Rezultatele cautarii dupa : "in"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Campanie MIE anti-spaga
Vineri, 16 Iunie 2006
In urma unui proces de selectie, creatia campaniei de promovare "Eu nu dau si nu iau spaga" a fost realizata pro bono de agentia de publicitate DDB Bucharest, campania fiind derulata in perioada 13 iunie – 9 iulie 2006
TARGET lunar de business PubliMedia
Miercuri, 07 Iunie 2006
Cu un format asemanator publicatiilor straine Fortune si Forbes, cum il pozitioneaza editorii, lunarul de business anunta un tiraj de 20.000 de exemplare si 3,900 EUR pentru o pagina de publicitate, completand portofoliul publicatiilor de profil PubliMedia ce mai cuprinde cotidianul Ziarul Financiar si saptamanalul BUSINESS Magazin
GAV|Scholz&Friends premiata la World Media Festival, Hamburg
Luni, 05 Iunie 2006
Spotul TV "Specie pe cale de disparitie" aduce agentiei cea mai inalta distinctie in categoria Advertising – TV Commercials cu o executie pentru promovarea Festivalului de Film Independent Anonimul 2005
Maggi a dat 150.000 EUR
Joi, 11 Mai 2006
In primele cinci saptamani, Caravana Maggi a oferit premii in valoare de 150.200 Euro
Investiti in potential de astazi
Vineri, 05 Mai 2006
Astazi, 5 mai, Fundatia pentru Integrarea si Orientarea socio-profesionala a tinerilor cu handicap Licinium, si GAV|Scholz & Friends Bucuresti demareaza campania "Investiti in potential", cu ocazia Zilei Europene de protest impotriva discriminarii persoanelor cu handicap
GMP, 17
Reteta Young&Rubicam pentru Terapia
Miercuri, 03 Mai 2006
Semnata de agentia de publicitate Young&Rubicam, campania pentru Alerid - medicament de curand intrat in categoria OTC, pune accentul pe principalul beneficiu al produsului – "Efect intr-o ora"
Publicis lanseaza OTC-ul Claritine
Vineri, 28 Aprilie 2006
Sub sloganul "Claritine – loveste alergia in plin!", Publicis Romania a pregatit campania de lansare a Claritine, antialergicul care si-a schimbat statutul in medicament care se elibereaza fara prescriptie medicala (OTC)
Regulamentul Ad’Or 2006 - 2005
Marti, 18 Aprilie 2006
Dupa o saptamana de la anuntarea inscrierilor editiei din acest an si 2 comunicate de presa care faceau trimitere la  informatii suplimentare pe site-ul festivalului, organizatorii afiseaza astazi, pe site-ul in constructie, Regulamentul Ad’Or 2006 - anuntat ieri ca fiind acelasi cu cel de la Ad’Or 2005
McCann nu mai participa la Ad’Or 2006
Marti, 18 Aprilie 2006
Chiar daca Adrian Botan a revenit in Comitetul de Organizare, McCann Erickson, care anunta saptamana trecuta ca se mai gandeste in privinta participarii la Ad’Or 2006, a anuntat astazi ca s-a decis sa participe la Ad’Or incepand cu editia 2007
Ad'Or 2006 merge mai departe: BMG a castigat si Ad’Or 2007
Luni, 17 Aprilie 2006
Dupa o intalnire a Comitetului de Organizare a editiei din acest an, un comunicat sec al festivalului anunta ca Adrian Botan Managing & Creative Director McCann Erickson a revenit in comitetul de organizare, "Ad’Or 2006 merge mai departe" si ca "din 2007, Business Media Group va avea un rol mai mare"
Pauza de masa Imager la KFC
Joi, 13 Aprilie 2006
Agentia de publicitate a semnat 4 executii pentru campania de printuri si POSM a lantului de restaurante care isi deruleaza operatiunile sub umbrela US Food Network ( vezi executiile in subsolul materialului)
Neprofesionalismul organizarii Ad’Or?
Miercuri, 12 Aprilie 2006
Adrian Botan, Creative Director & Deputy Managing Director McCann Erickson se retrage din Comitetul de organizare al Ad’Or motivand  "neprofesionalismul organizarii festivalului"
Muzica adevarata pentru Magic FM
Joi, 30 Martie 2006
Graffiti BBDO dezvolta o noua campanie de promovare a postului de radio semnand "versurile"executiilor "Cher", "Jackson Five", "Bob Marley" si "Bee Gees" care vor aparea in revistele Sapte Seri si 24FUN
2,5 miliarde lei de la Bucovina pentru Bucovina
Marti, 21 Martie 2006
Desfasurata in perioada decembrie 2004 – noiembrie 2005, campania pentru refacerea manastirilor din Bucovina a trecut deja la catastif 2,1 miliarde lei pentru restaurarea picturilor de la Voronet, Sucevita, Moldovita, Sfantul Ioan cel Nou din Suceava si a catapetesmei Manastirii Slatina
IAA Romania scade taxa de filmare
Vineri, 17 Martie 2006
Asociatia a obtinut reducerea taxei de utilizare a locurilor publice la valoarea unica de 500 de Euro/zi pentru filmare spoturi publicitare/locatie, reprezentand o scadere, in medie, de la 20 EUR / mp la 0,5 EUR / mp
Travestitul Graffiti BBDO seduce HAT
Marti, 07 Martie 2006
Conceptul creativ rezumat in formula "aparentele pot insela" are ca obiectiv educarea potentialilor cumparatori de telefoane mobile Samsung cu privire la existenta pietei "gri"
FRIENDS Advertising a incheiat 2005 cu 1,8 milioane EUR
Joi, 02 Martie 2006
Agentia a trecut in anul 4 avand in portofoliu clienti cum sunt contul regional in 16 tari al diviziei Canon Photo-Video CEE,  marci ale Unilever (cu proiecte pentru brandurile Sunsilk, Dero, Omo, Dove), UniCredit Romania, TinaR, Medrom, Walmark, Medrom, KGK (branduri Saunier-Duvall, Airwell), Siemens Romania
Media Insight a castigat Novartis Consumer Health
Vineri, 17 Februarie 2006
Agentia de media va oferi in Romania servicii media de planificare strategica si tactica, monitorizare, cercetare si analizã a mediului competitiv, dar si servicii de negociere si cumparare de spatiu media
Saatchi & Saatchi PR a castigat AIG Life
Joi, 09 Februarie 2006
Pe langa bugetul castigat in urma unei licitatii la sfarsitul anului 2005, divizia de relatii publice a mai adaugat in portofoliul de relatii publice si CEZ Group
OTV, TV, CNA, Auto, 23
Alte cadouri C.N.A. pentru decembrie
Marti, 17 Ianuarie 2006
Intrunit in sedinta publica de astazi, consiliul a sanctionat National TV cu amenda de 10.000 RON, si cu somatie publica posturile de televiziune PRIMA TV, OTV, si Oltenia TV