Corina Barladeanu (2activePR) estimeaza cresterea pietei de PR cu 15-20%
Luni, 07 Martie 2011

Corina Barladeanu, GM, 2activePR 


 ( AdPlayers, Iulian Toma )

Corina Barladeanu (foto), managerul si fondatorul agentiei de relatii publice 2 active PR, estimeaza o crestere a pietei de profil pentru an ul in curs. „In 2011, estimam o crestere a pietei de PR 15-20%”, a declarat pentru AdPlayers, Corina Barladeanu, General Manager, 2activePR.

2 Active PR a inregistrat  la sfarsitul anului 2010 o cifra de afaceri de 865.000 EUR. Avand o echipa de 15 consultanti, agentia de relatii publice condusa de Barladeanu a castigat In 2010, conturi cum sunt H&M, Ingrid Vlasov, Labormed, Polycom si, recent, reteaua de restaurante Wienerwald.

Pe langa conturile recente, portofoliul agentiei 2activePR include proiecte de comunicare pentru companii si marci printre care se numara Adesgo, Adidas, Adobe, Albalact, Anchor Grup, Bristol Myers-Squibb, British Airways, Coty, Delta Air Lines, GlaxoSmithKline Consumer HealthCare, Holcim, Huennebeck, InCity, Labormed, Lockheed Martin Aeronautics, McGraw-Hill Education, Perdon Ricard, Philips, Procter&Gamble, Residance Hotels, Romstal, Synevo, Timisoreana, Ursus si Villeroy&Boch. Pentru Coty, Ingrid Vlasov, Lenovo, P&G si Ursus, agentia ofera si servicii de comunicare digitala.

Lansata in anul 2000, 2activePR are in portofoliu servicii complete de consultanta in comunicare corporate si de marketing, management de criza, campanii de informare si educare, platforme si proiecte CSR, servicii de event management si marketing. Din 2006, agentia este afiliata la reteaua de agentii Fleishman Hillard (www.fleishman.com) parte a grupului de marketing si comunicare Omnicom. Cu sediul central in St. Louis, reteaua Fleishman Hillard opereaza cu peste 80 de birouri in America de Nord, Europa, Orientul Mijlociu, Africa de Sud si America Latina. 

Mai mult in AdPlayersREPORT, PR


PUBLICITATE: