Rezultatele cautarii dupa : "incredere"
Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 16 Octombrie 2025
Fuziunea este programată să se finalizeze la data de 31 octombrie 2025, iar odată cu finalizarea acestui proces complex, First Bank va fuziona prin absorbție cu Intesa Sanpaolo Bank Romania, iar portofoliul de clienți, produse și servicii al First Bank va fi transferat către Intesa Sanpaolo Bank Romania,...
Vineri, 10 Octombrie 2025
Aflat la ediția a XV-a, de la lansarea programului s-au implicat mai mult de 77.000 de elevi, care au plantat peste 393.000 de puieți, au strans un milion de kilograme de deșeuri pe care le-au trimis la reciclare
Luni, 06 Octombrie 2025
La cea de-a IX-a ediție a conferinței naționale, Fundația Regală Margareta a Romaniei a lansat studiul care relevă că relațiile intre generații combat izolarea și construiesc comunități puternice
Joi, 02 Octombrie 2025
Vezi spotul video al campaniei cu Chef Dumitrescu, INNA și Horia Tecău - endorseri ai campaniei
Luni, 29 Septembrie 2025
Evenimentul de lansarea a programului gratuit de inițiere in patinaj pentru copii are loc sambătă, 4 octombrie 2025, incepand cu ora 10:00, la Patinoarul Allianz-Țiriac din Otopeni. Această primă intalnire marchează și prima ședință de inițiere, obligatorie pentru validarea inscrierii in...
Vineri, 26 Septembrie 2025
Potrivit cercetarii, 58% dintre romani se autoevaluează ca avand o stare predominat pozitivă, insă 82% cred că cei din jur sunt nervoși și apatici
Joi, 25 Septembrie 2025
Aproape 1 din 4 romani ( 23.2% ) menționează creșterea prețurilor ca fiind cea mai importantă sursă de ingrijorare
Luni, 22 Septembrie 2025
Prin intermediul campaniei, Nisita® iși propune să vină in sprijinul lor și al celor mici pentru a fi cu un pas inaintea virozelor, prin crearea unui mic scut protector care ajută la menținerea sănătății nazale a intregii familii.
Vineri, 29 August 2025
Cum s-au adaptat: 49% au redus cheltuielile curente, 41% au amanat investițiile majore, 38% au renunțat la vacanțe și alte activități de relaxare.
Miercuri, 13 August 2025
In ceea ce privește locurile „preferate" pentru a consuma inghețata, romanii au menționat in primul rand parcul, intr-o zi de vară (57%), urmat de balcon, după o zi lungă de muncă (30%), in timp ce 24% preferă să o savureze seara, in pat, in timp ce urmăresc un serial – obicei intalnit...
Marti, 12 August 2025
”Este important să promovăm astfel de soluții, care pot fi implementate oriunde există pericolul ca urșii să se apropie de localități, e important ca populația să fie corect informată și să știe cum să acționeze și la cine să apeleze atunci cand situația o impune” a spus Dr....
Vineri, 01 August 2025
Această percepție este reflectată deopotrivă de bărbați (58%) și femei (40%); tendința este peste medie in randul celor cu varsta de peste 35 de ani.
Luni, 28 Iulie 2025
Ortega ii succedeaza lui Nikos Koumettis, care urmează să se retragă din activitate in 2026, după o carieră de 25 de ani in cadrul companiei.
Luni, 28 Iulie 2025
Salveo este o companie regională de marketing și vanzări de produse farmaceutice ce și-a lansat operațiunile in 2007 in Croația. Salveo este acum prezentă și in Serbia, Muntenegru, Polonia, Bosnia Herțegovina, Macedonia, iar in 2024 a intrat și pe piața din Romania și Bulgaria.
Vineri, 25 Iulie 2025
Semnată de agenția DDB Romania (parte din holdingul The Group), noua campanie nu e doar o pledoarie pentru hidratare, ci o invitație sinceră la reconectare cu orașul printr-un gest simplu și natural: consumarea, cu incredere, a apei de la robinet.
Luni, 21 Iulie 2025
Aproximativ 1 din 2 romani (47%) spun că merg la biserică o dată pe lună sau mai des.
Joi, 17 Iulie 2025
„Noul parteneriat ne permite să conturăm campanii de responsabilitate socială, unde ideile fac diferența. Sphera ne inspiră prin dorința lor de a acționa prompt și de a privi cu interes spre viitor”, a spus Ioana Mănoiu, General Manager, GMP&U.
Marti, 15 Iulie 2025
Remus Stefureac, Director, INSCOP Research: ,,Percepția dominantă asupra meritocrației este profund erodată, peste 74% dintre respondenți considerand că succesul in Romania este determinat mai degrabă de relații și conexiuni decat de competențe reale.”
Marti, 15 Iulie 2025
La doar 9 luni de la lansare, ZBOR, cel mai extins ecosistem dedicat tinerilor din Romania, dezvoltat și susținut de Banca Comercială Romană (BCR) a caștigat patru premii internaționale la Davos Communications Awards și IPRA Golden World Awards,
Luni, 14 Iulie 2025
Mirela Retegan, Maya, Gașca Zurli și HaHaHa Production vor colabora in creație, producție și distribuție muzicală, in dezvoltarea de conținut online și in implinirea celor mai frumoase vise pentru copii, părinți și educatori
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: