Rezultatele cautarii dupa : "estimeaza 20 20"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 »
Peste 100.000 euro in sustenabilitate de la Brand Management pe o piata in care investitorii prefera suporturile publicitare clasice celor digitale, de 10%.
Marti, 06 Decembrie 2022
 Brand Management, lider pe piata romaneasca de comunicare indoor si prima companie de profil cu acoperire nationala, a investit anul trecut peste 500 de mii de lei in modernizarea si sustenabilitatea infrastructurii publicitare, anunta compania care a inregistrat si o crestere semnificativa a portofoliului de...
Targ de talie internationala pentru parinti, la Bucuresti. Family Expo & Festival tinteste peste 20.000 de vizitatori.
Luni, 04 Martie 2019
 Family Expo & Festival este numele sub care Parenting ADS, singurul HUB de digital media nisat pe zona de parenting in Romania, cu expertiza de mai bine de 3 ani pe zona organizarii evenimentelor pentru parinti
Licitatie adjudecata. Volkswagen a ales Omnicom Group pentru Europa si America de Sud. WPP pentru VW America de Nord, Cheil pentru China.
Luni, 26 Noiembrie 2018
Volkswagen tinteste cresterea eficientei serviciilor de marketing si scaderea bugetului cu pana la 30% pana in 2020, in timp ce investitiile in digital se estimeaza ca vor creste de la 25% din totalul cheltuielor de comunicare la peste 50%.
Canadian Down Syndrome Society inlocuieste parerile de rau (Sorry) la nasterea unui copil cu Sindrom Down, cu Felicitari (Congratulations)!
Miercuri, 21 Martie 2018
De Ziua Mondiala a Sindromului Down, 21 Martie,  Asociatia Down Bucuresti organizeaza manifestari si in Capitala.
Romania reprezinta aproximativ 10% din productia pietei de imprimare digitala din Europa de Est Dr Paul N Ewing, consultant Smithers Pira
Luni, 31 Iulie 2017
 “Smithers Pira estimeaza ca Romania reprezinta aproximativ 10% din productia pietei de imprimare digitala din Europa de Est, in conditiile in care luam in calcul inclusiv productia din Turcia, care este cel mai puternic jucator din regiune.” spune Dr Paul N Ewing, consultant Smithers Pira
3 din 4 copii folosesc Internetul Video, spun parintii! Ei vor distractia, iar mama si tata ii vor programatori.
Miercuri, 10 Mai 2017
 Potrivit studiului Open-i realizat pentru Orange si Itsy Bitsy, jumatate dintre copiii de peste 7 ani, din Bucuresti, petrec peste 2 ore pe zi la un dispozitiv digital, in special cu jocuri si filmulete, in timp ce parintii ar vrea sa ii stie in fata calculatorului pentru a invata ceva, pentru educatie.
Omnicom si Publicis anunta public sprijinul in investigatia Departamentului de Justitie din SUA
Luni, 19 Decembrie 2016
Dupa IPG, la sfarsitul saptamanii trecute a fost randul grupurilor Omnicom si Publicis sa anunte colaborarea cu autoritatile americane in incercarea de a lamuri adevarul in privinta suspiciunilor de trucare a unor licitatii
Crestere estimata cu 31% in 2017 pentru publicitatea de tip Programmatic
Vineri, 09 Decembrie 2016
 Cresterea va devansa celelalte canale digitale (si non-digitale)
Consumul de media pe Internet: 75% pentru mobile. Hong Kong, 89% - cea mai mare rata in 2018.
Luni, 31 Octombrie 2016
Potrivit raportului Zenith Mobile Advertising Forecasts, rata de utilizare a internetului mobil acrescut rapid, de la 40% in 2012 la 68% in 2016, cu o estimare de 79% pentru 2018.
Antreprenor in comunicare? MFE publica ghidul final al apelului de proiecte Romania Start-Up Plus, in valoare de 105 milioane euro
Joi, 01 Septembrie 2016
 Ministerul estimeaza ca, prin proiectele de antreprenoriat finantate din "Romania Start-Up Plus", vor fi create peste 2.000 de locuri de munca, vor fi infiintate peste 1.500 de intreprinderi si mai mult de 10.000 de persoane vor fi formate in domeniul educatiei antreprenoriale.
Mediapost Hit Mail se extinde in Bulgaria unde estimeaza o crestere a afacerii locale de 30-50%
Joi, 11 Februarie 2016
 Compania condusa de Marian Seitan achizitioneaza agentia de marketing direct bulgara Metrica pentru care estimeaza o crestere de 30-50% pe an, ca urmare a investitiilor si a transferului de know-how dinspre Mediapost Hit Mail
Evenimente destinate marketingului si comunicarii la Print & Sign 2015
Vineri, 24 Iulie 2015
 Print & Sign 2015, cel mai mare targ de tiparsisemnalistica din Europa Centralasi de Est ce va avea loc la Romexpo intre 8 si 11 septembrie, va gazdui in fiecare zi un maraton de evenimente destinate marketingului si comunicarii.
Aproape 1 milion de euro in publicitate online pe segmentul parenting
Miercuri, 15 Iulie 2015
 
Estimeaza peste 5.000 de participanti si 150 de expozanti. Print & Sign 2015
Vineri, 26 Iunie 2015
 Aproximativ 140-150 de firme si peste 5000 de vizitatori se estimeaza ca vor ajunge la targul Print & Sign 2015, dupa cum a afirmat pentru adplayers Camelia Buda, director general al Euroexpo, organizatorul celui mai important targ de produse si servicii de print si semnalistica, ce va avealoc in perioada 8-11 septembrie la Romexpo.
Merele au invins berea. Comunicata de Ogilvy, Strongbow a ocupat peste 60% din rafturi
Vineri, 22 Mai 2015
 Potrivit companiei, se estimeaza ca TVC-ul de promovare  va fi vazut de peste 1 milion de consumatori. Campania de lansare a fost semnata de Ogilvy & Mather, agentia care a castigat pitch-ul Strongbow la inceputul acestui an.
Vor 600.000 de euro din publicitatea parentala. Familia Dondorici a infiat si publicitatea DespreCopii.com
Marti, 03 Februarie 2015
 Recent, regia Parenting ADS a atras in portofoliu de vanzari si reprezentarea publicitatii DespreCopii.com
Alexandras Cesnavicius, CEO, PRO TV SA: Ordonanta de Urgenta nu a afectat publicitatea Pro TV
Miercuri, 27 August 2014
 Intr-o piata de media romaneasca aproximata de adplayers la 280-300 Milioane EUR, specialistii de media estimeaza ca televiziunea detine intre 180-200 Milioane de euro din totalul bugetelor de media, iar posturile detinute de Pro TV SA atrag aproximativ 80-90 Milioane de euro(45-50%). Posturile din trustul Intact sunt creditate cu 25% din cota de piata, restul de 25-30% fiind impartit...
Miscare pe piata de media. Doua agentii gigant si un cont de 5-6 Milioane de euro pe 2014
Miercuri, 14 Mai 2014
 2014 redeseneaza harta clientilor de media. Estimata de surse din piata la milioane de euro, o importanta miscare in portofoliile a doua agentii de media gigant influenteaza deja negocierile anului in curs.

 

Facebook a adus peste 20% din afacerea agentiei. Interactions a incheiat 2013 cu aprox. 510.000 EUR
Vineri, 31 Ianuarie 2014
 „Estimam ca peste 20% din cifra de afaceri din 2013 provine din solicitari legate de Facebook” a declarat pentru adplayers Adrian Alexandrescu, Managing Partner al companiei care estimeaza afaceri de peste jumatate de milion de euro pentru anul recent incheiat.
Licitatie de 500-600 mii EUR, la Cable Direct
Joi, 19 Decembrie 2013
 Regia va reprezenta exclusiv vanzarea si planificarea spatiului publicitar al canalelor TV din portofoliul Turner Broadcasting - Cartoon Network, Boomerang, TCM.
1 2 3 4 »