Market Lider nou pentru Romania la Nielsen. Iulia Pencea ii succede lui Luca DeNard
Joi, 03 Ianuarie 2019

 

Din februarie 2019, Iulia Pencea ii succede, in pozitia de Market Lider, lui Luca DeNard ce va ocupa rolul de Market Leader al Nielsen Malaezia.

adplayers.info

Nielsen, compania globala de masurare si analiza de date,  a numit-o pe Iulia Pencea in pozitia de Market Leader pentru Romania cu incepere de la 1 februarie 2019, ca succesor al lui Luca DeNard ce va ocupa rolul de Market Leader al Nielsen Malaezia, anunta compania.

Potrivit informarii, Iulia Pencea vine cu o experienta vasta din diferite industrii si metodologii de cercetare, lucrand in piete din Europa de Est si din Orientul Mijlociu, unde pe parcursul carierei a indeplinit o serie de roluri strategice cu responsabilitati de leadership in continua crestere.

In ultimii doi ani, Iulia Pencea a ocupat cu excelente rezultate pozitia de Consumer Insights Leader pentru Romania, pozitie ce a urmat celei de manager al echipei dedicate unui client strategic, coordonata regional din birourile Nielsen Emiratele Arabe Unite.

Din noua sa pozitie de Market Leader pentru Romania, Iulia Pencea va juca un rol important in continuarea cresterii afacerii Nielsen in Romania si in acelasi timp in consolidarea bunei reputatii a companiei in ce priveste calitatea serviciilor, livrabilelor si a consultantei oferite clientilor din tara.

Nielsen Holdings plc. (NYSE:NLSN) ofera o intelegere cuprinzatoare a ceea ce consumatorii vizioneaza (WATCH) si cumpara (BUY). Divizia BUY ofera producatorilor de bunuri de larg consum si retailerilor singura viziune globala pentru masurarea performantei industriei de retail. Prin integrarea informatiilor din diviziile Watch si Buy, precum si a altor surse, Nielsen ofera clientilor sai atat o masurare de clasa mondiala, cat si analize care ii ajuta la imbunatatirea performantelor. Nielsen, o companie S&P 500, are operatiuni in peste 100 de tari care acopera mai mult de 90% din populatia intregii lumi. Pentru mai multe informatii, vizitati www.nielsen.com.


PUBLICITATE: