Rezultatele cautarii dupa : "ionut"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Inceput in 2019, PROPAGANDA continua parteneriatul cu iCredit si lanseaza Echipa Speciala iCredit, noua platforma creativa pentru brand 2024
Miercuri, 21 Februarie 2024
 Brindusa Popa, Director Executiv iCredit Romania:  “Inca de acum 4 ani, echipa Propaganda a inteles perfect obiectivele noastre de business si a gasit permanent modalitatea ideala de a le atinge. In toata aceasta perioada ne-am dublat practic notorietatea spontana. In acest moment, unul din doi romani...
White Image accelereaza digitalizarea Frisomat, producator care a construit in Romania 980 de hale metalice, acoperind peste 1,2 milioane mp.
Joi, 15 Februarie 2024
 Andrei Georgescu, co-fondator White Image:,,Cu ajutorul solutiilor White Image, am implementat solutii personalizare de automatizare a comunicarii cu prospectii si agentii de vanzari in intreg procesul de vanzare, de cand apare o cerere de oferta pana la semnarea contractului”
Up Romania este primul emitent de pe piata romaneasca ce introduce calculul amprentei de carbon pentru tranzactiile cu cardurile Up, prin Ethoca Consumer Clarity
Marti, 19 Decembrie 2023
 Conform unui sondaj recent realizat de Aite-Novarica, 88% dintre consumatori prefera sa primeasca chitante digitale in aplicatiile lor bancare digitale, iar 75% considera ca este foarte important ca aplicatiile web sau mobile bancare sa fie usor de utilizat
Murfatlar Vinul a lansat platforma de comunicare ..Jumatate vin, jumatate viata,,. Campanie semnata de Propaganda.
Vineri, 15 Decembrie 2023
 ”Murfatlar Vinul – Jumatate vin, jumatate viata. E o semnatura de brand pe cat de desteapta, pe atat de adevarata. Nu exista moment important din viata noastra la care vinul sa nu ne fie aproape. Primesti prima lingurita de vin la botez. Pastele, Craciunul, Sfintii, logodna, nunta, botezul sunt tot...
 „Deep Clean. Deep Fun”. Persil Wash Club si Laundromat - amintiri de neuitat la Electric Castle 2023, de la creatie, la implementare Godmother
Marti, 15 August 2023
 Situat in zona de camping, Laundromatul Persil a continuat traditia inceputa acum cativa ani iar festivalierii au putut sa se bazeze la el si anul acesta pentru a-si curata gratuit tinutele aduse special la Castel si a fi astfel pregatiti pentru distractia alaturi de prieteni.
Experiente Vodafone in parteneriat strategic cu festivalul Electric Castle 2023
Marti, 01 August 2023
Ca partener strategic al Electric Castle, Vodafone a explorat, prin vocile si continutul creat de doi influenceri – Andi Moisescu si Razvan Exarhu –  si transmise catre comunitatile lor, vibe-ul festivalului, povesti din culisele evenimentelor Vodafone x EC si diferitele experiente traite pe parcursul zilelor de festival.
Parteneriat Profi - Auchan pentru ameliorarea puterii de negociere a celor doua retele, in avantajul consumatorilor finali
Vineri, 03 Februarie 2023
 Cu exceptia negocierii impreuna cu un numar limitat de mari furnizori, in cea mai mare parte internationali, a unor anumite conditii comerciale de achizitie in cadrul parteneriatului, Profi si Auchan vor continua sa evolueze separat pe piata, ca doi concurenti redutabili. Totodata, fata de toti ceilalti furnizori,...
„Bursele Telekom” de 12 ani. Telekom Mobile ofera burse de studiu pentru zece studenti, cate o bursa lunara in valoare de 3.000 de lei brut
Joi, 22 Decembrie 2022
 In competitie s-au inscris peste 160 de studenti admisi in institutii de invatamant superior de stat din Romania, in anul I, invatamant la zi, la una dintre specializarile: automatica si calculatoare, cibernetica, informatica, matematica, inginerie electrica, electronica, telecomunicatii si tehnologia...
Recrutare prin Gaming. Kaufland si v8 au creat proiectul Grand Job Experience pentru Gen Z
Vineri, 16 Septembrie 2022
 Experienta virtuala le ofera acestora un spatiu in care sa practice job-uri si task-uri reale, in mediul lor preferat: un joc online.
31.1 milioane de vizualizari si sute de clipuri pe Kaufland Summer TV. Postul online lansat de Kaufland si v8 au adus festivalurile pe telefoane
Joi, 01 Septembrie 2022
 Prin intermediul proiectului, Kaufland a devenit cel mai activ brand in digital in timpul festivalurilor muzicale de anul acesta, fiind pe buzele tuturor celor care au mers la UNTOLD si la Neversea, dar si ale celor care au urmarit de la distanta evenimentele si au creat energia de la stand-uri si de la scenele de...
80% dintre romani doneaza bani, produse, timp si fac gesturi caritabile. Studiu despre generozitate
Vineri, 27 Mai 2022
 Potrivit cercetarii, 8 din 10 romani au facut cel putin un gest caritabil in ultimii doi ani, iar cei mai multi dintre cei care s-au implicat social – peste 60% – recunosc ca asta i-a facut sa simta multumire si satisfactie generate de faptul ca au putut contribui. Cei mai multi, peste un sfert dintre...
La 5ani #InStareDeBine, Kaufland aloca peste 600.000 de euro pentru cultura, sport si viata sanatoasa
Marti, 17 Mai 2022
 Suma va fi alocata pentru finantarea proiectelor ce vor fi depuse de organizatiile neguvernamentale in perioada 8-10 iunie 2022 si care vor avea ca obiectiv sprijinirea grupurilor vulnerabile din Romania si a comunitatilor din care acestea fac parte prin initiative dezvoltate in cele 3 directii-cheie ale...
Noul Consiliu Director al UAPR pentru 2022-2025. Dana Nae Popa (Pastel), Presedinte.
Marti, 19 Aprilie 2022
 Consiliul Director pentru urmatorii trei ani il are ca vicepresedinte pe Stefan Iordache (Lion Communication), iar membrii sunt: Dana Bulat (United Media Services), Andrei Cohn (Cohn & Jansen Advertising), Ionut Datcu (WOPA Communication), Bogdan Santea (FCB Bucharest), Catalin Gaitanaru (Mindshare Media)
Apel de proiecte pentru 350.000 de euro dedicat ONG-urilor din Romania care sprijina migrantii din Ucraina. Kaufland si FDSC lanseaza InStareSaAjut.
Vineri, 11 Martie 2022
 Kaufland Romania si Fundatia pentru Dezvoltarea Societatii Civile anunta ca aloca 350.000 de euro pentru finantarea unor initiative de ajutorare a migrantilor ucraineni, derulate de organizatii neguvernamentale romanesti, in cadrul apelului de proiecte #InStareSaAjut
Recrutare provocatoare. Cum este sa lucrezi la Playtika? O campanie cu Ionut Rusu
Miercuri, 16 Februarie 2022
 ,,Try before you apply” este o campanie care depaseste zona videoclipurilor clasice, creand engagement si continut printr-o experienta online interactiva, abordare diferita de cea cu care este obisnuit publicul. Astfel, candidatul devine personajul principal al povestii, avand posibilitatea de a alege modul...
Vodafone se alatura sponsor principal la Survivor, pe Pro TV.
Vineri, 14 Ianuarie 2022
 Prezentat si in acest sezon de Daniel Pavel, show-ul incepe duminica, 16 ianuarie a.c., de la ora 20.00, pe PRO TV, si va fi difuzat in fiecare duminica, de la 20.00, dar si lunea si martea, de la 20.30.
Libertatea de a fi sincer. Europa Libera si Zaga Brand invita audienta la propria poveste despre momentul in care a trebuit sa spuna lucrurilor pe nume.
Vineri, 17 Decembrie 2021
 Cu aceasta provocare a inceput campania de comunicare a newsletter-ului „3 MINUTE” al Europa Libera Romania, o redactie care isi asuma ea insasi libertatea de a fi sincera. Timp de o luna, oameni obisnuiti, alaturi de 12 personalitati din Romania au impartasit onest propriile povesti si experiente in...
Management de agentie si creatie nou la V8. Andrei Dragu, COO. Adina Stanescu, Creative Director.
Miercuri, 17 Noiembrie 2021
 Agentia de comunicare v8 anunta ca Andrei Dragu devine Chief Operations Officer in cadrul echipei, dupa 5 ani in care a avut rolul de Business Development Director, anunta compania. Cu zeci de premii nationale si internationale in portofoliu, Adina Stanescu a fost cooptata director de creatie in noul management al...
THE NEW: Clientul stabileste fee-ul la prima campanie. Noua agentie de digital si creatie din familia MCCANNPR+ vine cu Chemistry BONUS.
Marti, 05 Octombrie 2021
 Sub deviza “scratch that”, THE NEW promite o atitudine de digital punk si un model de business disruptiv, unde costurile variaza in functie de chimia client-agentie si de valorile comune. Chemistry BONUS pentru 2021: clientul stabileste fee-ul la prima campanie.
Profi a inaugurat programul ,,Proaspete de la noi pentru fermieri si cumparatori
Vineri, 16 Iulie 2021
 Potrivit initiatorilor proiectului, profitand de informatiile acumulate de Profi si puse la dispozitia lor, fermierii incadrati in program afla din timp care sunt preferintele cumparatorilor, care sunt caracteristicile legumelor si fructelor pe care acestia le cauta. In urma analizei, producatorii decid impreuna cu...
1 2 3 4 5 »