Up Romania este primul emitent de pe piata romaneasca ce introduce calculul amprentei de carbon pentru tranzactiile cu cardurile Up, prin Ethoca Consumer Clarity
Marti, 19 Decembrie 2023

Conform unui sondaj recent realizat de Aite-Novarica, 88% dintre consumatori prefera sa primeasca chitante digitale in aplicatiile lor bancare digitale, iar 75% considera ca este foarte important ca aplicatiile web sau mobile bancare sa fie usor de utilizat

AdPlayers. Info

Up Romania anunta implementarea noului serviciu de calcul al amprentei de carbon pentru tranzactiile cu cardurile Up, utilizand inovatia Ethoca Consumer Clarity™. Aceasta initiativa marcheaza un pas semnificativ inainte in oferirea unei experiente digitale imbunatatite si in conformitate cu dorintele utilizatorilor de carduri Up. Calculul amprentei de carbon prin Ethoca Consumer Clarity a fost dezvoltat pentru Mastercard folosind Åland Index, lansat in parteneriat cu Doconomy.

Conform unui sondaj recent realizat de Aite-Novarica, 88% dintre consumatori prefera sa primeasca chitante digitale in aplicatiile lor bancare digitale, iar 75% considera ca este foarte important ca aplicatiile web sau mobile bancare sa fie usor de utilizat. Intr-o lume in care 80% dintre cele mai mari 250 de companii au acum obiective pentru reducerea emisiilor de carbon, Up Romania raspunde acestor cerinte crescute ale consumatorilor prin introducerea Ethoca Consumer Clarity™.

In contextul unei lumi moderne caracterizate de inovatii tehnologice rapide si schimbari profunde in comportamentul consumatorilor, Up Romania recunoaste importanta adaptarii si oferirii de solutii sustenabile pentru a face fata provocarilor ambientale globale. In fata cresterii constante a asteptarilor consumatorilor si a evolutiei rapide a comertului digital, calculul amprentei de carbon devine o necesitate imperativa. Prin implementarea Ethoca Consumer Clarity™, Up Romania nu doar raspunde cerintelor crescute ale utilizatorilor sai pentru transparenta si claritate in tranzactii, dar si demonstreaza un angajament ferm pentru reducerea impactului ecologic.

Intr-o era in care 80% dintre cele mai mari 250 de companii globale isi propun sa reduca emisiile de carbon, Up Romania se alatura efortului colectiv de a crea un mediu financiar mai responsabil si durabil, contribuind la reducerea efectelor negative asupra mediului prin educatie si oferind utilizatorilor instrumente tangibile pentru a lua decizii informate in privinta achizitiilor lor.

Ethoca Consumer Clarity™ imbunatateste experienta detinatorilor de carduri Up Dejun, Up Cadou, Up Cultura si Up Vacanta, oferind oferind o estimare a amprentei de carbon pentru fiecare dintre tranzactiile facute cu cardurile Up la comerciantii din Romania, pentru a educa consumatorii cu privire la gestionarea achizitiilor.

Prin implementarea Ethoca Consumer Clarity™, Up Romania demonstreaza angajamentul sau de a oferi o experienta digitala superioara, de a reduce chargeback-urile si fraudele si de a ramane competitiv in peisajul digital in continua schimbare.

"Ne bucuram sa fim primul emitent care da puterea utilizatorilor aplicatiei Up Mobil sa actioneze responsabil, intr-un mod nou si autentic. Primul pas este acela de a creste nivelul de constientizare al impactului pe care il are fiecare tranzactie, ca mai departe sa ne adaptam comportamentul cu obiectivul de a reduce cat putem de mult amprenta de carbon. Prin aceasta inovatie raspundem asteptarilor tot mai mari ale clientilor de a lucra cu parteneri responsabili si de a crea un viitor mai sustenabil. Prin Ethoca Consumer Clarity™ imbunatatim transparenta achizitiilor si oferim o experienta completa de gestionare a tranzactiilor utilizatorilor aplicatiei Up Mobil. Acest proiect are o importanta majora pentru ca intareste strategia de business a grupului Up de sustinere a consumului responsabil”, a declarat Ionut Condruz, Chief Strategy & Operating Officer Up Romania.

Ethoca Consumer Clarity™ ofera avantaje semnificative, inclusiv protectia datelor, multiple canale pentru detalii imbunatatite despre achizitii si comercianti, si eliminarea necesitatii aplicatiilor mobile terte pentru furnizarea informatiilor consumatorilor.

“Prin conectarea comerciantilor si emitentilor, Ethoca Consumer Clarity imbunatateste experienta detinatorilor de carduri cu informatii detaliate despre tranzactii si informatii despre achizitii, partajate prin intermediul aplicatiilor digitale ale emitentilor. Acestea includ detalii precum numele si logourile comerciantilor, date de geolocatie, chitante complet detaliate, control privind abonamentele, precum si amprenta de carbon a achizitiilor facute. Din acest moment, detinatorii de carduri Up Romania vor putea vizualiza in aplicatia Up Mobil Pay scorul de carbon pentru fiecare dintre tranzactiile lor si, astfel, impactul lor asupra mediului. Prin aceasta optiune, Mastercard isi consolideaza pozitia in favoarea mediului si incurajeaza detinatorii de carduri sa adopte schimbari practice pentru cheltuieli mai responsabile", a declarat Elena Dinca, Head of Sales for Financial Institutions, Merchants and Government Segments, Mastercard.

Cine este Up Romania?

Up Romania face parte din Grupul Up, deserveste peste 25.000 de clienti si peste 800.000 de beneficiari. Cu o prezenta de 20 de ani in Romania, compania ofera diverse instrumente de motivare si solutii financiare avantajoase pentru performanta businessului companiilor, printre care se numara produse si servicii pentru salariati, platforma de beneficii flexibile Up MultiBeneficii, solutii digitale interactive de incentivare si recompensare STIM Online, servicii dedicate comerciantilor, precum si solutii personalizate pentru modernizarea sectorului de actiune sociala.

Up MultiBeneficii este solutia Up Romania dedicata companiilor, ce ofera gestionarea eficienta a beneficiilor extrasalariale puse la dispozitia angajatilor. Platforma Up MultiBeneficii prezinta un pachet atractiv de beneficii si oferte speciale ce pot fi alese chiar de catre angajat in functie de nevoile sale, generand un avantaj competitiv pe piata pentru angajator, iar pentru angajat, autonomie si flexibilitate.  

Prin intermediul campaniei „Redefinim Munca”, Up Romania isi propune sa schimbe perspectiva asupra muncii, aducand schimbari semnificative in abordarea acesteia.

Up Romania este certificata Great Place to Work, al doilea an consecutiv in 2023.

Mai multe detalii pe www.upromania.ro .

Aplicatia Up Mobil poate fi descarcata de pe App Store, Google Play sau Huawei AppGallery.

Parteneriat cu Mastercard

Mastercard este o companie globala de plati si tehnologie. Misiunea companiei este sa conecteze si sa stimuleze o economie digitala integratoare, care ofera beneficii tuturor partenerilor, oriunde, prin realizarea tranzactiilor intr-un mod sigur, simplu, inteligent si accesibil. Prin utilizarea datelor si retelelor securizate, in parteneriat si cu pasiune, inovatiile si solutiile companiei contribuie la realizarea potentialului maxim al indivizilor, institutiilor financiare, guvernelor si afacerilor. Cu legaturi in peste 210 tari si teritorii, compania si-a propus sa construiasca o lume durabila, care sa deschida posibilitati nepretuite pentru toti.

Mai mult in Servicii Financiare, Banking, CSR, Responsabilitate Sociala

 


PUBLICITATE: