Rezultatele cautarii dupa : "mIRELA"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5 6 »
Prosoapele GMP invadeaza Coccolino
Vineri, 15 Decembrie 2006
GMP Advertising a creat noua campanie de comunicare pentru Unilever, intitulata "Invazia prosoapelor Coccolino", ce contine un spot TV de 30 sec si activitati instore, spotul fiind difuzat de principalele canale de televiziune
Mihai Scortea, Cristalex: Spot-ul TV sau comunicatul de presa nu īsi mai ating cu atāta precizie tintele
Miercuri, 13 Decembrie 2006
Marketing Manager la Cristalex, Mihai Scortea (foto) mai crede, vorbind pe marginea evenimentului Teacher`s Film Festival, semnat de Publicis Dialog (BTL) si Action Global Communications (PR), ca "astfel de proiecte, care vor reusi sa implice si sa construiasca povesti de succes īmpreuna cu publicul tinta, vor fi din ce īn ce mai prezente pentru ca publicul receptor a devenit mai rafinat"
Itsy Bitsy FM asculta GMP
Miercuri, 22 Noiembrie 2006
Sub titlul Apara inocenta copilului tau, Itsy Bitsy FM lanseaza o campanie educationala semnata de GMP care, potrivit autorilor, ii indeamna pe parinti si bunici sa fie atenti la mesajele care ajung la copiii lor, deoarece Copiii fac ce vad
GMP investeste in Rosia Montana
Vineri, 03 Noiembrie 2006
Sub sloganul Investim in Romania, agentia GMP a creat o noua campanie de comunicare pentru Gabriel Rosia Montana intitulata Copiii din Rosia, care se va derula pana la inceputul lunii decembrie si include, pe langa un spot TV de 45 de secunde, machete presa (4 vizualuri) si o campanie web
Dragos Stanca spune ca Grupul Catavencu se va dezvolta mai mult
Miercuri, 25 Octombrie 2006
Dupa ce a ocupat pozitia de Director General PubliMedia - compania de publishing din grupul MediaPro, Dragos Stanca va fi de saptamāna viitoare noul Director General al diviziei de publishing din grupul Catavencu detinut de Realitatea Media, unde sustine ca a ales sa se alature "echipei care va acorda cea mai mare importanta dezvoltarii"
Lansare Logan Break: Publicis Dialog
Vineri, 13 Octombrie 2006
Modelul Logan Break si-a facut aparitia pe scena romāneasca pe acorduri de Vivaldi, īntr-un eveniment organizat de compania condusa de Ileana Pescariu - Publicis Dialog, divizia de evenimente a grupului Publis Romānia
Ringier vrea sa reduca impactul plecarii lui Razvan Corneteanu
Vineri, 13 Octombrie 2006
Trustul de media a anuntat astazi un set de masuri de reducere a impactului datorat plecarii lui Razvan Corneteanu si a unui numar de angajati cu functii de conducere de la cārma diviziei de publicatii Bulevard si Sportive, publicitatea urmānd sa treaca la Cristian Mihalache si Mirela Murariu, la distributie urmānd ca pe lānga Gunther Graml sa vina si Gina Ionescu
GMP a sedus Monte Banato
Joi, 12 Octombrie 2006
Sub sloganul "Seducator de bune", campania GMP pentru pastele Monte Banato contine un spot TV care se deruleaza in luna octombrie pe principalele posturi de televiziune, la care se adauga materiale la punctele de vanzare
Puiul UCPR este gatit la GMP
Joi, 21 Septembrie 2006
Conceptul pentru "Puiul gatit nu face rau" a fost declinat in 2 spoturi TV, 2 postere, un website (www.fengpui.ro ) si o campanie online, site-ul precum si campania web fiind  dezvoltate de Webstyler, iar partea de media (strategie, planning si buying) de Spoon Media
A fost natural, fara pitch Serban Alexandrescu, despre Orange
Vineri, 28 Iulie 2006
Dupa cinci ani de Connex, Headvertising semneaza trei proiecte speciale pentru Orange (Divertis, Enescu si Maratonul de Film Orange), ultimele 2 fiind proiecte pentru evenimente concepute si implementate de Rock'n'Roll”, label-ul de activare interactiva creat de Headvertising
Baumix: Brandstalk, Media Investment
Miercuri, 21 Iunie 2006
Sub sloganul "Pentru profesionisti", Brandstalk Advertising a initiat prima campanie media de amploare pentru Baumix, campania derulata prin Media Investment cuprinde atat un spot TV, difuzat in timpul meciurilor din campionatul Mondial si al emisiunilor conexe, cat si insertii in presa centrala de profil
Boom TV la GMP si Media Investment
Luni, 19 Iunie 2006
Inceputa in luna mai, campania pentru BOOM Tv se deruleaza prin agentia de publicitate GMP si agentia de media Media Investment, dupa un proiect care a inceput cu o licitatie DTH Television Grup la care "au mai participat alte 4 agentii mari de pe piata"
Lowe semneaza cursa TNT
Vineri, 02 Iunie 2006
"Vrem sa se stie ca TNT este numarul 1 pe piata romaneasca", spune Oana Radu, Account Manager Lowe
Arctic a ales Loco, fara licitatie
Marti, 30 Mai 2006
"Nu a fost licitatie, clientul a apelat direct la agentie si, in urma unor schimburi de opinii si perspective, s-a luat decizia de a lucra impreuna", declara pentru AdPlayers  Ioana Manea, Managing Partner, Director Creatie si Strategie, Loco, Branding & Communication
Program Ad’Or 2006 in constructie
Luni, 15 Mai 2006
Printre "puncte, puncte", aflam din programul festivalului si cativa oficiali ai unor agentii cum sunt McCann, NextCap sau Odyssey care nu au inscris lucrari in festival si vin totusi sa vorbeasca la seminariile editiei din acest an
Media planner nou la Spoon Media
Joi, 27 Aprilie 2006
Mirela Tugui vine de la Antena 1, unde a lucrat ca traffic assistant in ultimii 7 ani si are, potrivit agentiei, o experienta in media de 10 ani
Romexterra de la egal la egal cu Velvet
Luni, 10 Aprilie 2006
Romexterra Bank deruleaza cu Velvet Media o noua campanie de imagine construita pe principiile relatiilor de echipa cu clientii
Castigatorii EFFIE Awards Romania
Duminca, 26 Martie 2006
Pe langa marele trofeu Grand EFFIE Awards 2006, eficienta campaniilor de anul trecut a fost "medaliata" la EFFIE Awards Romania din acest an cu 7 trofee de aur (GOLD EFFIE 2006), 8 argint (SILVER EFFIE 2006) si 14 de bronz ( BRONZE EFFIE 2006 )
141 si Mindshare relanseaza Pall Mall
Joi, 23 Martie 2006
Pall Mall are din luna februarie a acestui an o noua identitate vizuala, dezvoltata la nivel international de 141 Worldwide si transpusa intr-o campanie la nivel local de 141 si Mindshare
Olimpiadele Comunicarii recolteaza
Luni, 20 Martie 2006
Dupa ce o parte din dozele de sange proaspat in comunicare din ultimii ani au fost administrate cu succes unor agentii printre care se numara Leo Burnett, McCann, Gavrila si Asociatii, campania de refacere a rezervelor din acest an "recolteaza" brate tinere, pana pe 7 aprilie
« 3 4 5 6 »