Rezultatele cautarii dupa : "principal"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Inmedio trece sub Lagardère Travel Retail. O afacere de 32 Miliarde de euro.
Marti, 28 Iulie 2015
Subsidiara grupului Lagardère Services, LS Travel Retail Romania, compania care opereaza lantul de vanzari Inmedio, devine...
PR, CSR
Copiii Deltei ne-au lasat Dunarea mai curata. Ne-au strans 2.500 de saci de deseuri.
Luni, 06 Iulie 2015
 
Tipareste de un sfert de secol. Cu 27,6 Mil.EUR anul trecut, Infopress Group vrea 32 Mil. EUR in 2015.
Luni, 11 Mai 2015
 La aniversarea de 25 de ani de activitate, Miguel Peralta, Presedinte Infopress Group si Operating Partner al GED Capital a afirmat ca Inforpress este “pe primul loc in topul tipografiilor din Romania, avand la nivel de 2014 o cifra de afaceri de 27,6 Mil. Euro si un estimat de 32 Mil. de Euro pentru 2015”.
Bittman si Harabor joaca in Clubul Selgros. Regia: Lucian Georgescu, GAV
Miercuri, 29 Aprilie 2015
 Amatori de bunataturi in “Clubul Selgros”, Dan Bittman si Manuela Harabor sunt noii protagonisti ai campaniei “Selgros - pentru profesionisti si amatori. De bunataturi.” dezvoltata de GAV pentru Selgros.

Distractie de 1 milion USD pe weekend!  Hobbitul a facut 869.000 USD in primul weekend in Romania!
Miercuri, 24 Decembrie 2014
 „Hobbitul: Batalia celor cinci ostiri” – filmul anului 2014 a inregistrat vanzari de aproape 1 Milion USD si cel mai mare succes de box office romanesc din toate timpurile",a afirmat pentru adplayers, Raluca Zamfir managerul agentiei de relatii publice de RanEvents PR Agency.
Tymbark Maspex a ales pentru Salatini conceptul Friendly Monsters de la Cocoon Bucharest
Marti, 30 Septembrie 2014
 Estimat de practicienii din domeniu intre 5.000 si 10.000 EUR, proiectul de design de produs a iesit din mana agentia de branding si design Cocoon Group Bucharest, dupa o licitatie care a adus contul in portofoliu in prima parte a anului.
 
A vandut Romexpo si pe dinafara. Targ Print & Sign ce n-ati vazut in ultimii 5 ani!
Miercuri, 16 Iulie 2014
 Cu peste 4000 de meri patrati vanduti in spatiul interior si multe alte sute de metri vandute expozantilor in exteriorul cupolei din complexul Romexpo, Print& Sign 2014 promite sa fie cel mai bun din ultimii 5 ani.
Eveniment Godmother cu 300 de persoane interesate de Tendinte si inovatiii in agricultura
Vineri, 04 Iulie 2014
 Cei 14 speakeri interantionali invitati de Godmother la evenimentul la „Tendinte si inovatii in agricultura” organizat pentru Agricover au avut ca auditoriu mari fermieri, membri ai Clubului Fermierilor si specialisti din agricultura 

 

PR, ARRP
Noua organizare ARRP estimeaza 500 de membri in 2014
Joi, 29 Mai 2014
 Asociatia Romana de Relatii  Publice – ARRP are o noua viziune ca urmare a schimbarii componentei si structurii Consiliului sau Director, a statutului si a regulamentului de organizare si functionare.

