Rezultatele cautarii dupa : "consumatorilor"
Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 10 Aprilie 2006
Media Insight deruleaza pentru Wiesana "Arata-le iubirea ta" - un proiect special de sponzorizare in jurul asocierii marcii cu telenovela "Lacrimi de iubire", difuzata de Acasa TV
Marti, 11 Decembrie 2007
Nou lansata gama de Multivitamine Tymbark se alatura emisiunii “Dansez pentru tine” de la PRO TV, prezenta produsului in seriale cum sunt “Clanul Spranceana” de la Antena 1, “Razboiul Sexelor” de la Acasa TV sau noi productii ca “Anticamera presedintelui” de la PRO TV
Vineri, 20 Aprilie 2007
Urmand unei campanii de teasing sub titlul De ce Zero?, Coca-Cola Romania a anuntat oficial lansarea Coca-Cola Zero pe piata romaneasca, bautura racoritoare cu zero zahar, intrata deja in 28 de tari, numai anul trecut
Vineri, 08 Iulie 2005
Ogilvy & Mather a castigat sectiunea "Banner Campaign" a festivalului Internetics 2005 pentru campania realizata cu ocazia lansarii Milka M-joy
Joi, 02 Iulie 2015
Liderul pietei de lapte, potrivit analizelor AC Nielsen, Albalact are pentru consumatorii Zuzu sai o gama completa de iaurturi bifidus simple, de baut, cu fructe si cu cereale
Marti, 18 Iulie 2006
Dupa ce a pierdut contul de creatie al vopselei Savana, agentia Imager “vorbeste” cu vopseaua Sayegh - Conex
Luni, 02 Aprilie 2007
"Silver Effie reprezinta pentru noi un premiu de echipa, si apartine in egala masura clientului care a crezut in ideea noastra", afirma Laura Tampa, Managing Director la Grey Worldwide Romania
Vineri, 02 Iunie 2006
"Vrem sa se stie ca TNT este numarul 1 pe piata romaneasca", spune Oana Radu, Account Manager Lowe
Joi, 06 Noiembrie 2008
Cu 24 de oameni in prezent, agentia de publicitate full service pe Internet condusa de Bogdan Nitu inregistra anul trecut aproximativ 700.000 EUR
Joi, 22 Februarie 2007
Membrii CNA au votat în sedinta de ieri modificarile privind publicitatea în Codul Audiovizualului, ca urmare a discutiilor avute intre IAA si CNA, noile modificari urmând sa intre în vigoare, pe rând, începând de peste o luna de la publicarea în Monitorul Oficial
Joi, 16 Aprilie 2015
“Crearea experientelor personalizate ce vin in intampinarea consumatorului vor deveni esentiale pentru brandurile care urmaresc obtinerea unor rezultate remarcabile, pe termen lung” spune Linda Tan, Strategic Insights Director ZenithOptimedia, comentand raportul Top 10 Emerging Trends ale retelei de media
Luni, 18 Decembrie 2017
Nominalizata in 2017 in raportul Bursei de Valori Londoneze drept una dintre cele zece companii romanesti care pot inspira Europa, compania ELBI a ales Zaga Brand ca partener de PR pentru comunicarea corporate si a brandurilor proprii: Novelite, Total Green, Erste Lighting, Solentis, Ittus si Inlet.
Miercuri, 22 Martie 2006
Agentia Odyssey Communication a semnat pentru Rompetrol campania primului serviciu de plata la pompa, care se deruleaza in perioada martie-aprilie pe TV, radio, presa, outdoor, internet
Vineri, 13 Ianuarie 2017
Grupul de agentii de comunicare Republika lucreaza pentru comunicarea globala jocului Monopoly, unul din cele mai indragite jocuri de tranzactii imobiliare din lume.
Joi, 15 Septembrie 2016
In linie cu adaptarea la nevoile observate in randul clientilor, Floraria Mobila anunta parteneriatul cu AZAY, Furnizor Oficial al Casei Regale a Romaniei, care gestioneaza in Romania un portofoliu de branduri de lux – cadouri si decoratiuni interioare
Marti, 19 Aprilie 2016
Sub titlul „Squeeze in the fun”, Fanta lanseaza campania integrata de comunicare care insoteste intrarea pe piata a noului packaging design. Parte a portofoliului de branduri Coca-Cola, comunicarea Fanta este administrata de agentiile din grupul McCann Worldgroup.
Vineri, 30 Mai 2014
Contactat de catre adplayers, Robert Tiderle a confirmat ca Papaya se ocupa de Joi, 22 Iunie 2006
Sub titlul "Tuborg iti elibereaza imaginatia", Prospero semneaza o noua campanie promotionala de vara care, pe langa spotul TV, ce va fi difuzat pe 6 posturi de televiziune, in periada 10-30 iunie 2006, mai cuprinde si adaptari pentru spot radio, POSM-uri in magazine si o linie speciala pentru HoReCa
Joi, 07 Aprilie 2016
Buget de comunicare pe retail castigat pe 9 piete de Weber Shandwick, retea de comunicare reprezentata in Romania de agentia McCann PR. Reteaua globala de comunicare a anuntat astazi ca Teren...
Vineri, 06 Aprilie 2007
Agentia Brandstalk a realizat noul spot TV pentru Vodca Imperial sub sloganul "Foaaaarte tare", deschizand astfel drumul, anunta autorii campaniei, spre un teritoriu nou in comunicarea de brand a marcii: umorul
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: