Noua campanie Heineken® „WE’LL MEET AGAIN’” celebreaza rabdarea si creativitatea celor care s-au adaptat contextului generat de pandemie
Miercuri, 21 Aprilie 2021

 

Credit: Heineken® / Youtube

Video-ul manifesto WE’LL MEET AGAIN, disponibil pe canalul oficial de YouTube, se lanseaza exact la un an de la campania Heineken® #SocialiseResponsibly, ODE TO CLOSE, prima dintr-o serie menita sa sprijine consumatorii in timpul pandemiei.

AdPlayers. info

Heineken® a lansat noua campanie globala „WE’LL MEET AGAIN’”, care celebreaza rabdarea si creativitatea tuturor celor care s-au adaptat noului context generat de pandemie, dar si modurile inventive prin care oamenii au mentinut atmosfera „iesirilor in oras”, din siguranta propriilor case, anunta responsabilii de comunicare ai marcii.

Video-ul manifesto WE’LL MEET AGAIN, disponibil pe canalul oficial de YouTube, se lanseaza exact la un an de la campania Heineken® #SocialiseResponsibly, ODE TO CLOSE, prima dintr-o serie menita sa sprijine consumatorii in timpul pandemiei.

Noua campanie prezinta diferitele moduri in care oamenii au transformat momentele banale, de zi cu zi, din carantina, in ceva neasteptat si distractiv - de la tinute elegante purtate in timp ce ducem gunoiul menajer pana la transformarea actiunii de a plimba cainele intr-o adevarata petrecere. Conceptul creativ Heineken® recunoaste puterea consumatorilor care si-au folosit creativitatea pentru a-si pastra optimismul dupa mai bine de un an de pandemie si restrictii.

Spotul TV a fost regizat de premiatul François Rousselet si filmat in Barcelona, Spania, respectand toate masurile de siguranta in vigoare, consolidand, totodata, nevoia de inventivitate si ingeniozitate care sta la baza acestei campanii.

„Heineken® isi propune sa spuna povesti in care sa se regaseasca oameni din intreaga lume. Cand am lansat ODE TO CLOSE in urma cu mai bine de un an, planeta era in carantina si mesajul nostru se concentra pe siguranta clientilor nostri – „Socializati in mod responsabil!”. Campania WE’LL MEET AGAIN exploreaza sentimentul colectiv al momentului, prezentand experiente din viata reala in care se poate regasi oricine si celebreaza capacitatea de a depasi momentele dificile si imaginatia printr-un mesaj clar, plin de speranta pentru viitor.”, a declarat Bram Westenbrink, Heineken® Global Senior Director. 

La randul sau, regizorul François Rousselet a afirmat: „WE’LL MEET AGAIN a fost un proiect extraordinar. In ciuda tuturor restrictiilor, am realizat un film care aduce un omagiu ingeniozitatii oamenilor in timpul carantinei, care au facut tot posibilul pentru a ramane conectati unii cu ceilalti.”

„Desi carantina si redeschiderea oraselor au fost diferite in fiecare tara, ne-a legat dorinta comuna de a ne reconecta cu prietenii prin intermediul momentelor sociale, precum serile petrecute in oras"a spus Bruno Bertelli, Global CCO PublicisWW, CEO Publicis Italy.

,,Prin WE’LL MEET AGAIN, am creat o campanie care sarbatoreste acest adevar uman, evidentiind in acelasi timp capacitatea de a rezista si spiritul pozitiv al oamenilor din intreaga lume, care nu renunta niciodata.” a amia spus oficialul de creatie Publicis.

WE’LL MEET AGAIN este cea mai recenta campanie pentru platforma #SocialiseResponsibly, care aduce in prim-plan nevoia de socializare intr-un mod responsabil, in intreaga lume. Campania a fost lansata pe 19 Aprilie, atat in format digital, cat si pentru TV.

Mai mult in Campanii


PUBLICITATE: