Rezultatele cautarii dupa : "era"
Ordonare dupa: data / relevanta  
AdOr 2007 Exclusiv: Replica lui Bogdan Naumovici (CCO, Leo Burnett) pentru Felix Tataru (MD, GMP)
Joi, 24 Mai 2007
"Pentru teologul Felix Tataru, un citat aproximativ: Iarta-l Doamne, ca nu stie ce spune", raspunde in replica Bogdan Naumovici (CCO, Leo Burnett) afirmatiilor lui Felix Tataru (MD, GMP) din interviul publicat in AdPlayers, luni, 21 mai
Presedintele CNA, Ralu Filip a murit
Miercuri, 23 Mai 2007
In varsta de 48 de ani, Ralu Filip, Presedintele CNA a incetat din viata, in urma unui atac cardiac
Editorial: AdOr-ul este in coma, cu bisturiul in inima
Miercuri, 23 Mai 2007
In timp ce unii acuza deja ca o parte din colegii doctori de la masa de operatie a festivalului au bagat bisturiul unde nu trebuie si ca avem de-a face deja cu o hemoragie interna sau o operatie gresita, doctorii AdOr au traditia de a da comunicat de presa cu iz de virtuti nationale ca au iesit de la masa de operatie, uitand bisturiul in inima
AdOr 2007 Exclusiv, Felix Tataru (GMP): 'Agentia Anului din viata reala nu a fost in sala'
Luni, 21 Mai 2007
Seful celei de-a doua clasete in ultimii doi ani la rand in festivalul autohton de publicitate, Felix Tataru - Managing Director la agentia GMP, vorbeste despre faptul ca Leo Burnett a luat cele 5 titluri de Agentia Anului la AdOr cu orice pret (subliniaza el), inclusiv acela de a fura 3 din 4 echipe de creatie de la GMP, cu care Bogdan Naumovici, Directorul de Creatie al Grupului Leo...
Recordurile negative ale inscrierilor Ad’Or, neanuntate de BMG
Vineri, 18 Mai 2007
Pe langa recordul pozitiv de aproape 400 de inscrieri in festivalul de publicitate, organizatorii de la BMG au uitat sa anunte recorduri poate mai putin relevante: aproape jumatate din categoriile TV sunt fara inscrieri (6 din 15), iar cele 11 categorii Colaterale programate la distinctii AdOr sunt comparabile ca numar celor din sectiunea Print si cu siguranta peste categoriile cu...
O noua istorie a IAB: Stan Faryna spune ca IAB Romania este o initiativa inclusiv a acestuia, in care ii mai aminteste pe Orlando Nicoara, Vlad Stan si Rachad El Jisr
Miercuri, 16 Mai 2007
Stan Faryna vorbeste in AdPlayers.ro despre faptul ca nu crede ca lista lui Ovidiu Florea (Presedinte al Asociatiei IAB Romania) reprezinta in mod adecvat sfera larga care constituie industria interactiva, si ca Orlando Nicoara (atunci NetBridge, acum MediaPro Interactiv) si Rachad El Jisr (Imedia) nu doresc sa isi aminteasca cum eu l-am trimis la inceputul anului 2006 pe Claes Andersen cu...
Asociatia IAB Romania vs IAB Romania, cu Eveline Fabritius (Splendid Media Interactive)
Miercuri, 16 Mai 2007
"Se pune, din nefericire, un prea mare accent pe licentiere, si mai putin relevant ni se pare faptul ca IAB Romania are o serie de obiective, care pot fi implementate si indeplinite, la nivel national, cu sau fara aceasta licenta, dar pastrand un focus clar, pentru scopurile initiale ale Asociatiei."
Mihai Fanache (Mediacafe), la un eveniment IAB Europe
Luni, 07 Mai 2007
"In ciuda indiferentei fata de subiectul IAB - Stan Faryna a reusit sa ma convinga sa particip", spune Mihai Fanache (foto) de la Mediacafe, pe blogul companiei legat de participarea sa la un eveniment IAB Europe, la sfarsitul saptamanii trecute
Razboiul pentru IAB Romania: 'Eu personal nu-l cunosc pe domnul Stan Faryna' Val Voicu (AdEvolution)
Miercuri, 02 Mai 2007
"Cert este insa ca acest domn a aparut din neant, nu a facut absolut nicio campanie de publicitate online in Romania, a cumparat licenta IAB pentru Romania strict pe baze financiare, iar acum vrea sa regleze industria online din Romania", a mai afirmat pentru AdPlayers, Val Voicu  - Membru in Consiliul Director al Asociatiei IAB Romania si General Manager la AdEvolution, legat de...
Stan Faryna raspunde la 'atacurile initiate de Ciprian Stavar si de Ovidiu Florea, membrii ai unui grup denumit Asociatia IAB Romania'
Vineri, 27 Aprilie 2007
"Membru al Consiliului Director al IAB Europe si reprezentantul oficial al IAB in Romania, detinand licenta oficiala pentru folosirea numelui, logo-ului si a brand-ului IAB in Romania", potrivit oficialilor sai de comunicare, Stan Faryna raspunde, pentru prima data in AdPlayers, la "atacuri" "initiate de Ciprian Stavar si de Ovidiu Florea, membrii ai unui grup denumit...
GMP ar putea lucra pentru Basescu
Vineri, 20 Aprilie 2007
"Probabil ca da", a raspuns Felix Tataru (foto) - Managing Director la GMP, agentia de publicitate care a lucrat pentru Traian Basescu la ultimele campanii pentru alegeri, intrebat de catre AdPlayers cum ar raspunde daca i s-ar propune sa lucreze din nou pentru Basescu
Bergenbier lanseaza cu McCann noul Q-Pack cu fotbal inclus
Joi, 19 Aprilie 2007
Campania de comunicare pentru noul Q-Pack este semnata de McCann va incepe in luna mai si dureaza pana la sfarsitul lunii octombrie, au afirmat pentru AdPlayers, oficialii departamentului de comunicare de la Interbrew, promovarea urmand sa cuprinda TV, presa, outdoor si internet.
McCann Erickson a cāstigat contul de creatie Caroli Foods
Miercuri, 18 Aprilie 2007
In urma unei licitatii organizate de reprezentantii companiei, la care a mai participat Violet Advertising, agentia de publicitate McCann Erickson a castigat creatia Caroli Foods, dupa ce, anul trecut, contul era in portofoliul Saatchi&Saatchi
Cu 6 Mil. EUR īn Slovacia, Cehia si Ungaria, Etarget vrea locul 1 sau 2 pe piata online Pay-Per-Click din Romānia
Miercuri, 11 Aprilie 2007
Pe o piata online Pay-Per-Click (PPC) estimata in Romania la 1 Mil. EUR, "In decursul unui an ne-am propus sa devenim numarul 1 sau 2 in domeniul Pay-Per-Click (PPC) pe piata autohtona", a declarat, pentru AdPlayers, Dusan Urban - Country Manager al Etarget Romania, companie cu activitate pe Internet care face deja 6 Mil. EUR in Slovacia, Cehia si Ungaria, cu propriul sistem PPC
Campania Milli este integrata de Ogilvy&Mather, OgilvyAction, Ogilvy Public Relations si Starcom
Marti, 20 Martie 2007
Sub sloganul "Milli are grija de sanatatea familiei!", campania de promovare a noilor produse Milli se desfasoara pe  TV īn perioada: 19 februarie – 29 aprilie, print 12 martie - 29 aprilie, activitati de PR care sustin lansarea noilor produse, promotia in-store derulata īn perioada: 9 martie - 1 aprilie, si campania de direct mail, īn perioada: 12 - 17 martie
O initiativa si a Suporterilor RoBlogFest!
Sambata, 03 Martie 2007
O initiativa inclusiv a celor care au acceptat sa promoveze festivalul sub titlul de "Suporter RoBlogFest" - bloguri care nu au fost nominalizate fie si īntr-o lista de multumiri, festivalul jurnalelor online se descrie īn propria prezentare ca find o initiativa lui Dragos Novac, fara sa aminteasca nimic de numeroasele bloguri care au promovat cu titlu gratuit RoBlogFest, acum o marca a...
The Group a preluat agentia New Media
Marti, 27 Februarie 2007
Valoarea tranzactiei prin care the group a preluat agentia New Media ramāne confidentiala, noii parteneri ai New Media Agency fiind Alin Zainescu (foto) si Ciprian Stavar - cei doi managing partners ai agentiei interactive - si fondatorii grupului de marketing si comunicare The Group
AdEvolution vrea 5,6 Mil. EUR
Vineri, 23 Februarie 2007
Val Voicu (foto), General Manager la AdEvolution estimeaza, pentru AdPlayers, ca īn 2007 piata de publicitate online va fi de 8 milioane de euro iar compania "īsi mentine obiectivul ambitios propus anul de trecut de a detine 70% market share (cota de piata n.r.)"
Digital Marketing Forum .ro cu 80 EUR
Duminca, 18 Februarie 2007
La evenimentul Evensys sunt invitati pe 27 februarie sa vorbeasca, despre New Media, Wim Vermeulen (Ogilvy Group CEE), Cristofor Iosub (Ogilvy One Romānia), Felix Tataru (IAA, GMP), Cristi Pārvan (ZenithMedia), Madalin Matica (DotCommerce), Ciprian Stavar (IAB), Mugur Patrascu (iLeo), Radu Ionescu (Kinecto), Razvan Varabiescu (MediaDirection), Calin Rotarus (Arbomedia), Adrian Alexandrescu...
Cāt costa secretul Tarifelor de Publicitate TV?
Vineri, 16 Februarie 2007
Pentru a afla cāti bani din publicitate fac televiziunile la sfārsitul lunii, piata de media si publicitate va plati īn 4 ani peste 8 milioane de EUR (2 milioane EUR pe an), suma care reprezinta costurile realizarii Studiului National de Masurare a Audientelor TV (SNMATV):  21,2 mil RON (aprox 6,3 mil EUR, estimare AdPlayers) si 1,8 mil EUR si