Rezultatele cautarii dupa : "masurare"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4 5 6 »
Bani din Internet, Legislatie, Tendinte. IAB Forum Romania pe 16 octombrie.
Vineri, 28 Septembrie 2012
 IAB Romania, asociatia industriei de publicitate online din Romania organizeaza IAB Forum Romania 2012 pe 16 Octombrie in Sala Ronda a Hotelului Intercontinental.
Secretele SNA. Moca Audienta: 1 din 7 cititori citesc publicatiile fara sa le cumpere.
Miercuri, 21 Martie 2012
 Mai exact 14,3% la ziare, si putin peste 15% in cazul revistelor consuma presa la locul vanzarii, asa cum arata cele mai recente rezultate din Studiul National de Audienta. Iata doar unul dintre motivele pentru care audienta unei publicatii poate fi mai mare decat tirajul vandut. Da, exista si oameni care nu isi explica de ce audienta este mai mare decat...
Secretele SNA. Cititorii pe copie. Cea mai irelevanta informatie legata de tiraj sau audienta!
Marti, 28 Februarie 2012
 „Numarul de cititori pe copie variaza intre 0,7 si 73 de cititori pe copie – si reprezinta raportul dintre numarul mediu de cititori pe editie si tirajul difuzat al unei publicatii. BRAT nu publica si nici nu recomanda utilizarea acestui raport din mai multe motive”, explica Arina Ureche importanta celui mai irelevant indicator obtinut din alaturarea cifrelor de audienta...
Click, in cadere libera. Libertatea trage dublu.
Vineri, 24 Februarie 2012
 Tirajul Click este in cadere libera. De la un ziar de 200-385.000 tiraj care i-a adus statutul de ziar cu cea mai mare audienta in SNA, de cateva zile editorul fie nu mai are hartie, fie s-a stricat tipografia. Concurenta? Libertatea trage dublu.
Furata public la cantar. TVR pierde 30-40% pe audiente urban 18+
Vineri, 27 Ianuarie 2012
 De la audientele furnizate de Gfk pana la cele furnizate de Kantar, programe cu greutate in grila TVR pierd in audienta chiar si 30-40%, in publicul comercial, discrepante care nu sunt explicate, cel putin pentru moment, de catre furnizorul de date.
Exclusiv: Noile audiente aduc Televiziunii Romane pierderi de 40%. In TVR se discuta iesirea din ARMA.
Marti, 10 Ianuarie 2012
 Dupa 8 zile de masurare a audientei cu noul sistem, in TVR se discuta deja iesirea din ARMA. Motivul? „Sistemul de masurare este depasit si nu are legatura cu realitatea. Variatiile sunt imense de la un sistem  la altul (n.r. de la fostul Jfk la Kantar,noul)”, au afirmat pentru adplayers oficiali TVR, sub protectia anonimatului, legat de noul sistem de masurare si noile...
“Pretul distruge productia OOH Geo Baraian, GM, Impression Group
Marti, 02 August 2011

Cu un business de 1,1 Mil. EUR pe prima jumatate din 2011, dupa ce pe intreg anul 2010 a depasit 2 Mil. EUR, omul numarul 1 al companiei de productie Impression Group este de parere ca “Desi este greu de spus cand, in 2-3 ani am putea sa avem o industrie de productie OOH din care a ramas doar faima calitatii de altadata. Iar cel care o va distruge este doar...

Cum ar fi facut Coca-Cola fericit Adevarul?
Miercuri, 11 Mai 2011

"Tony, Please see below the reason for the cancellation of all our booking orders for your group. It is beyond any understanding and completely unacceptable why a media company with which we have tried to prepare a special project for a special day attacks this client in such a way. 

100.000 EUR buget online Primola, Anidor si Ulpio, la Strategad
Joi, 05 Mai 2011
 Agentia interactiva specializata in Online Reputation Management va administra pentru brandurile Supreme Group strategii online axate pe cresterea...
Publicitatea TVR in 2010: 9,6 Mil. EUR venituri, si aproape 1 Mil. EUR Rebate si Comisioane
Joi, 28 Aprilie 2011
 Din cei 9,6 Milioane EUR venituri pe 2010, televiziunea publica a platit 412,4 Mii EUR rebate-uri la agentii si 450,1 Mii EUR comision la Splendid Media. Cu toate aceste remunerari, 3 din 4 spoturi la TVR Cultural au fost difuzate gratis

Culisele licitatiei pentru masurarea ratingului TV ( I )
Luni, 07 Februarie 2011
 Despre licitatia masurarii audientelor TV din 2012 se poate scrie chiar si un roman politist inspirat din realitate. De ce companii respectabile cer unui contract de 10...
GfK a aflat din presa cine va masura audienta TV 2012-2015
Luni, 17 Ianuarie 2011
 Declaratia lui Andi Dumitrescu, Directorului General al companiei GfK Romania, actualul furniizor de servicii, cu privire la decizia ARMA de a schimba furnizorul SNMATV

Audientele TV 2012-2015 vor veni de la Kantar Media
Luni, 17 Ianuarie 2011
 Compania Kantar Media Audiences va asigura masurarea audientelor TV in perioada 2012 – 2015
Arbomedia vrea 1 Mil. EUR pentru televiziuni locale
Joi, 04 Noiembrie 2010
 Cu un business estimat in acest an la 2-2,5 Mil. EUR, Alin Alecu, Deputy GM la Arbomedia a declarat pentru AdPlayers ca proiectul televiziune locala se incadreaza perfect in strategia actionariatului Goldbach care si-a anuntat deja accentul pe media electronica
The Group preia 51% din agentia BrandsOn, intr-o achizitie evaluata la cateva sute de mii de euro
Luni, 14 Decembrie 2009
 Infiintata in 2003, BrandsOn activeza in domeniul marketingului aplicat si comunicarii “in teren”, inregistrand in anul 2008, conform datelor oficiale disponibile la...
Visionwise (Daedalus Group) masoara eficienta promovarii la raft cu Promowatch
Luni, 03 August 2009
 PromoWatch a fost lansat in urma concluziilor unui studiu potrivit caruia peste 40% din consumatori iau decizia de achizitionare a unei marci in magazin
15 agentii inscrise in TradeAds Valentin Oeru, Director Executiv, Tradeads
Luni, 11 Mai 2009
 Valentin Oeru, Director Executiv al bursei de publicitate online sustine ca vinde astazi astazi expunere la peste 4 Mil. vizitatori unici in cele 677 de zone din website-uri, cu un...
SATI omoara audienta grupurilor pe Internet, pe care o va raporta separat
Miercuri, 06 Mai 2009
 Departamentul de Internet va reveni din 12 mai la vechea masurare a audienta site-urilor ( 1 site = 1 domeniu), insa va pastra si audientele pe grupuri de site-uri care cumulau si...
Omul Frumos a castigat cel mai muncit premiu al IAA Excellence Awards 2009
Joi, 19 Februarie 2009
 Actorul Dan Puric a castigat unul din Premiile de Excelenta IAA pentru cea mai grea misiune a unui comunicator: Premiul pentru speranta si incredere in ziua de maine. Bugetul...
White Image integreaza campaniile de email marketing cu Google Analytics
Joi, 11 Decembrie 2008
 Acesta permite integrarea cu usurinta a rapoartelor de analiza a eficientei actiunilor de comunicare prin email cu alte modalitati de monitorizare a traficului web
« 2 3 4 5 6 »