United administreaza proiectele cu software utilizat in 81 de agentii. McCann, Grey, Publicis printre ele.
Joi, 30 Iunie 2016

Printre utilizatorii instrumentului software Ad In One se numara retele si agentii ca McCann, Leo Burnett, Publicis sau Grey

adplayers. info

Agentia United administreaza proiectele de marketing si comunicare cu o solutie software folosita de 81 de companii de publicitate din 17 tari. Agentia locala a decis sa integreze solutia software AD-IN-ONE pentru a creste eficienta proiectelor administrate, convinsi de utilitatea unui instrument folosit pe 4 continente. Potrivit dezvoltatorilor solutiei, printre utilizatori se numara agentii sau retele ca McCann, Leo Burnett, Publicis sau Grey.



Solutia de job management ce rezolva fluxul de activitati zilnice al agentiei, a fost selectata de managamentul companiei dupa mai multe cautari. Printre obiectivele urmarite au fost  eficienta in proiecte, accesibilitatea informatiilor in timp real  rapoarte de profitabilitate a proiectelor si clientilor, imbunatatirea proceselor de management al proiectelor mari, dar si un instrument de planificare usoara a activitatilor.

„Proiectul a inceput la mijloculanului 2015. Adoptarea unui sistem integrat de management al agentiei semnifica la acel moment si un mod aparte de a aniversa cei 15 ani ai agentiei. United a selectat AD-IN-ONE (AIO) dintr-olista scurta de 3 companiifurnizoare de software.

Implementarea a inceput cu un studiu ce a determinat cerintele speciale ale agentiei si liniile directoare de setare a sistemului. Aceasta etapa a inclus si instalarea si setarea sistemului pentru cativa angajati ai agentiei pentru acomodarea cu noul mediu de lucru. Instalat pe toate statiile de lucru ale agentiei, de la laptop-uri la  desktop-uri din agentie, implementarea a presupus si doua zile de training-uri pentru toata agentia, impreuna cu doi experti ai solutiei software Ad In One.

”Prima data am facut cunostinta cu oamenii de la Ad In One in 2008, cand ne-am intalnit pentru o prezentare a acestei solutii. Cu toate ca ne-a atras atentia, parea un sistem prea complex pentru nevoile noastre la acel moment” spune Dan Cirstea, Managing Partner United. „Ne-am intors la Ad In One pentru ca doream o solutie care sa ne ajute in managementul agentiei, de la costuri si angajati, pana la procesele de lucru si new business. AD-IN-ONE ne ajuta sa integram toate acestea.”  

Sistemul AD-IN-ONE contine 14 module care au fost configurate in functie de nevoile specifice ale agentiei: de la modulul de oportunitati, contacte, documente, joburi, trafic, pontaje, biblioteca creativa si knowledge base, la flux financiar, administrare a facturilor, bugetare si raportare.

Libor Cerny, Managing Director AD-IN-ONE Europa a declarat pe marginea noului parteneriat "Suntem foarte bucurosi sa uram bun venit United incomunitatea AD-IN-ONE. Ne bucura sa lucram cu o agentie dinamica, care ofera cu adevarat excelenta in marketing pentru atatea industrii, de la centre comerciale si real-estate, pana la servicii financiare, B2B, turism si FMCG. Peparcursul implementarii, obiectivul principal a fost de a aducepe un streamlive procedurile si sa le oferim utilizatorilor un instrument puternic, care sa ii ajute sa controleze intregul ciclu de viata al unui proiect, inscopul de a pastra clientii fericiti si, de asemenea, pentru a fi siguri ca proiectele sunt profitabile pentru agentie".

AD-IN-ONE, un software modular de management dedicat agentiilor de publicitate si de marketing,  acopera toate nevoile agentie de la job management, planificare si raportarea timpului, costuri furnizori, facturarea clientilor pana la profitabilitatea fiecarui job, client si a intregii agentii.

Mai mult despre United

Mai mult in Interactive, Digital


PUBLICITATE: