Rezultatele cautarii dupa : "iunie"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Autodesk comunica in Romania prin Headline
Miercuri, 06 Iunie 2007
Autodesk a anuntat alegerea companiei internationale de relatii publice, BondPR, ca partener regional pentru servicii si consultanta PR in Europa de Est, inclusiv pentru Romania, piata unde campania PR va fi derulata de agentia de relatii publice Headline, membra a retelei BondPR
Elit arunca 1 Mil. de EUR in batalia pentru mezelit din publicitate
Luni, 04 Iunie 2007
1 Milion de euro este bugetul cu care Elit, unul dintre principalii jucatori de pe piata carnii si a preparatelor din carne, a intrat in batalia mezelurilor de pe piata autohtona au anuntat astazi in conferinta care a lansat strategia de comunicare a companiei Adela Curtusan - Director de Marketig si Florin Filipescu - Director de Vanzari Elit
AD(D)VERITAS a castigat licitatia de publicitate pentru Elit
Vineri, 01 Iunie 2007
Dupa o licitatie de publicitate (pitch) la care, printre participanti s-au mai numarat Lowe&Partners, Headvertising si Scala JWT din Bucuresti, agentia AD(D)VERITAS din Cluj a castigat contul producatorului de preparate din carne ardelean Elit, a declarat pentru AdPlayers, Carmen Dragan (foto) – New Business Director al companiei de publicitate
CannesLions a cazut cu 386 inscrieri la Film Lions si 403 la Press Lions
Vineri, 01 Iunie 2007
Cu 25.700 de inscrieri la festivalul de publicitate din acest an, o crestere de 3,2 % fata de anul trecut, Cannes Lions a inregistrat cea mai mare cadere din ultimii ani la sectiunea Film Lions, in scadere cu aproape 8%, in timp ce Presa a scazut si ea cu  5,5 %
500 de bucatari pentru 1 zi de hrana a sufletului
Joi, 31 Mai 2007
Prin strangerea unor oameni din marketing, publicitate sau alte industrii, Our Big Day Out a devenit, in timp, un grup de 500 de bucatari activati pentru 1 zi de hrana a sufletului, dedicata de Paste, Craciun sau 1 iunie, copiilor si batranilor din centrele de plasament
Fata in fata cu Nicola si Turcescu, reloaded, pe 5 iunie
Joi, 31 Mai 2007
"Job-ul se vede altfel dupa un seminar "Fata in fata cu presa"!", a declarat, pentru AdPlayers, Mihaela Nicola - Managing Director, Nicola Porter Novelli. "Am fost fata in fata specialisti din PR si unul dintre cei mai temuti jurnalisti din Romania: Robert Turcescu. Cu totul altfel decat in rutina noastra de zi cu zi, in care nu apucam sa discutam decat superficial...
GMP a tras primul spot Timisoreana
Joi, 31 Mai 2007
Intitulat Fotbal adevarat, spotul a fost creat de agentie pentru promovarea Cupei Romaniei Timisoreana si ruleaza in perioada mai-iunie pe principalele posturi de televiziune: TVR1, ProTV, TV Sport, Telesport, Realitatea TV, Antena1 si Antena3. Vezi spotul TV Timisoreana, Fotbal Adevarat, si aici:http://iuliantoma.wordpress.com/2007/05/31/timisoreana-gmp-fotbal-adevarat/ 
Initiative Sports Futures joaca pe Roland-Garros
Miercuri, 23 Mai 2007
Cunoscuta publicului larg ca Roland-Garros, French Tennis Open a ales Initiative Sports Futures sa se ocupe de monitorizarea audientei TV globale si de raportarile legate de competitie
Fost executiv OFC/DMB&B (D'Arcy) si Global Media, Daniel Stanciu conduce filiala Media Strategy Bucuresti
Miercuri, 16 Mai 2007
Fost Media Director la OFC / DMB&B (D’Arcy), Director de Vanzari la Global Media si avand 14 ani de experienta in media si publicitate, Daniel Stanciu (foto) a intrat pe piata consultantei de media ca Managing Director al filialei de la Bucuresti a companiei de media audit Media Strategy, companie care detine 28% din piata de profil in Cehia
Asociatia IAB Romania si IAB Europa, cu Cristian Petriceanu (Partea I)
Luni, 14 Mai 2007
"In primul rand as vrea sa reformulez titlul sub care apar aceste randuri: dupa parerea mea, nu ar trebui sa se intituleze Asociatia IAB Romania versus IAB Romania, ci mai curand Asociatia IAB Romania si IAB Europa"
Senior Interactive plimba suvitele Sunsilk online
Marti, 08 Mai 2007
Compania Senior Interactive a  dezvoltat suportul online al promotiei Sunsilk "Plimba-ti frumoasele suvite intr-o broscuta cu fite"
GAV| Scholz&Friends mai da o cheie la imaginea Vito si Viano
Joi, 26 Aprilie 2007
Agentia de publicitate GAV Scholz&Friends Bucuresti lanseaza impreuna cu DaimlerChrysler Romania doua campanii de vanzari pentru van-urile Vito si Viano, de la Mercedes-Benz
Mihaela Nicola, fata in fata cu Robert Turcescu
Miercuri, 25 Aprilie 2007
Mihaela Nicola (Nicola Porter Novelli, The Group) este invitata sa participe la prima editie a seminarului "Fata in fata cu presa", eveniment la care mai este anuntat sa acorde bile jurnalistice si Robert Turcescu
Prospero da start eroilor in Maraton DHL
Miercuri, 25 Aprilie 2007
"Este suficient sa privesti fetele celor care trec poarta de finish ca sa realizezi ca ei sunt cu adevarat eroii timpurilor noastre", explica, pentru AdPlayers, Alexandu Calinescu, General Manager la Prospero, conceptul evenimentului "Maratonul DHL Stafeta Carpatilor "
DDB a luat 6 branduri din 7 licitatii
Marti, 24 Aprilie 2007
De la inceputul anului 2007, DDB a participat la 7 licitatii, in urma carora si-a adaugat in portofoliu 6 noi branduri: Hercesa, CEZ Romania, Peugeot, Ozone Extremvit,  Finetti YUP si Splendor Cruises
GMP promoveaza Dragoste fara griji, pentru SECS
Luni, 23 Aprilie 2007
Agentia de publicitate GMP Advertising a creat "Dragoste fara griji", o campanie sociala de informare si educare realizata pentru Societatea de Educatie Contraceptiva si Sexuala (SECS)
Initiative si Adviser | ChilliMedia deruleaza promotia MOL, de primavara
Vineri, 09 Martie 2007
Cristina Osiescu (foto), Marketing Manager MOL România a declarat pentru AdPlayers ca promotia cu premii de 93 600 RON se deruleaza prin agentia de media Initiative România, campania fiind realizata de agentia Adviser / Chilli Media
Andreea Carcoreanu, PR & Communication Manager la ARBOmedia pleaca din companie
Marti, 30 Ianuarie 2007
"Aleg sa plec acum pentru ca simt ca este momentul potrivit sa fac un pas înainte în cariera mea, urmând sa ma alatur unei agentii unde voi avea ocazia sa fac PR pentru unii dintre cei mai mari clienti de publicitate", a afirmat Carceoreanu (foto), pentru AdPlayers
Walmark România a facut 13,3 mil. EUR
Joi, 25 Ianuarie 2007
În crestere cu 49% fata de anul precedent, Walmark România a înregistrat, pentru anul 2006, o cifra de afaceri de 13,3 milioane de euro, brand-urile cele mai vândute fiind ArthroStop, GingkoPrim, Prostenal si MemoPlus
Initiative a câstigat BMW Europa de Est
Joi, 18 Ianuarie 2007
Agentia de media Initiative a câstigat contul BMW, inclusiv Mini, pentru operatiunile de media strategy, planning & buying derulate în Europa de Est, contractul fiind valabil pentru cinci tari: Cehia, Slovenia, Slovacia de la 1 februarie, România si Bulgaria începând cu 1 iulie