Rezultatele cautarii dupa : "masurare"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT) a ales noul Consiliul Director 2021 – 2023 si a lansat „Publicitate responsabila in media de incredere”
Miercuri, 31 Martie 2021
 Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT), in cadrul sedintei Adunarii Generale, a ales noul Consiliul Director pentru mandatul 2021-2023 si a lansat proiectul „Publicitate responsabila in media de incredere”
GroupM, lider pe segmentul de new business pe o piata locala cu 121 de licitatii active in 2020
Miercuri, 24 Martie 2021
 OMvergence a publicat cel mai recent studiu global dedicat segmentului de new business pe piata de media, pentru anul 2020. Raportul reflecta realitatea competitiva si alerta din piata locala de media, cu un total al bugetelor licitate de 188 mil USD, valoare ce plaseaza piata din Romania pe locul 19 la nivel...
Raport BRAT privind campania impotriva COVID-19 in Presa Scrisa tiparita, Online, Outdoor si Radio
Vineri, 12 Martie 2021
 In PRESA SCRISA tiparita, campania s-a desfasurat in perioada 17 iunie – 31 decembrie 2020, prin publicarea a aproximativ 9.000 de machete in aproximativ 200 de publicatii. In Online- campania s-a desfasurat in perioada 12 iunie – 31 decembrie 2020, prin afisarea de peste 3,14 miliarde de ori a...
Noua conducere IAB Romania: Gabriel Patru, Presedinte. Andrei Dragu, Oana Lupoaie, Oana Petroff, Cristian Petriceanu, Ionut Oprea, Ionut Munteanu, Ana Visian si Doina Radicof in Consiliu.
Luni, 15 Iulie 2019
 Consiliul Director al Asociatiei IAB Romania 2019-2021 va fi compus din Gabriel Patru (GroupM), Andrei Dragu (V8 Interactive), Oana Lupoaie (Think Digital), Oana Petroff (Mediacom), Cristian Petriceanu (MadHouse), Ionut Oprea (STANDOUT), Ionut Munteanu (Webdigital), Ana Visian (OLX) si Doina Radicof (Gemius).
10,4 % crestere a bunurilor de larg consum in Romania pentru primul trimestru din 2019
Luni, 10 Iunie 2019
 Plasata printre pietele cu cresterea cea mai mare din cele 28 de tari europene, Romania a inregistrat cresteri mai mari atat in ce priveste preturile platite (+3,3%) cat si volumele cumparate (+7,1%), astfel incat cheltuielile totale pe bunurile de larg consum au crescut cu 10,4%.
Surse: Licitatie outdoor digitala Phoenix Media. Compania reia licitatiile DOOH, cu campanii de 5.000 de euro net si pornire de la 1.000 de euro
Joi, 14 Martie 2019
Contactat de catre AdPlayers si intrebat care este valoarea spatiului media pus licitatia online, Dio Boaca, General Manager, Phoenix Media a afirmat ca licitatia care va avea loc marti, 19 martie, a.c., are ca obiect doua campanii in valoare de 5.000 de euro net, al caror pret de pornire va fi de 1.000 de euro
61% din consumatorii din Romania considera ca sunt intr-o pozitie financiara mai buna decat acum 5 ani
Luni, 11 Martie 2019
Romania, Pakistan si Columbia sunt singurele tari din afara zonei Asia-Pacific care intra in topul pietelor cu cel mai pozitiv sentiment financiar.
Arina Ureche - Director General, BRAT Romania, in Consiliul Executiv al IFABC pentru urmatorii 2 ani
Vineri, 01 Februarie 2019
Arina Ureche, director general, BRAT Romania - asociatia ce reuneste jucatorii relevanti din media, marketing si comunicare, a fost aleasa membru in cadrul Consiliului Executiv al Federatia Internationala a Birourilor de Audit si Certificare - IFABC pentru urmatorii doi ani, cu ocazia celei de-a 28-a Adunari Generale care a avut loc la Sao...
Market Lider nou pentru Romania la Nielsen. Iulia Pencea ii succede lui Luca DeNard
Joi, 03 Ianuarie 2019
 Din februarie 2019, Iulia Pencea ii succede, in pozitia de Market Lider, lui Luca DeNard ce va ocupa rolul de Market Leader al Nielsen Malaezia.
Vinul scump se bea mai ales in business. Studiu local Nielsen Wine Consumers
Marti, 30 Octombrie 2018
 1000 de producatori de vin cu peste 2000 de branduri ajung sa vanda abia cat 5% din volumul pietei de bere, dar cu circa 30% din valoarea acesteia, arata un cel mai nou studiu local  Nielsen Wine Consumers’ Insights, care mai releva si care sunt ocaziile de cumparare a vinului si criteriile de alegere a acestuia.
BRAT 2.0 - Biroul Roman de Audit Transmedia a sarbatorit 20 de ani si a lansat noua identitate.
Marti, 02 Octombrie 2018
 In contextul aniversarii celor 20 de ani de existenta, BRAT a lansat noua sa identitate vizuala, care mentine caracteristicile de seriozitate si incredere ale asociatiei si aduce un aer dinamic, modern, in acord cu evolutia din ultimii ani.
Biroului Roman de Audit Transmedia (BRAT) isi schimba identitatea la aniversarea de 20 de ani
Joi, 13 Septembrie 2018
 Infiintat in februarie 1998, printr-un proiect al fundatiei Freedom House de catre 33 de membri fondatori, Biroului Roman de Audit Transmedia (BRAT) s-a numit initial Biroului Roman de Audit al Tirajelor si a avut ca obiectiv, pentru inceput, verificarea independenta si obiectiva a cifrelor de difuzare ale...
Campania globala de brand EY, premiata de Marketing Society UK
Luni, 30 Iulie 2018
In cadrul intrecerii, EY a avut o competitie puternica din partea altor branduri de renume, printre care Thomson Reuters, HSBC, Centrica, BT Sport Business si Thinkbox.
S-a lansat Romania CSR Index 2018. Aur pentru Coca-Cola HBC, Kaufland Romania, Raifeissen Bank, OMV Petrom, CEZ Romania si Telekom Romania
Joi, 21 Iunie 2018
Argintul merge la Lidl, GSK si Ursus Breweries, iar bronzul la Siveco, Azomures si Grupul Electrica
Despartire la varful GMP PR. Fosta sefa, Ana-Maria Diceanu, lasa compania fondata de Felix Tataru si Ioana Manoiu pentru propria agentie
Joi, 24 Mai 2018
 Specialist in comunicarea corporate si gestionarea situatiilor de criza, Ana-Maria Diceanu lanseaza agentia de consultanta strategica Brain 4 Strategy.
Consultantii de PR din Romania invitati in liga mare la ICCO Global Awards 2017
Miercuri, 27 Septembrie 2017
 Cu 12 categorii de concurs reunite sub sectiunea World’s Best PR Campaigns, competita este deschisa pentru consultanti in Relatii Publice, freelancers, departamente de comunicare in-house, agentii digitale dar si detinatori de canale de presa.
Noi raportari de audiente si control programmatic al campaniilor online cu noul SATI 2.0.
Miercuri, 13 Septembrie 2017
 Dupa 10 ani de la prima livrare a rezultatelor Studului de Audienta si Trafic Internet (SATI), BRAT relanseaza studiul prin cooperarea cu doua companii nordice: CXENSE si si Enreach OY
Top cheltuieli online in publicitate:49 miliarde, toate. 2 miliarde pe site-uri si branduri erotice.
Vineri, 04 August 2017
Reclamele online din Romania au inregistrat peste 49 de miliarde de afisari in primele sase luni ale anului, dintre care 48 de miliarde de afisari au fost display si un miliard au fost video, releva datele furnizate adplayers de o analiza gemiusAdReal, pentru primele sase luni ale anului 2017.
Suntem ceea ce mancam. Cu 55% din populatie supraponderala, obezitatea in Romania este cu 14% mai mare decat in 1990
Marti, 01 August 2017
 Desi rata obezitatii in Europa Centrala si de Est nu este la fel de ridicata ca in Vest, raspandirea sa este mare, iar dorinta consumatorilor pentru produse mai sanatoase reprezinta o oportunitate in crestere pentru producatori si comercianti. 
Telekom comanda case inteligente prin Internet. Vizionare la Baneasa Shopping City.
Miercuri, 05 Iulie 2017
 Casa demonstrativa Vivid cu solutia Smart Home de la Telekom este amplasata in parcarea complexului comercial Baneasa Shopping City si prezinta o solutie completa Smart Home de la Telekom Romania, ce ofera un ecosistem complet pentru monitorizarea si controlul inclusiv de la distanta al locuintei, precum si servicii de Internet TV si conectivitate;
« 1 2 3 4 5 »