Piata de fashion online din Romania in crestere cu 75%. Va depasi pragul de 1 miliard de dolari pana la sfarsitul anului 2021
Vineri, 23 Aprilie 2021

 

Elena Gheorghe, Country Manager, PayU Romania: „Ne asteptam ca pana la finele lui 2021 bugetul pentru cumparaturile online in categoria fashion sa creasca cu 75%, trecand pentru prima data de 1 miliard de dolari. De asemenea, veniturile vor avea o crestere anuala de 10% in perioada 2021 - 2025, ajungand astfel la un volum de piata de 1,6 miliarde de dolari pana la finalul anului 2025”

AdPlayers. info

PayU, a lansat raportul intitulat „The Next Frontier: cele mai promitatoare piete pentru liderii emergenti ai comertului electronic in 2021 si nu numai”, care prezinta cresterile fara precedent ale achizitiilor online pentru pietele cu o crestere accelerata, trecute adesea cu vederea inainte de 2020, in favoarea unor piete occidentale, traditionale.

Raportul, realizat de PayU, analizeaza cheltuielile efectuate de consumatori in mediul online in  19 tari, de pe cinci continente, pentru patru sectoare de comert electronic unde s-au inregistrat cele mai rapide cresteri: frumusete si cosmetice, produse digitale, moda si galanterie si educatie.

”Nu a fost niciodata un moment mai bun pentru a activa in comertul online. O serie de factori, precum trecerea accelerata la cumparaturile online, rata crescuta de penetrare a dispozitivelor mobile, nivelul crescut de acces la internet si incluziunea financiara in crestere, determina consumatorii sa cumpere online, in timp ce noile reglementari si inovatii sporesc, in continuare, securitatea platilor pentru consumatori. Acest context ofera o oportunitate de crestere fara precedent a comertului online pentru comerciantii din intreaga lume. O mare parte din aceasta oportunitate se afla si in regiunile geografice in care operam,” a declarat Mario Shiliashki, CEO, PayU Global Payments.

Piata din Romania. Bugetul pentru cumparaturile online in categoria fashion in crestere cu 75%

Potrivit PayU, intr-o perioada in care pandemia de COVID-19 a produs intreruperi importante in activitatile economice, comertul online a sustinut vanzarile pentru comercianti si le-a oferit consumatorilor o importanta alternativa pentru a-si procura produsele esentiale vietii de zi cu zi.

In acest context, al pandemiei de COVID 19, pentru mai multe piete, schimbarea guvernamentala concentrata catre o mai mare digitalizare a economiei reprezinta un real ajutor, mai ales ca unul dintre pilonii cheie ai acestui moment este comertul online.

De asemenea, in ultimele luni, cumparatorii romani au avut ocazia sa experimenteze din ce in ce mai mult, cat de simplu, rapid si sigur este sa achizitioneze online, iar pentru anumite verticale s-a putut observa o crestere considerabil mai mare decat in anii precedenti.

„Ne asteptam ca pana la finele lui 2021 bugetul pentru cumparaturile online in categoria fashion sa creasca cu 75%, trecand pentru prima data de 1 miliard de dolari. De asemenea, veniturile vor avea o crestere anuala de 10% in perioada 2021 - 2025, ajungand astfel la un volum de piata de 1,6 miliarde de dolari pana la finalul anului 2025”, a completat Elena Gheorghe, Country Manager, PayU Romania

Pe langa simplitate si siguranta platii online, cumparatorii romani beneficiaza si de optiuni special dezvoltate pentru o experienta cat mai placuta. Doua dintre optiunile pe care le ofera liderul platilor online celor care achita prin intermediul platformei sale sunt:

Plata printr-un singur click, 38% din totalul platilor efectuate cu cardul

Plata printr-un singur click, „Pay by click” - optiunea prin care clientul nu trebuie sa isi mai introduca datele de card si poate efectua plata doar cu un singur click. La finele anului trecut, tranzactiile platite cu aceasta optiune au ajuns sa reprezinte 38% din totalul platilor efectuate cu cardul.

Optiunea de Instant Money Back, prin intermediul careia clientul primeste banii in maxim 30 de minute de la momentul confirmarii returului, un beneficiu unic in Europa, oferit de PayU in Romania impreuna cu partenerii sai.

PayU. Peste 300.000 de comercianti si milioane de consumatori

PayU este divizia fintech si plati online a Prosus, un grup global din domeniul online si unul dintre cei mai mari investitori in tehnologie din lume. PayU este principalul furnizor de servicii de plata online in 50 de piete cu crestere accelerata, preocupat de crearea de servicii financiare de ultima ora adaptate nevoilor a peste 300.000 de comercianti si milioane de consumatori.

Dedicat dezvoltarii oamenilor prin intermediul serviciilor financiare si crearii unei lumi fara frontiere financiare, in care toata lumea poate prospera, PayU este unul dintre cei mai mari jucatori din zona fintech, cu investitii in valoare totala de peste 1 miliard de dolari pana in prezent.

Operatiunile locale ale companiei din Asia, Europa Centrala si de Est, America Latina, Orientul Mijlociu si Africa permit combinarea expertizei in zona companiilor cu o crestere accelerata si a cunostintelor si tehnologiilor locale unice, pentru a ne asigura ca clientii nostri au acces la cele mai bune servicii financiare. Prosus, detinatorul PayU, este listata la Euronext Amsterdam (AEX: PRX) si la JSE Limited (XJSE: PRX) si este detinuta de Naspers Ltd.

In Romania, PayU lucreaza cu parteneri precum: Altex.ro, Allianztiriac.ro, eMAG.ro, Eventim.ro, Elefant.ro, Fashiondays.ro, Flanco.ro, NNdirect.ro, olx.ro, PCgarage.ro, tazz.ro, Telekom.ro, Vodafone.ro si altii.

Mai multe informatii din raportul global al comertului online realizat de PayU, „The Next Frontier: cele mai promitatoare piete pentru liderii emergenti ai comertului electronic in 2021 si nu numai”, sunt disponibile pe pagina raportului.

Mai mult in Business, Digital, Retail,


PUBLICITATE: