Rezultatele cautarii dupa : "nou"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Shopul de creație AIN’T lansează DOZZ, prima supă la doză de pe piață
Joi, 15 Mai 2025
 AIN’T  semnează campania de lansare, brandingul și designul DOZZ. Produsă de FoodVision, supa naturală la doză aduce cu sine și o nouă categorie de produs, inexistentă pană acest moment pe piață, potrivit autorilor campaniei. 
Eva Mendes s-a întors pe marele ecran și cu o noua campanie FloeWater!
Joi, 15 Mai 2025
 ,,După cum bine știm, Eva Mendes nu se concentrează doar pe un stil de viață sănătos, ci acordă o atenție deosebită și mediului. Această campanie nu este doar o reclamă, ci un stil de viață, combinația perfectă intre hidratarea conștientă și calitatea excepțională" a declarat Adrienn...
 TVR organizează dezbaterea decisivă a alegerilor prezidenţiale la Palatul Cotroceni
Miercuri, 07 Mai 2025
 Un preşedinte pentru Romania" va fi difuzată joi, 15 mai 2025, pe canalele TVR1, TVR INFO, TVR Internaţional şi TVR MOLDOVA şi in mediul online
Lidl Romania incurajeaza romanii sa inceapa cumparaturile intr-un frigider organizat
Marti, 29 Aprilie 2025
 Lantul de magazine lanseaza o noua initiativa pentru reducerea risipei alimentare, inspirata din psihologia de retail, alaturi de un expert in organizare
Superstarul Megan Fox, ambasador de brand HELL ICE COFFEE
Marti, 04 Martie 2025
Vedeta se alatura astfel altor doua superstaruri ambasadori de brand din portofoliul Hell - 
Dove lanseaza primul instrument educational destinat cresterii increderii in sine a femeilor
Vineri, 21 Februarie 2025
 Campania #RedefinimRezolutiile porneste de la un raport Dove, potrivit caruia 1 din 2 femei isi seteaza rezolutii de Anul Nou legate de schimbarea felului in care arata, din cauza nemultumirii fata de propriul corp, iar 1 din 3 femei ar renunta la 1 an din viata ei pentru a obtine aspectul fizic dorit
Cea mai mare campanie HELL de pana acum. Castiguri: un Mercedes AMG A35, o cina cu Michele Morrone si alte peste 1.000 de premii!
Luni, 17 Februarie 2025
 Pe langa Romania, aceasta campanie se lanseaza in alte 9 tari, oferind milioanelor de participanti sansa de a castiga premii incredibile.
Moller’s invita fanii juniori la pestisorii Molli
Marti, 11 Februarie 2025
 Pana pe 28 februarie 2025, parintii pot profita de o oferta avantajoasa la jeleurile in forma de pestisori de la Möller's, care este disponibila exclusiv in Farmaciile TEI si Bebe TEI, atat in locatii, cat si online.
”Perechea perfecta” in oferta de primavara 2025 de la Telekom Romania Mobile
Marti, 11 Februarie 2025
Desfasurata intre 11 februarie si 10 aprilie, campania propune combinatia a doua telefoane mobile, acelasi model, impreuna cu un singur abonament cu beneficii nationale nelimitate, contractat pe o perioada minima de 24 de luni, pentru clientii persoane fizice
Spectacolul Festivalului Sanremo, in direct la TVR, intre 11 si 15 februarie
Luni, 10 Februarie 2025
 La 75 de ani de la debut, celebrul festival anunta cinci zile de magie intr-un show tv urmarit pe intreg mapamondul.
Spitalul privat de oftalmopediatrie Infosan a inregistrat o cifra de afaceri de circa 5 milioane de euro in 2024, in crestere cu 10% fata de 2023
Vineri, 13 Decembrie 2024
 Fondat in 2002, Infosan este unul dintre cele mai importante centre medicale oftalmologice din Bucuresti, avand deja un spital monospecialitate cu o capacitate de tratament de 3000 de pacienti pe luna in ambulatoriu si 300 de pacienti pe luna in spitalizare de zi.
Mototol raporteaza rezultate financiare solide si lanseaza un rebranding strategic
Luni, 09 Decembrie 2024
 ”Rebrandingul nostru nu este doar o schimbare de imagine, ci un angajament de a raspunde mai bine cerintelor consumatorilor. Ne dorim ca Mototol sa fie asociat cu produse de calitate, dar si cu responsabilitatea fata de mediu, de aceea noile ambalaje sunt atat atractive, cat si prietenoase cu mediul....
Exclusiv pentru Generatia Z.Telekom Romania Mobile lanseaza in premiera #BESTY, cartela preplatita la 2 euro credit.
Luni, 09 Decembrie 2024
 ,,Potrivit celui mai recent recensamant, grupa de varsta 14-25 de ani reprezinta 13% din populatia Romaniei, peste 2,4 milioane de persoane si e #treabaNOASTRA sa ne adaptam constant si sa le oferim servicii simple si usor de accesat”, explica Mircea Hategan, Director Executiv Comercial, Telekom Romania...
Michele Morrone joaca rolul principal in filmul biografic Maserati: The Brothers
Luni, 28 Octombrie 2024
 Cunoscut atat ca protagonist al filmului „365 Days”, cat si ca imagine a brandului lider de piata HELL ENERGY, Morrone  urmeaza sa apara intr-un alt rol interesant.
„Catalizator de Inceputuri” 2024 – Expozitia celor mai talentati 50 de tineri artisti romani
Luni, 09 Septembrie 2024

Selectia nationala, la ARCUB-Hanul Gabroveni, intre 14 septembrie si 6 octombrie

Dyson lanseaza Chitosan™, prima sa linie de produse cosmetice pentru par, pentru rezultate de lunga durata
Luni, 19 August 2024
 ,,In timp ce unele produse de styling folosesc polimeri simpli care lipesc intre ele firele de par la fel ca lipiciul, formulele Dyson functioneaza diferit. Atunci cand sunt utilizate in formulele Dyson Chitosan™, macromoleculele complexe ajuta la crearea de legaturi flexibile care sustin parul suvita cu...
5 miliarde de oameni au suferit de pe urma caldurii extreme. Specialisti Dyson despre cele mai eficiente metode de racorire.
Miercuri, 31 Iulie 2024
Institutul Naitional de Sanatate Publica din Romania raporteaza o creistere cu 30% a apelurilor de urgenita legate de stresul termic, deshidratare isi probleme respiratorii.
Fost GM pentru Europa Centrala si de Est al VTEX, Cristi Movila investeste in compania multinationala ITGlobers si preia conducerea pentru EMEA si APAC
Marti, 02 Iulie 2024
 Cu peste 17 ani in domeniul e-commerce unde a construit si gestionat numeroase proiecte pentru lideri din piata de retail, in ultimii ani Cristi Movila a ocupat pozitia de presedinte ARMO si general manager pentru Europa Centrala si de Est al VTEX
Campania de imagine „Alcalia. Imi face bine!” de la Maspex Romania este semnata de Propaganda
Luni, 01 Iulie 2024

Intr-o piata extrem de competitiva, cu numerosi jucatori activi, Alcalia si-a propus sa se diferentieze prin campania de imagine „Alcalia. Imi face bine!", avand ca obiectiv de business o crestere double digits.

Lansat in 1999 si avand incasari de 465 de milioane de dolari, Matrix se intoarce cu al cincilea film.
Miercuri, 26 Iunie 2024
 Cu 4 premii Oscar si incasari de 465 de milioane de dolari, la un buget de 63 de milioane de dolari, Matrix a luat nastere in 1999 si a fost revolutionar la vremea respectiva.
« 1 2 3 4 5 »