Rezultatele cautarii dupa : "cum"
Ordonare dupa: data / relevanta  
480.000 EUR productie de publicitate si Mari Actori Romani la Sud-Est Production
Miercuri, 09 Martie 2011
 In crestere cu aproximativ 60% comparativ cu 2009, pe langa proiecte cum sunt „Colectia mari Actori Romani” si „Povesti pentru prichindei” cu Mircea Albulescu, casa de productie condusa de Sorin Popescu are in portofoliu si proiecte recente pentru clienti de publicitate cum sunt filmarile si postproductia pentru spoturile Germanos, Greenfield, postproductie si...
McCann PR: 2,4 Mil. EUR pe 2010 si Nu am pierdut niciun client, de la inceputul anului
Marti, 08 Martie 2011
 Agentia de relatii publice afiliata la reteaua Weber Shandwick a incheiat 2010 cu o cifra de afaceri de aproximativ 2,4 Milioane EUR (10.155.975 Lei ),...
Corina Barladeanu (2activePR) estimeaza cresterea pietei de PR cu 15-20%
Luni, 07 Martie 2011
 Afiliata la la Fleishman Hillard (Omnicom), agentia de relatii publice condusa de Barladeanu a incheiat 2010 cu o cifra de afaceri de 865.000 EUR pe 2010,...
1 Milion EUR business pe 2010 Lowe PR, acum noua GolinHarris Bucuresti
Miercuri, 02 Martie 2011
 Fosta Lowe PR, acum GolinHarris, a inregistrat in 2010 o cifra de afaceri in jur de 1 Milion EUR. Printre clienti castigati de agentie in 2010 s-au numarat
Lowe PR devine de astazi GolinHarris
Marti, 01 Martie 2011
 Parte a grupului international de marketing si comunicare Interpublic, reteaua de relatii publice GolinHarris a fost fondata in 1957, si are parteneriate de lunga durata cu...
Mobile marketing cu iPhone versus Hanvon Hpad (China)
Marti, 01 Martie 2011
 In timp ce iPhone a fost numit cel mai bun mobile device la MOBILE WORLD CONGRESS 2011, firma chineza Hanvon a lansat un performant si cost-effectiv Pad numit, cum credeti? HPad!
4,39 Mil. EUR Tempo: Publicitate de 2,74 Mil. EUR, PR de 775 Mii EUR, si Digital de 871 Mii EUR (II)
Miercuri, 16 Februarie 2011
 Fondat de Dragos Grigoriu si condus astazi de Eliza Rogalski, Tempo Creative Group a scos in 2010 un business de  4,39 Mil. EUR: 2,74 Milioane EUR din publicitate integrata (Tempo Advertising), 775,4 Mii euro din PR (Rogalski Grigoriu) si 871 Mii EUR din comunicare digitala (Kinecto).
Leasing ca afara. Perfect Leasing interactiv cu Infinit Solutions
Marti, 15 Februarie 2011
 Estimat de AdPlayers la 10.000 – 15.000 EUR, agentia Interactiva Infinit Solutions a dezvoltat proiectul Perfect – Leasing (perfect-leasing.ro) pentru Porsche Finance Group Romania
Avem start-upuri in sertar si cautam oameni care sa le preia Eliza Rogalski, Tempo Creative Group (I)
Vineri, 04 Februarie 2011
 „Comparativ cu munca in PR, in industria publicitate am simtit un fel de deriva”, spune Eliza Rogalski in AdPlayers, in primul interviu acordat unei publicatii dupa numirea la carma Tempo Creative Group, care include operatiunile agentiilor Tempo Advertising, Rogalski Grigoriu si Kinecto
Medien Holding a incheiat anul cu 10% in minus comparativ cu 2009
Vineri, 28 Ianuarie 2011
 Despre cum a luat Romania Libera audienta de la publicatii ca Evenimentul Zilei, Gandul sau Jurnalul National, si cum a vandut Medien Holding proiecte editoriale cu tiraje...
More Than Pub a incheiat 2010 cu 440.000 EUR
Marti, 25 Ianuarie 2011
 Mihaela Petrovan, managerul companiei de marketing si comunicare a afirmat pentru AdPlayers ca a inregistrat un business de 40% din marketing direct, 30% din servicii de PR, 20% din evenimente si 5% din creatie

 

Interactions a tras linie sub aproape 600.000 EUR
Marti, 11 Ianuarie 2011
 Specializata in servicii de e-CRM, agentia de comunicare interactiva din grupul Mediapost Hit Mail condusa de Adrian Alexandrescu (foto) a incheiat cu o cifra de afaceri de aproape 2,5 Mil. LEI anul 2010, si 4 Mil. LEI dupa primii doi ani de la intrarea pe piata

Doamne ajuta, in 2011 !
Marti, 04 Ianuarie 2011
 Ma grabesc sa va amintesc ca asa cum inainte bunii si strabunii nostri nu plecau la drum fara sa-si faca semnul crucii, tot asa nici marketingul si comunicarea vremurilor prin care trecem nu ar trebui sa porneasca in 2011 fara sa se roage
50.000-100.000 EUR in campania TV RCA Ieftin
Joi, 30 Decembrie 2010
 Cu o productie realizata impreuna cu Empire, campania de media estimata de AdPlayers la 50-100 mii EUR este administrata de agentia Next Advertising, in urma unui proces de selectie la care au...
Romania. Explore the Slovenian Garden?
Marti, 28 Decembrie 2010
Realitatea TV: Frunza din Slovenia si brandul de Romania.
Licitatiile Romtelecom au fost reprogramate
Miercuri, 15 Decembrie 2010
 Evaluate de surse AdPlayers din piata la 8-9 Milioane EUR pe an, cele 2 licitatii pentru servicii de productie de publicitate si creatie, si cea pentru servicii de media, au fost...
Optimedia ar putea fi achizitionata de grupul Publicis in urmatoarele 6 luni
Marti, 14 Decembrie 2010
„Nu este exclus sa vedem un astfel de anunt in urmatoarele 6 luni” a afirmat Teddy Dumitrescu pentru AdPlayers, legat de un posibil anunt de achizitie a Optimedia pe care l-ar...
Durex: de la siguranta si protectie la sexual wellbeing
Luni, 29 Noiembrie 2010
 Avand o cota de piata de 63% pe piata de prezervative si 99% pe piata de lubrifianti, dupa cum a afirmat pentru AdPlayers Anca Musat, Marketing Manager la SSL Romania, bugetul de media Durex este administrat de Mediaedge:cia (MEC), agentie care deruleaza si contul Scholl in Romania
Marius Deak (Green Pixel) despre Internetics: Nu este reprezentat inca digital marketing-ul
Vineri, 19 Noiembrie 2010
 „Au lipsit destule agentii, clienti, si proiecte bune, iar campanii digitale bune au pierdut in fata unor campanii bune de PR sau ATL la care online-ul a avut o contributie prea mica”, a afirmat pentru AdPlayers fondatorul Green Pixel, Marius Deak
Adevarul despre cum A venit Pensia: Creatie DRAFTFCB, implementata de Mather
Vineri, 19 Noiembrie 2010
 “Vine pensia! A 13-a!” este o continuare a conceptului campaniei lansate anul trecut “A venit pensia””, a afirmat pentru AdPlayers Carmen Oprisescu,...