Rezultatele cautarii dupa : "proaspete"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Bittman si Harabor joaca in Clubul Selgros. Regia: Lucian Georgescu, GAV
Miercuri, 29 Aprilie 2015
 Amatori de bunataturi in “Clubul Selgros”, Dan Bittman si Manuela Harabor sunt noii protagonisti ai campaniei “Selgros - pentru profesionisti si amatori. De bunataturi.” dezvoltata de GAV pentru Selgros.

Buget de 40.000 EUR Heidi Chocolat la Rogalski Grigoriu
Miercuri, 11 Aprilie 2012
 "Cu Heidi Chocolat suntem in discutii de la finalul anului trecut, acum ne-am casatorit si suntem in luna de.... ciocolata" spune pentru adplayers Alina Damaschin, CEO la Rogalski Grigoriu PR
Redactor sef nou la Harper’s BAZAAR (Sanoma Hearst)
Marti, 21 Iunie 2011
 Editia din Romania a revistei Harper’s BAZAAR (Sanoma Hearst  Romania ) are un nou redactor – sef: Andrei Iovu.
Bacteria ucigasa bate la usa. Cine raspunde?
Luni, 30 Mai 2011
 20 de Milioane de romani asteapta ziua la coada, dupa ce, in fiecare noapte, in magaziile marketurilor de diverse dimensiuni se descarca tiruri,...
Doamne ajuta, in 2011 !
Marti, 04 Ianuarie 2011
 Ma grabesc sa va amintesc ca asa cum inainte bunii si strabunii nostri nu plecau la drum fara sa-si faca semnul crucii, tot asa nici marketingul si comunicarea vremurilor prin care trecem nu ar trebui sa porneasca in 2011 fara sa se roage
Va e foame? Fresh Food marketing pentru 4 Milioane EUR pe an, si 90% din piata
Joi, 07 Octombrie 2010
 Cu o afacere inceputa in Elvetia avand ca target principal consumatorul preocupat de sanatate si stil de viata activ, compania Eisberg a facut din femei atat un ‘driver’...
Estimat la 3-4 Mil. EUR, Tnuva a incheiat socotelile cu McCann Erickson. McCann PR continua.
Marti, 13 Iulie 2010
Estimat la aproximativ 3-4 Milioane EUR, creatia si media Tnuva au incheiat colaborarea cu McCann Erickson incepand cu luna iulie. Relatiile Publice continua cu McCann PR iar investitorul...
Go Home, Mr. Luerzer!
Marti, 08 Septembrie 2009
 Altadata barometrul creativitatii romanesti, ADOR 2009 invata astazi agentiile de publicitate cum sa castige premii in festivaluri internationale. In logica lui Christian Luerzer,...
Real Hypermarket lanseaza marca proprie Real Quality
Marti, 19 Mai 2009
 Campania de promovare Real Quality se va desfasura la nivel national, utilizand toate canalele de comunicare: TV, radio, panouri stradale
VP Marketing Tnuva Romania, Sagit Tzur–Lahav paraseste compania
Joi, 23 Aprilie 2009
 Fostul executiv de marketing se va retrage din pozitia detinuta in prezent la inceputul lunii august 2009, dupa  4 ani in care a pus...
Business Standard: Nascuti pentru afaceri, la Addict Advertising
Miercuri, 04 Iunie 2008

"Generatia actuala de business este una predestinata afacerilor, una cu date genetice care predispun la mediul concurential”, spune Bogdan Muresanu, Creative Director Addict Advertising despre noua campanie de imagine

Toyota Yaris: Gloria lui Sapte, Saatchi & Saatchi
Luni, 24 Martie 2008
Campania beneficiaza de un spatiu generos de expunere, fiind dezvoltata pe  TV, retea nationala de OOH, on line, print, radio, in-store
Directorul General al Radio Total, Tudor Musat, a demisionat
Miercuri, 19 Martie 2008
Musat a parasit deja si pozitia de membru al consiliului de administratie al SC Expresiv SA, societatea detinatoare a licentei postului de radio
Financiarul vinde publicitate cu Media Consulta
Vineri, 11 Ianuarie 2008
Cotidianul economic de la Intact intra pe piata luni, 14 ianuarie si este condus de Gabriela Vranceanu Firea, Directorul General al publicatiei “Financiarul”, realizator TV si director editorial...
Buget de 124.000 EUR pentru comunicarea DHL Express 12:00
Joi, 29 Noiembrie 2007
Cea mai recenta campanie pentru DHL s-a derulat in Romania in perioada 1 octombrie – 30 noiembrie 2007 si a constat in spoturi TV (difuzate pe canalul Realitatea TV), ad-uri in presa nationala si locala (Iasi, Timis, Arad, Vrancea, Cluj, Brasov, Constanta), bannere pe Internet, panouri indoor (aeroporturi si business centere) si outdoor (Bucuresti si tara)
Cap sta bine pe cascavalul Delaco
Joi, 04 Octombrie 2007
Prima campanie de comunicare pentru Delaco este realizata de agentia de publicitate “Cap”, relatiile publice fiind asigurate de Millenium Communications
Buget de 5 Milioane EUR pentru Selected Gold de la Elite
Luni, 10 Septembrie 2007
Matanya Schwartz, Directorul General al ELITE ROMANIA, a mai afirmat pentru AdPlayers.ro ca „intregul buget anual de marketing si comunicare al companiei Elite Romania este cuprins intre 8 si 11 Milioane EUR, depinzand de planul de comunicare pe fiecare brand din portofoliul companiei”
Bugetul media Tnuva poate depasi 4 Mil. EUR pe an
Marti, 21 August 2007
“Tnuva ar putea avea si un buget media anual care ar ajunge si la 6-7 Mil. EUR net, depinzand de obiectivele de marketing si de viteza cu care vrea sa atinga aceste obiective”, a afirmat pentru AdPlayers, Sorin Doru – Managing Partner la compania de consultanta in media Media Hub
TNUVA lucreaza cu cea mai mare agentie de publicitate full-service din Romania
Luni, 20 August 2007
Semnata de McCann Erickson, „cea mai mare agentie de publicitate full-service din Romania”, potrivit oficialilor companiei, comunicarea Tnuva se desfasoara sub sloganul “Pastreaza gustul dragostei” si demareaza cu prezentarea spotului “Nasterea” pe noua canale TV
Pentru creatia BRD s-au batut McCann Erickson, Graffiti BBDO si ADDV
Marti, 24 Iulie 2007
Zenith Media va administra in continuare serviciile de media BRD, a mai confirmat, pentru AdPlayers.ro, Raluca Zamfir, Sef Serviciu Publicitate si Evenimente la BRD Societe Generale
« 1 2 3 4 5 »