Licitatiile Romtelecom au fost reprogramate
Miercuri, 15 Decembrie 2010

 (AdPlayers, Iulian Toma)

Evaluate de surse AdPlayers din piata la 8-9 Milioane EUR pe an, cele 2 licitatii Romtelecom – atat cea de creatie, strategie si productie, cat si cea pentru servicii de media - au fost reprogramate pentru inceputul anului 2011. Contactati de catre AdPlayers repsonsabilii de comunicare Romtelecom au motivat amanarea ca urmare a unor modificari ale planului de afaceri al companiei.

„Asa cum s-a comunicat deja agentiilor care si-au exprimat intentia de a participa in cele 2 licitatii Romtelecom, cea pentru servicii de productie de publicitate si creatie, si cea pentru servicii de media, acestea au fost reprogramate pentru inceputul anului viitor, ca urmare a unor modificari ale planului de afaceri al companiei, deoarece ne dorim ca aceste procese de selectie sa fie aliniate cu prioritatile de business ale Romtelecom”.

Romtelecom a declansat la inceputul lunii noiembrie un amplu proces de selectie a companiilor care isi vor oferi serviciile de marketing si comunicare incepand cu 2011, de la cele de servicii de media pana la cele de creatie, strategie si productie. Potrivit informatiilor AdPlayers, serviciile de comunicare interactiva vor fi livrate la pachet cu cele de creatie si strategie.

In prezent contul de comunicare Romtelecom este administrat de Graffit BBDO ( servicii de creatie si strategie ) si United Media ( servicii de media ).

 Mai mult in Licitatii


PUBLICITATE: