AD(D)VERITAS a lansat campanie Rigips
Vineri, 15 Iunie 2007

(ADPLAYERS.RO, Iulian Toma)

Agentia de publicitate  AD(D)VERITAS a lansat o campanie nationala pentru clientii Rigips Romania incepand cu 11 iunie a.c., utilizand  majoritatea mijloacelor media: tv, radio, presa de specialitate si publicitate on line.

Potrivit companiei, Rigips Romania se afla la cea de-a doua campanie integrata, implementata cu ajutorul AD(D)VERITAS. In anul 2006, agentia a gestionat, in exclusivitate, intreg contul Rigips, atat ATL, cat si BTL.

Pentru campania din acest an, spun autorii campaniei, a fost propusa o comunicare menita sa consolideze imaginea placilor speciale de gips carton marca Rigips, rezistente la foc si umezela, iar in cazul Rimano Glet si Rimano Top sa creeze notorietatea produselor.

AD(D)VERITAS gestioneaza conturile unor clienti precum: Tenaris Silcotub, Agricola Bacau, Eternit, Artima, Cora Hypermaché, Electrogrup. La sfarsitul anului 2006, agentia a inregistrat o cifra de afaceri de peste 1 milion Euro, iar pentru anul 2007 compania estimateaza o cifra de afaceri de 3 milioane Euro.


PUBLICITATE: