Schimbare la conducerea grupului Action Global. Stafeta de la tata, purtata in 40 de olimpiade locale.
Marti, 07 Martie 2017

Chris Christodoulou (foto) preia rolul de CEO de la Tony Christodoulou, fondatorul care a lansat Action in 1971, deschizand ulterior  birouri pe 40 de piete si multe zone emergente din intreaga lume.

sursa foto: Action Global Communication.

adplayers. info

Schimb de stafeta la conducerea grupului Action Global Communications. Chris Christodoulou preia rolul de CEO de la fondatorul companiei, Tony Christodoulou. Schimbarea de generatie vine dupa 45 de ani de la infiintarea firmei si este insotita de o reinnoire a identitatii de brand.

In urma predarii stafetei la sefia Action Global Communications, Tony Christodoulou ramane activ in cadrul grupului, si va inspira din expertiza acumulata la conducerea grupului din pozitia de Chairman. Tony Christodoulou a infiintat compania in anul 1971 si a construit reteaua pornind din Nicosia, Cipru –numita, din acest motiv, de Holmes’ Report „Imperiul Soarelui”.

„Sunt onorat sa preiau mandatul de la tatal meu, impreuna cu puternica amprenta pe care el a lasat-o asupra acestei profesii. El a facut pionierat in industria de PR, prin activitati si filiale deschise chiar si in tari unde libertatea de expresie era cenzurata, la acea vreme” a afirmat Chris Christodoulou, noul CEO Action Global Communications.

„Industria noastra s-a transformat mult intre timp, dar unele lucruri raman la fel de importante – intelegerea culturala locala pe care o aducem clientilor internationali, varietatea de instrumente de comunicare cu care lucram si principiile de autenticitate pe care vom continua sa le cultivam, fiind mereu aproape de echipa Action si clientii nostri.”

„Viziunea strategica pe care o cladim are in centru realitatea digitala care influenteaza in ultimii ani comunicarea si mediul de business. In toate cele 40 de tari in care activam vedem un avant fara precedent al acestei noi realitati. De aceea am creat Action Digital, printr-o achizitie realizata in anul 2015, ca un centru de competente digitale si consultanta de specialitate la nivelul retelei.”

Romania, contributie la  platforma de brand a grupului

Potrivit reprezentantilor agentiei, noua identitate de brand reflecta directia strategica a grupului, iar tema «Meaningful Connections» exprima modul in care agentia lucreaza si isi sprijina clientii pentru a-si atinge obiectivele. Action Romania a avut o contributie semnificativa in dezvoltarea noii platforme de brand.

„Transformarea este parte din ADN-ul nostru. Grupul Action este in business de 45 de ani si, in fiecare zi, sute de clienti se bazeaza pe aptitudinile noastre pentru a raspunde necesitatilor de comunicare aflate in perpetua evolutie. Suntem o unitate in diversitate, care pastreaza principiile inspirate de fondatorul grupului.” spune Ruxandra Scortea, Managing Director Action Global Communications Romania.

Grupul regional de consultanta in comunicare si relatii publice Action Global Communications este prezent in 40 de tari inclusiv Romania si desfasoara activitati pe piete incepand din Japonia sau Statele Unite, pana in Mongolia, Panama, Brazilia sau Nigeria.

De-a lungul anilor, fondatorul a fost alaturi de companii internationale precum British Airways sau OMV inca din momentul in care acestea si-au inceput investitiile in tarile din Europa de Est. In Romania, cu aproape 20 de ani de experienta, Action ofera servicii integrate de consultanta in comunicare si relatii publice pentru organizatii precum: OMV Petrom Marketing, Deloitte, Enel, GE, Comisia Europeana, GTS Telecom, Honeywell, IMMOFINANZ, Boehringer Ingelheim, Medicover sau Porsche Finance Group.

Mai mult in PR, Oameni, Management,
 


PUBLICITATE: