Rezultatele cautarii dupa : "noua identitate"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 »
Forbes LIFE devine revista lunara independenta. Format si identitate noi, 8.000 tiraj.
Marti, 14 Martie 2017
Contactati de catre adplayers, reprezentantii Forbes Romania au afirmat ca publicatia Forbes Life va aparea la inceputul fiecari luni, intr-un tiraj de 8.000 de exemplare si un numar de pagini cuprins intre 130 – 160
Schimbare la conducerea grupului Action Global. Stafeta de la tata, purtata in 40 de olimpiade locale.
Marti, 07 Martie 2017
Chris Christodoulou preia rolul de CEO de la Tony Christodoulou, fondatorul care a lansat agentia in 1971, deschizand ulterior  birouri pe 40 de piete si multe zone emergente din intreaga lume
Noua identitate vizuala LaDORNA, de BrandTailors. PR-ul la Felix Tataru (Chapter4, GMP Group)
Luni, 21 Noiembrie 2016
 Anuntarea noii imagini vizuale este sustinuta mediatic printr-un mix de comunicare integrat: advertising, social media si activari in-store. Contul de PR este administrat de agentia Chapter4, parte a grupului GMP, fondat de Felix Tataru.
Rebranding THEMATIC Channels semnat de Propaganda Brand New
Marti, 01 Noiembrie 2016
 Regia de vanzari ce reprezinta canalele Tv din cadrul AMC Networks International, NBC Universal, The Walt Disney Company, Turner Broadcasting System si Viacom International Media Networks si-a improspatat identitatea de brand cu un nou logo si un nou aspect vizual.
Televiziunea de stiri Digi24 si-a relansat site-ul
Vineri, 02 Septembrie 2016
 Pe langa o noua identitate vizuala, preluarea stirilor si emisiunilor Digi24, www.digi24.ro a publicat din ce in ce mai multe articole concepute pentru mediul online, spune Dan Turturica, Redactor-sef www.digi24.ro.
Business de aproape 2 mln. EUR in marketingul si comunicarea din Romania se extinte in Europa. Grupul Infinit Agency deschide in Olanda.
Marti, 21 Iunie 2016
Alex Cernatescu vorbeste in premiera in adplayers despre motivatia expansiunii in afara granitelor tarii a afacerii de marketing si comunicare fondata in Romania acum 9 ani. Prima tinta: Olanda. Tinta extinsa: 2-3 birouri in regiunea Benelux, urmand  in viitor grupul sa se gandeasca la si la alte piete. 
Campania noului Gostat (Cris-Tim), semnata de Bloom Communication, We-Do si Impressum.
Miercuri, 08 Iunie 2016
 Comunicarea integrata a fost realizata de agentiile Unity Group: Bloom Communication – branding, creatie, digital si Social Media, We-Do Communication – Media Buying, Impressum Communication – PR, Nomenius - consultanta inregistrare marci  si proprietate intelectuala.
Emoji inspira DDB Romania. Noua identitate vizuala si packaging Boodink pentru Coseli.
Marti, 03 Mai 2016
 Estimata de adplayers la peste 20.000 - 30.000 de euro, valoarea investitiei Boodink in noua identitate nu a fost dezvaluita de autori.
Brandient dublu premiata pentru rebrandingul COSR si Interactive Group la Rebrand 100 Global Awards
Vineri, 04 Martie 2016
 Cele doua premii au fost acordate pentru rebrandingul Comitetului Olimpic si Sportiv Roman si cel al Interactive Group
20.000 EUR rebranding-ul Transport Urban Sinaia
Vineri, 27 Februarie 2015
 “Bugetul proiectului a fost de aproximativ 20 000 de euro si acesti bani provin din fonduri proprii, Transport Urban Sinaia fiind o companie profitabila” a afirmat pentru adplayers Bogdan Falcescu, Director General, Transport Urban Sinaia.
Branding Secom semnat de Brandient
Vineri, 24 Octombrie 2014
 Compania de consultata si strategie de brand fondata de Aneta Bogdan a fost desemnata pentru a conceptualiza, implementa si dezvolta un brand capabil sa sustina abordarea de business si nevoia de crestere a afacerii
 
Rebranding IT&C de 1 Milion de euro
Joi, 12 Decembrie 2013
 Cu un rebranding care a debutat in 2012 si urmeaza sa fie finalizat anul viitor, Grupul Teamnet are o noua identitate de la Brandtailors.

Rebrandingul Scandia Food (Seed Consultants) premiat la American Design Awards
Miercuri, 11 Mai 2011
 Rebrandingul Scandia Food, semnat de compania de consultanta de brand Seed consultants a ocupat locul 3 din 1500 de inscrisi la American Design Awards, sectiunea Logo Design
Sponsorii acopera 70% din bugetul de 900.000 EUR al BCR Open Romania
Joi, 03 Septembrie 2009
 Pe langa BCR – sponsor de titlu, printre partenerii turneului  BCR Open Romania se numara Enel, Caroli, Vodafone, Ciuc, Alexandrion, Powerade, Dedeman, Duck, Gazeta Sporturilor si TVR
1 Milion de euro in noile Stiri Kanal D
Luni, 06 Iulie 2009
 Postul de televiziune relanseaza programul de stiri cu o noua identitate, principalul buletin fiind difuzat la 18:30 de noua achizitie Adrian Rozenberg
BRD achita o factura de cateva sute de mii de euro pentru Romania. Land of Choice
Miercuri, 01 Iulie 2009
 Adrian Dura, seful agentiei de publicitate ADDV Euro RSCG care a dezvoltat spoturile cu Gheorghe Hagi, Nadia Comaneci si Ilie Nastase, nu a dezvaluit costul exact al...
ADOR: Masa Tacerii sau Masa celor 12 Apostoli?
Marti, 12 Mai 2009
 Festivalul de publicitate patronat de UAPR si IAA anunta inscrieri intre 1 iunie si 31 iulie, iar lucrarile pot avea ca perioada de expunere 1 mai 2007 – 1 mai 2009, inclusiv cele care n-au participat in anii precedenti
Gabi Szabo si Claudiu Niculescu cheama cu Pastel Age 2.000 de elevi in Cupa 1
Miercuri, 08 Aprilie 2009
 Cu un buget necesar de 80.000 de euro pentru ca un eveniment de acest gen sa fie relevant in publicul tinta, anul trecut organizatorii sustin ca au participat la Cupa 1 mai mult de...
Tenis Club Bucuresti a devenit Pescariu Sports & Spa
Joi, 09 Octombrie 2008

Valoarea estimata a investitiei in noul club este de 3-3,5 milioane euro

 

Prigat face si etichete OOOnline
Luni, 18 August 2008
Unul dintre obiectivele platformei de comunicare Olimpiada Oamenilor Obisnuiti a fost sa aduca pe etichetele Prigat consumatorii produsului
« 1 2 3 4 »