Cele mai bune reclame la Epica Awards 2013. Nicio agentie romaneasca!
Joi, 28 Noiembrie 2013
 In goana dupa “lei”, “tobe” sau alte premii regionale, agentiile romanesti au refuzat sa se bata in festivalul de publicitate cu cele mai mari case de publicitate care tin ocupat podiumul de la Cannes. Cele mai bune reclame la categoriile de consurs le puteti vede pe site-ul epica awards, la sectiunea...
Cristian Kit Paul (Brandient) in juriul Rebrand 100
Vineri, 16 August 2013
 Fondator si Director Creativ al companiei Brandient, Cristian Kit Paul a fost invitat sa faca parte din juriul competitiei Rebrand 100 Global Awards, editia 2014
IMAGE finalista la IPRA Golden World Awards
Sambata, 22 Iunie 2013
 Inscrisa in categoria ,,Healthcare”, campania ,Medicamentele nu sunt bomboane” desfasurata in anul 2012 pentru Asociatia Romana a Producatorilor Internationali de Medicamente (ARPIM) a intrat in finala competitiei ce recunoaste excelenta in PR din 1990

Romtelecom investeste sute de mii de euro in publicitate pentru servicii TV si clienti de pachete
Luni, 17 Iunie 2013
 Intrebati la cat se ridica investitia in comunicare, reprezentantii de marketing Romtelecom nu au dezvaluit valoarea exacta a bugetului insa au precizat...
Business de agentie de 50-100.000 euro pe an. Licitatia Selgros, la Propaganda.
Luni, 13 Mai 2013
Comunicarea este declinata atat in print cat si spot TV. In afara costurilor de creatie si productie, din informatiile adplayers numai business-ul anual de agentie se ridica la un volum de 50-100.000 de euro.
ZenithOptimedia: Publicitatea in Europa de Est va creste cu 10%-11% in 2013. Cea mondiala, cu 3,9%.
Luni, 29 Aprilie 2013
 Daca in Europa de Est publicitatea va creste cu 10-11%, potrivit unui raport anual Zenith Optimedia, cheltuielile mondiale vor avea un ritm de crestere de la 3,9% in 2013, la 5,6% in 2015
Graffiti BBDO vopseste cu Spor, dupa o licitatie cu Saatchi&Saatchi, Publicis si Sister.
Miercuri, 24 Aprilie 2013
 Pe langa creatia si strategia de la Graffiti BBDO, Policolor lucreaza cu Zenith Media pe media buying, Zaga Brand pe PR si cu Unlock si Gfk pe partea de research, dupa cum a afirmat pentru adplayers Alexandra Rusu, Senior Marketing Director.
Incepe Scoala IAA de Marketing si Comunicare. Primul si al doilea modul cu 1.500, respectiv 2.500 euro
Miercuri, 31 Octombrie 2012
 Adresate in principal specialistilor din marketing si comunicare, IAA a demarat inscrierile pentru Modulele 1 si 2 ale Scolii IAA de Marketing si Comunicare. Acestea au loc in perioada 29 octombrie – 23 noiembrie, cursurile urmand sa inceapa in luna decembrie 2012.
Cel mai greu pitch in 5 ani. 2 luni de munca la un proiect anulat si reactivat la jumatate de an.
Luni, 15 Octombrie 2012
 „Cel mai greu pitch a fost pentru un client din categoria bricolaj, am fost chemati de doua ori, prima data a fost anulat proiectul, apoi s-a reactivat la aproximativ 6 luni distanta” isi aminteste Monica Tarnovean, printre cele mai grele lucruri in 5 ani la The Syndicate: „Un timp util desi nefacturat”
Licitatie de marketing UniCredit, la Marks
Joi, 27 Septembrie 2012
 Valoarea contului este de asteptat sa fie de ordinul zecilor de mii de euro pe an. Clientul a fost castigat in urma unui concurs unde au participat mai multe companii de profil.
Mihai Bogdan, Brandient: Un an foarte dificil pentru companiile locale,[.] in principal din cauza situatiei generale economice si politice
Miercuri, 22 August 2012
 Cu o cifra de afaceri de 750,000 EUR, in crestere cu 10% comparativ cu 2010, Brandient pariaza in anul 2012 si pe business-ul din afara granitelor Romaniei. Pe afacerea biroului deschis la Singapore.