Elit arunca 1 Mil. de EUR in batalia pentru mezelit din publicitate
Luni, 04 Iunie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

1 Milion de euro este bugetul cu care, Elit - unul dintre principalii jucatori de pe piata carnii si a preparatelor din carne, a intrat in batalia mezelurilor de pe piata autohtona. Bugetul a fost dezvalui astazi la conferinta de presa in care s-a lansat strategia de comunicare a producatorului. Elit a inregistrat in 2006 o cifra de afaceri de 50 Mil. EUR si spera ca, in acest an, sa ajunga la 65 Mil. EUR.

La eveniment au participat Adela Curtusan (foto sus)  - Director de Marketig si Florin Filipescu – Director de Vanzari la Elit, Carmen Dragan – Account Manager si Director de Dezvoltare de la agentia AD(D)VERITAS din Cluj care se ocupa de comunicarea contului, dar alti oficiali din top managementul companiei de publicitate. Carmen Dragan a declarat pentru AdPlayers ca din intreg bugetul, 700.000  EUR vor fi investiti numai in publicitatea pe televiziune.

Raspunzand unei intrebari AdPlayers, legate structurarea preparatele din carne, Adela Curtusan - Director de Marketig si Florin Filipescu (foto dreapta) - Director de Vanzari Elit a mai afirmat in conferinta de presa ca tot ce produce Elit se incadreaza in categoria mezelurilor. De aici si concentrarea producatorului pe comunicarea "Pofta buna la mezelit", sloganul campaniei de comunicare semnate de agentia AD(D)VERITAS.

Publicitatea este lansata incepand din 4 iunie 2007, pe principalele statii TV din Romania: ProTV, Antena 1, Acasa TV, TVR1, TVR2, ProCinema. Campania va fi urmata de alte actiuni de promovare menite sa consolideze imaginea pe piata a companiei.

Potrivit lui Carmen Dragan, obiectivul campaniei de comunicare din anul 2007 il reprezinta cresterea notorietatii companiei Elit, iar mesajul de campanie porneste de la nevoia targetului de a avea o familie unita. Mesajul campaniei: „Pofta buna la mezelit” indeamna la a petrece momente placute alaturi de cei dragi, savurand impreuna mezelurile Elit. Agentia vrea ca termenul „Mezelit” sa devina astfel un cod personal, utilizat in familie.

Targetul campaniei il reprezinta segmentul de femei cu varsta cuprinsa intre 25 si 55 ani. Legat cei mai importanti concurenti, Dragan a afirmat pentru AdPlayers ca printre cei mai importanti se numara Aldis. 


PUBLICITATE: