Rezultatele cautarii dupa : "copywriter"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 5 6 7 8 9 »
Creatie Headvertising si 50.000 EUR productie TV. Viva Credit Sustine prietenia media cu McCann.
Marti, 27 Octombrie 2015
 
OOH, FCB
FCB canta George Enescu la Cutiuta Muzica uriasa. Proiect special Baneasa Shopping City
Joi, 10 Septembrie 2015
 Cu ocazia Festivalului International George Enescu, pentru a incuraja atat parintii cat si copiii sa descopere opera  marelui compozitor, Baneasa Shopping City expune o productie inovatoare sub forma unei cutiute muzicale de dimensiuni impresionante.

 

Prima campanie de imagine Business Review.  De CohnandJansen JWT
Luni, 07 Septembrie 2015
 
350.000 de “golani ai ministrului Ioan Rus isi vor parintii acasa
Vineri, 12 Iunie 2015
 Alaturi de agentia McCann Erickson, campania este semnata chiar de catre o parte din “golanii” ministrului Ioan Rus care isi vor familiile reintregite.
“Unele cariere se termina la 25 de ani. Viata ta nu Universitatea Romano Americana. Creatie WOPA
Joi, 11 Iunie 2015
 Sub sloganul “Invata sa fii cineva. Pe viata.”, campania de comunicare pentru Universitatea Romano Americana este semnata de Weapons of Public Attraction (strategie, creatie) si The Public Advisors (PR)

Achizitii in echipa antrenata de Lucian Georgescu: Coman, Anefi si Soineanu.
Luni, 16 Februarie 2015
Echipa GAV, antrenata de Lucian Georgescu, are o noua formula la inceput de an.
Viata fara rosu a castigat Bronz la Epica Awards
Vineri, 21 Noiembrie 2014
Semnata de Geometry Global, campania de incurajare a donarii de sange initiata de Observatorul Antenei 1 a castigat Bronz la festivalul de publicitate Epica Awards
Monstruleti Ogilvy&Mather calcati cu garantie. Philips PerfectCare in campanie de sfarsit de an.
Vineri, 14 Noiembrie 2014
Pornind de la imaginea cosului de rufe plin de rufe, agentia Ogilvy & Mather pune la treaba monstruleti pentru statiile de calcat Philips PerfectCare.
Licitatia Depanero la McCann Bucuresti
Joi, 30 Octombrie 2014
 Prima campanie de comunicare pentru Depanero – „Salveaza numarul” este deja in eter
Protectie solara FCB Bucharest pentru Eucerin
Miercuri, 30 Iulie 2014
 Campania „Cu soarele in Vacanta” aduce in centrul atentiei povestile a patru familii de bloggeri care se pregatesc pentru vacanta de vara: Dana Rogoz si familia sa, Andreea si Cabral Ibacka, Marta Usurelu si Cristian Manafu, Laszlo Nagy, Sanda si Matei

Hello World Happiness Report! Romania e generoasa Bursa de Fericire (Ogilvy), finalista la Cannes.
Miercuri, 18 Iunie 2014
 Bursa de Fericire (Ogilvy) a fost pe shortlist la Cannes. Ce-a impresionat juriul Cannes Health din Bursa de fericire, vedeti mai jos in date si cifre.

Vezi cu ce-a luat McCann primul Leu in 2014. Publicis Romania, a doua agentie nominalizata
Marti, 17 Iunie 2014
 Grupul McCann si Kandia Dulce au luat cu ROM primul Leu de Bronz pentru Romania. Avem si a doua agentie nominalizata. Publicis Romania

El a creat primul logo turistic al Romaniei. Necontroversat, necopiat, romanesc, simplu, graitor
Joi, 12 Iunie 2014
Gabi Lungu pentru cei care nu l-au cunoscut pe Emil Cioanca. Doar atat:
Cuvintele au tacut. Lacrimile si florile au vorbit despre Emil Cioanca.
Joi, 12 Iunie 2014
 Desi s-a despartit de lumea aceasta trecatoare la doar 54 de ani, a lasat in publicitate multi ucenici care ii duc mai departe rabdarea si modestia de a...
Trauma FNI in publicitate si spotul Selgros. Florin Dumitrescu, antropolog
Vineri, 07 Februarie 2014
 
El e Naked. Ea, Jones. Antreprenoriat in comunicare Naked & Jones.
Marti, 14 Ianuarie 2014
 “Cu 4 colegi si vreo 6 colaboratori” dupa cum afirma Raluca Hanganu, partener la Naked & Jones, micul atelier de comunicare fondat alaturi de Adrian Isaia, ex Next si Violet

Buget de 100-200 Mii EUR in cea mai noua campanie Fan Courier
Luni, 25 Noiembrie 2013
 Estimata de surse adplayers din piata de media la un buget de 100-200 mii EUR, campania “Moving Romania forward” are ca scop consolidarea pozitiei de leadership a companiei in categorie.

 

Concept Tempo Advertising inclus in Noaptea Devoratorilor de Publicitate
Joi, 14 Noiembrie 2013
 Pornind de la conceptul „Zombies”, dezvoltat de Tempo Advertising, spotul realizat de DaKino Diud pentru Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2013 a fost inclus de catre Jean-Marie Boursicot, creatorul evenimentului, in selectia internationala a editiei 2014.
Campanie ROM de peste 100.000 de euro. Kandia Dulce intra pe piata biscuitilor cu ROM Sandvis.
Joi, 19 Septembrie 2013
 Desi nu a dezvaluit bugetul de lansare, Gabriela Munteanu, Marketing Director al companiei producatoare a declarat pentru adplayers ca marca de biscuiti ROM Sandvis urmareste succesul batonului de ciocolata ROM care vinde in jur 30 Milioane de unitati pe an
Anus Smoking. Campanie controversata antifumat.
Marti, 16 Iulie 2013
 Motivul controverselor: mesajul vizual promovat de asociatia Non Smoking Generation – o organizatie care militeaza impotriva imaginii “cool” promovate de producatorii de tigari.

« 5 6 7 8 9 »