Rezultatele cautarii dupa : "proaspete"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Miercuri, 09 August 2006
											
											Campania media se deruleaza prin agentia de media MindShare pe televiziune - Pro TV, Antena 1, TVR 1, TVR 2, presa scrisa - publicatii precum Ioana, Avantaje, Libertatea pentru Femei, Practic in Bucatarie, si outdoor în Brasov, Bucuresti, Cluj Napoca, Constanta, Craiova, Iasi.
										Marti, 04 Iulie 2006
											
											Noua campanie "METRO. Furnizorul tau de incredere" vrea sa faca trecerea, pentru prima data, la o campania de imagine emotionala, propunandu-si sa explice conceptul si beneficiile unui cash & carry, dupa o comunicare low profile  in care, cel mai important rol in economia brandului era jucat de logo-ul si legatura cu semnalizarile din magazine
										Marti, 13 Iunie 2006
											
											Cu trei angajari pentru media, Nicolae Laita, Media Director, Y&R / Team Advertising a declarat: "Partea de media a afacerii noastre a cunoscut o crestere extraordinara in ultimele cateva luni, si cu siguranta tendinta va continua in urmatoarea perioada"
										Luni, 27 Martie 2006
											
											Aprecierile lui Mihai Ghyka, General Manager, Interbrew Romania privind EFFIE Awards Romania 2006 
										Vineri, 17 Februarie 2006
											
											Agentia de BTL se ocupa de evenimentele de deschidere ale hipermarketurilor Kaufland, retea care, dupa intrarea pe piata romaneasca din 13 octombrie ( Bucuresti), a mai deschis magazine la Ramnicu Valcea, Ploiesti si Alba Iulia
										Sambata, 23 Iulie 2005
											
											Marca de la Caroli Foods deruleaza noua campanie de imagine sub sloganul "C’est très, très… raffiné!", concentrata pe gama de Sunca Deliciu
										Vineri, 10 Iunie 2005
											
											Marca distribuita in Romania de Carlsrom Beverages detine in Franta 45% din piata bauturilor carbonatate 
										Marti, 17 Mai 2005
											
											Lipsa unor agentii mari cum sunt Lowe, Tempo, Headvertising, NextCap sau Gavrila precum si transparenta lucrarilor in public va da batai de cap editiei 2005
										Vineri, 29 Aprilie 2005
											
											Publicitatea, inscrierile Ad’Or 2005 dar si cele la Internetics intra incepand de astazi intr-o nemuncitoreasca minivacanta de Pasti
										Marti, 26 Aprilie 2005
											
											Noile "Manson Bibelou"", "Michael" si  "Slash Termometru" semnate de McCann continua executiile "Nunta", "Cainele" si "Magarul" si isi propun sa integreze postul in cultura romaneasca
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								








