Identitate noua de brand pentru AFI Europe Romania
Marti, 28 Iulie 2020

 

Credit: AFI Europe Romania

 

,,Avem acum un brand nou si mai puternic, bazat pe valorile care ne-au ghidat dintotdeauna si pe lunga noastra experienta solida in domeniul dezvoltarilor imobiliare si al investitiilor. Structura noastra de management si intreaga echipa, care raman neschimbate, vor continua munca extraordinara pe care au facut-o pana acum, in masura in care planurile noastre de dezvoltare pe piata locala continua in perioada urmatoare”, a declarat Doron Klein, CEO AFI Europe Romania.

AdPlayers. info

AFI Europe Romania are o noua identitate de brand. Compania a finalizat un proces de rebranding, initiat in urma schimbarii de actionariat a companiei. In urma acestui proces, AFI Europe Romania are acum o noua identitate de brand.

„Avem acum un brand nou si mai puternic, bazat pe valorile care ne-au ghidat dintotdeauna si pe lunga noastra experienta solida in domeniul dezvoltarilor imobiliare si al investitiilor. Structura noastra de management si intreaga echipa, care raman neschimbate, vor continua munca extraordinara pe care au facut-o pana acum, in masura in care planurile noastre de dezvoltare pe piata locala continua in perioada urmatoare”, a declarat Doron Klein, CEO AFI Europe Romania.

Incepand cu 2019, AFI Properties, care detine si opereaza AFI Europe Romania pe piata locala, are o structura diversa si puternica de actionari.

Pe piata locala, AFI Europe Romania dezvolta proiecte majore de retail, birouri si rezidentiale. Proiectul fanion al companiei este AFI Cotroceni din Bucuresti, acesta fiind cel mai mare centru comercial din tara si unul dintre cele mai mari din Europa Centrala si de Est; portofoliul de retail al companiei include, de asemenea, mall-ul AFI Ploiesti. Proiectele de birouri includ AFI Park 1-5, situate in proximitatea AFI Cotroceni, dar si AFI Tech Park 1, parte a unui business campus care, odata finalizat, va include alte doua cladiri de birouri.

In 2020 compania a finalizat constructia primei faze a AFI City, primul proiect rezidential dezvoltat pe piata locala si va livra AFI Brasov, un proiect mixt de retail si birouri, situat in centrul orasului Brasov.

Cine este AFI Europe

AFI Europe opereaza in Romania din 2005. Compania a dezvoltat si gestioneaza “AFI Cotroceni”, cel mai mare si de succes mall din Romania si unul din cele mai mari centre comerciale din Europa Centrala si de Est. Centrul comercial se intinde pe o suprafata inchiriabila de aproape 90.000 metri patrati (GLA) si ofera vizitatorilor sai o zona extinsa dedicata activitatilor de divertisment, care include o varietate de optiuni de petrecere a timpului liber si peste 300 de magazine ale brandurilor locale si internationale, vizitate in medie de 50.000 de clienti pe zi.

In octombrie 2013, AFI Europe a inaugurat AFI Ploiesti, primul si singurul mall modern dezvoltat in centrul orasului Ploiesti, in urma unei investitii de peste 50 de milioane de euro. Centrul comercial are o suprafata inchiriabila (GLA) de 34.000 de metri patrati, disponibila pe doua etaje ce cuprind peste 100 de branduri nationale si internationale, alaturi de peste 7.000 de metri patrati de divertisment.

Adiacent, dar complet integrat centrului comercial AFI Cotroceni, AFI Europe Romania a dezvoltat AFI Park, cel mai nou si mai modern parc de business de clasa A din Bucuresti. AFI Park ofera 70.000 metri patrati de spatii de birouri, ocupate de companii multinationale din domeniu IT&C. Cladirile de birouri AFI Park 1-5 au atins un grad de inchiriere de aproape 100%. In aprilie 2016, AFI Europe Romania a finalizat lucrarile la cladirile de birouri AFI Park 4 si 5, pe o suprafata inchiriabila de 32.000 de metri patrati. Printre cele mai cunoscute companii multinationale care au sediul in complexul de birouri se numara: Microchip Technologies, Electronic Arts, Endava Romania, Cameron USA, SII Romania, ORTEC Central & Eastern Europe, FotoNation, TELUS International, Veeam Software si Dell SecureWorks.

In prezent, AFI Europe Romania dezvolta in centrul orasului Brasov-proiectul AFI Brasov, care include un centru comercial cu o suprafata inchiriabila de 45.000 de metri patrati si doua cladiri de birouri cu o suprafata inchiriabila de 25.000 de metri patrati.

Pe segmentul de birouri, AFI Romania are in dezvoltare AFI TECH PARK, un parc de business de clasa A cu o suprafata inchiriabila de 56.000 de metri patrati, aflat in apropierea hotelului J.W. Marriott si a Parlamentului Romaniei. Parcul de business va include doua cladiri de birouri de inaltime redusa si un turn de birouri, care vor avea spatii verzi amenajate intr-o gradina centrala, proiectul fiind un campus high tech care raspunde nevoilor de extindere a companiilor IT&C din Romania prin oferirea unui spatiu potrivit din punct de vedere al dotarilor tehnice si al posibilitatilor de dezvoltare.

AFI City, primul proiect rezidential al companiei in Romania, este dezvoltat pe un teren de 148.000 de metri patrati din Bucurestii Noi (sectorul 1 din Bucuresti), faza intai a proiectului constand in 190 apartamente fiind complet vanduta.

Mai mult in Business, Rebranding, Branding

 


PUBLICITATE: