Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 16 Aprilie 2021
Studiul de Audienta OOH (SAO) se deruleaza in cadrul BRAT prin participarea a noua companii de panotaj si 13 agentii de media, masurand audienta a peste 7.200 de panouri publicitare din cele mai mari 11 orase ale Romaniei
Vineri, 12 Martie 2021
In PRESA SCRISA tiparita, campania s-a desfasurat in perioada 17 iunie – 31 decembrie 2020, prin publicarea a aproximativ 9.000 de machete in aproximativ 200 de publicatii. In Online- campania s-a desfasurat in perioada 12 iunie – 31 decembrie 2020, prin afisarea de peste 3,14 miliarde de ori a...
Joi, 03 Decembrie 2020
Potrivit studiului Compari.ro, cei care declara ca anul acesta vor cheltui mai putin pe cadouri pun aceasta scadere pe seama dificultatilor financiare cauzate de epidemie (30%), a stilului de viata mai economic (25%) sau considera mai putin important cadoul in sine (22%), intentia fiind ceea ce conteaza cu...
Marti, 01 Septembrie 2020
Ajuns la a doua editie, targul reuneste institutii de invatamant precum Universitatea din Bucuresti, UNArte Bucuresti, Universitatea de Arhitectura si Urbanism Ion Mincu, Universitatea de Vest din Timisoara, American Hotel Academy si aproximativ 10.000...
Vineri, 14 August 2020
Campania Huggies ,,Fiecare imbratisare va face mai puternici” este un manifest pentru normalitate si reaminteste ca ingrijirea si educatia corespunzatoare reprezinta fundamentul unei cresteri si dezvoltari armonioase pentru orice copil. Acest proiect este parte dintr-o initiativa mai ampla a organizatiei...
Joi, 25 Iunie 2020
Sute de programe educationale din toata tara, reunite pentru prima oara intr-un singur spatiu virtual, in care accesul vizitatorilor la expozitie este gratuit
Miercuri, 15 Aprilie 2020
Compania sprijina work from home: reducere de 100%, timp de o luna, la extraoptiunea de servicii de voce mobila si internet 4G nelimitat pentru toti clientii business care au planuri tarifare limitate; Pentru companiile care se vor porta online pana pe 17 mai 2020, Telekom Romania ofera pachetul Freedom 5, cu...
Miercuri, 20 Noiembrie 2019
Telekom Romania sustine performanta tinerilor in educatie. Peste 2.200 de aplicanti, peste 400.000 de euro oferiti prin burse lunare, 110 studenti beneficiari ai sprijinului financiar acordat de Telekom Romania, de la lansarea programului si pana in prezent;
Miercuri, 11 Septembrie 2019
In randul clientilor Telekom, cei mai multi gasesc utila o aplicatie de control parental, cele mai importante caracteristici ale serviciului constand in posibilitatea de a restrictiona accesul copiilor pe anumite site-uri (85%), de a geolocaliza copilul (85%) si de a vedea ce site-uri a vizitat acesta (79%).
Luni, 24 Iunie 2019
„Ne place sa ne ascultam clientii. Dupa cea mai recenta interactiune, am aflat ca 50% nu au fost niciodata in vacanta in afara tarii” motiveaza Andreas Elsner, Director Executiv Comercial, Segment Rezidential, Telekom...
Marti, 21 Mai 2019
Evenimentul a avut loc in parcul eolian CEZ si marcheaza atat colaborarea cu festivalul Neversea, cat si inceputul unui parteneriat „verde” intre festival si Grupul CEZ.
2 din 3 afaceri independente nu au un web-site. Own Business Study METRO 2018, de Ziua Afacerii Tale
Miercuri, 10 Octombrie 2018
Derulat si in Romania, studiul international Metro releva faptul ca afacerile independente au nevoie de mai multa vizibilitate
Miercuri, 25 Aprilie 2018
Principalele motive pentru care copiii au fost hartuiti sunt aspectul fizic - 33,10%, statutul social -27,12%, interesele si pasiunile - 12,18%, situatia scolara foarte buna - 8,21%, situatia scolara mediocra - 7,55%, nevoile speciale sau dizabilitatile - 4,42%, etnia - 3,17%, religia - 2,14%
Luni, 16 Aprilie 2018
Initiativa comuna a Tasuleasa Social si Coca-Cola HBC Romania, actiunea a fost sprijinita de catre Die Johanniter, in parteneriat cu GreenPoint Management, Romstal, Valrom Industrie si Autoklass si cu participarea Inspectoratelor Școlare judetene din Cluj, Bistrita-Nasaud si Salaj.
Marti, 05 Decembrie 2017
Olga Juverdeanu (foto), GM, Global: „Credem ca urmatoarea etapa in influencers marketing este partea de targetare, de nisare pe micro-influenceri, cu comunitati mici, dar foarte fidele, loiale, in care engagementul este mult mai mare decat intr-o comunitate generalista"
Marti, 01 August 2017
Desi rata obezitatii in Europa Centrala si de Est nu este la fel de ridicata ca in Vest, raspandirea sa este mare, iar dorinta consumatorilor pentru produse mai sanatoase reprezinta o oportunitate in crestere pentru producatori si comercianti.
Luni, 15 Mai 2017
Cercetarea presupune suprapunerea datelor de mobilitate ale populatiei cu ariile de vizibilitate ale panourilor se vor determina indicatorii de audienta ai fiecarui panou si profilele sociodemografice ale acestora, pentru ca in final toate aceste rezultate sa fie integrate intr-un soft specializat de analiza si planificare media.
Miercuri, 10 Mai 2017
Potrivit studiului Open-i realizat pentru Orange si Itsy Bitsy, jumatate dintre copiii de peste 7 ani, din Bucuresti, petrec peste 2 ore pe zi la un dispozitiv digital, in special cu jocuri si filmulete, in timp ce parintii ar vrea sa ii stie in fata calculatorului pentru a invata ceva, pentru educatie.
Vineri, 21 Aprilie 2017
In ajutorul a peste 114 800 de familii nevoiase, cu aproximativ 650 000 kg de alimente greu perisabile colectate in ultimii 8 ani, campania Banca de Alimente 2017 se va derula in 63 de magazine ale Grupului Carrefour: 32 de hypermarketuri, 27 de supermarketuri Billa si 4 supermarekturi Market
Miercuri, 12 Aprilie 2017
58% dintre romani se relaxeaza mergand la cumparaturi, in timp ce 74% dintre adulti nu mentioneaza sportul sau mersul la sala/ exercitiile fizice printre activitatile lor preferate pentru petrecerea timpului liber, conform raportului ”World Play Shortage”, parte din Campania Beko ”Partenerul oficial al jocului”
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: