru anul in curs, potrivit oficialilor agentiei, reprezentand o crestere de peste 30% fata de anul trecut, Initiative Romania este in top 3 agentii de media din Romania, parte a unui grup „care se afla in primii 5 jucatori de pe piata”, afirma pentru AdPlayers, Veronica Savanciuc (foto), Presedinte al Initiative Romania si al...
Perlele publicitatii, la examen de licenta
Luni, 16 Iulie 2007
"Publicitatea prin afis este un mod care in epoca noastra a ajuns la un stadiu foarte avansat de creativitate, aparand in moduri neasteptate sau in modalitati care generaza iluzii optice placute" este doar una dintre perlele studentilor la examenul de licenta din vara 2007, la SNSPA , disciplina de specialitate – Publicitate, dezvaluite de catre Dan Petre (D&D...