Rezultatele cautarii dupa : "dezvoltat"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 7 8 9 10 11 »
Wiesana s-a re-branduit un an
Miercuri, 07 Martie 2007
BrandTailors a finalizat în luna februarie 2007 re-brandingul pentru Wiesana, proces de schimbare care a durat, potrivit companiei, mai mult de un an de zile, si care vine cu îndemnul "bucurati-va de gust!"
Antalis vrea 5% din business cu noua divizie de packaging
Marti, 26 Ianuarie 2010
 Noua divizie de packaging si extinderea gamei de produse destinate industriei publicitare vine dupa inchirierea unui spatiu nou de 10.000 mp, o ultima etapa a strategiei de integrare...
AdPlayersREPORT 2017: Grupul TDG estimeaza ca a incheiat 2016 cu o crestere de aproximativ 30%. Pentru Romania, crestere estimata de 40%.
Joi, 05 Ianuarie 2017
Pentru operatiunile din Romania, grupul international de companii cu activitate in industria digitala estimeaza o crestere de aproximativ 40%, a afirmat pentru adplayers Dragos Stanca, Managing Partner, ThinkDigital Romania, oficialul de business TDG de la Bucuresti.
Axe Villa: Ogilvy Action pentru Unilever
Luni, 10 Septembrie 2007
In urma promotiei, 24 de tineri norocosi vor petrece non-stop cu frumusetile din vila creata special de travel69.ro, o “agentie de turism” infiintata special de autorii campaniei si care a inregistrat peste 20,000 de vizitatori unici
1,5 Mil. EUR pentru bugetul de marketing si comunicare Cosmopolis
Marti, 04 Septembrie 2007
“Bugetul de marketing si comunicare al Cosmopolis este de 1,5 Mil. EUR pentru urmatoarele 18 luni”, a declarat pentru AdPlayers, Murat Kavurga - CEO Opus Project & Development, dezvoltatorul Cosmopolis, care a mai afirmat ca “Agentia de publicitate cu care lucram pentru Cosmopolis este Grey Bucuresti, iar agentia de media este Mediacom România”
Aplicatiile pe mobil, la inceput. Premiata la Mobilio, Cocoa Platypus vrea 250.000 EUR pe an din design.
Vineri, 26 Aprilie 2013
 Premianti la Mobilio 2013,competitia de aplicatii pe mobil dezvoltata de Ziarul Financiar, studioul de design Cocoa Platypus este de parare ca veniturile din aplicatii pe mobil sunt inca la inceput in Romania.
Campanie de comunicare a publicitatii targetate comportamental.
Vineri, 14 Iunie 2013
 Finantata si coordonata de Asociatia Europeana de Publicitate Digitala Interactiva (EDAA) cu sprijinul IAB Europe si a membrilor sai locali, campania „Unzipped” a demarat deja pe 13 iunie in Marea Britanie si urmareste informarea si directionarea europenilor catre platforma www.youronlinechoices.eu .

 

Bakers Digital si colegii de la V+O Communication cheama studentii la Academia Bakers
Vineri, 12 Mai 2017
Programul de dezvoltare profesionala este destina destinat tuturor studentilor interesati de o cariera in PR, Social Media, Event Management.
Nadia Comaneci, mandra de evolutia copiilor care se antreneaza la GymNadia, sala de gimnastica dezvoltata cu Fundatia Tiriac
Vineri, 14 Februarie 2020
 ’’Sunt mandra de acest proiect care ajuta copiii din toate punctele de vedere. Aici, prin gimnastica, se pun bazele viitorilor sportivi care vor putea urma orice disciplina vor dori, pentru ca gimnastica iti asigura temelia cu care poti construi performanta.’’ a spus Nadia Comaneci
Initiative Worldwide are blog
Joi, 08 Iunie 2006
Prin Bloginitiative.com , una dintre cele mai mari retele de media din lume subliniaza inca o data ca "jurnalul personal" online este unul cat se poate de "corporatist"
Noul Ciuc Expertii: creatie - Ogilvy&Mather, si media - Universal McCann
Marti, 24 Noiembrie 2009
 Agentia de publicitate si Heineken Romania dezvaluie „secretul unei beri dintr-o mie” pentru Ciuc Premium
Adela Harnagea preda stafeta productiilor Pro TV. Misu Predescu vine Head of Production.
Joi, 21 Septembrie 2017
 In calitate de Head of Production PRO TV, Misu Predescu va coordona si superviza fiecare dintre productiile postului- de la Romanii au talent, Visuri la cheie, Vocea Romaniei,La Maruta, Pe bune?! sau...
Propaganda scrie noua identitate Napolact
Marti, 12 Decembrie 2006
Urmatorul pas îl constituie, spune compania, impunerea marcii pe plan national, prin intermediul unei campanii de imagine, care va fi difuzata pe principalele posturi nationale de televiziune din a doua jumatate a lui decembrie
Papaya reasigura BCR Asigurari
Marti, 30 Mai 2006
5 spoturi tv cu "Peripetiile familiei Ghinionescu" sunt puse sa lucreze pentru 5 tipuri de asigurari
Promotie de primavara la Patinoarul Telekom Arena: Gratuit la peste 150 de modele auto Tiriac Collection
Miercuri, 01 Martie 2017
 Grupurile organizate de copii si elevi, cat si juniorii care practica hochei sau patinaj, beneficiaza de acces gratuit la Telekom Arena pentru sesiunile de antrenament pe intreg parcursul anului.
S-a redeschis Patinoarul Tiriac - Telekom Arena. Antrenamentele au fost reluate cu sprijinul Telekom, Allianz-Tiriac, Dedeman, Skoda si Simona Halep.
Marti, 30 Iunie 2020
 Dupa cum informeaza reprezentantii arenei, au fost reluate antrenamentele pentru cluburile de hochei, inclusiv cele ale echipelor sustinute de Fundatia Tiriac cu sprijinul sponsorilor Telekom, Allianz-Tiriac, Dedeman, Skoda si Simona Halep.
Cum a facut Lidl 1 milion de fani pe Facebook?
Marti, 27 August 2013
 „Pagina de Facebook Lidl Romania a crescut atat organic, cat si prin intermediul campaniilor de Facebook Ads foarte bine targetate.” au afirmat pentru adplayers reprezentantii de comunicare Lidl, despre atingerea cifrei de 1 Milion de fani pe Facebook
Daca ar fi dupa oamenii de la Kubis, 8 martie trebuie sa fie infinit! Laura Kovesi, Regina Maria si Malala Yousafzai in top Infinite March
Vineri, 08 Martie 2019
 Regina Maria, Frida Kahlo, Beyonce, Marie Curie, Laura Kovesi, Michelle Obama, Amelia Earhart, Malala Yousafzai sunt propunerile Kubis in proiectul Infinite March, care au inregistrat deja sute de descarcari de catre fanii pe care ii inspira si...
Action Global Communications face peste 1 Mil. EUR din PR
Marti, 24 Aprilie 2007
Ruxandra Scortea (foto), General Manager la Action Global Communications Romania a afirmat, pentru AdPlayers, ca agentia de PR a avut numai in Romania, anul trecut o cifra de afaceri de 1.036.000 EUR
Scala JWT semneaza prima campanie Kit Kat made in Romania
Sambata, 04 Februarie 2006
Sub sloganul "Ia o pauza si fii tare-n parcare!", campania produsa exclusiv in tara noastra consta in doua spoturi TV, reclame in presa, outdoor, internet si materiale promotionale pentru magazine (POSM-uri)
« 7 8 9 10 11 »